הקסם של אסטרל – הזמינו עוד היום את החופשה שלכם!

תכנון חופשה יכול להיות גם מרגש וגם מלחיץ מעט, במיוחד כשמדובר במציאת מקום האירוח המושלם. עבור מי שמחליט לצאת לחופשה באילת האהובה, הרי כבר יש תמונה ברורה של המלון המושלם. סביר להניח שאם הגעתם אלינו, אתם מכירים לפחות חלק מהמלונות בעיר ואף יצא לכם להתנסות בהם; לעתים החוויה מעולה, ולעתים פחות. כעת, אנו מזמינים אתכם לבדוק את אתר האינטרנט של אסטרל ולהיחשף לסטנדרט חדש של חופשה בישראל, שכמותו לא הכרתם.

 

לחופשה מושלמת

 

המלונות של אסטרל הם שם דבר בתעשיית האירוח הישראלית מאז הוקמה החברה בשנת 1995. עם מגוון מיקומים ברחבי העיר ומלונות המציעים סוגי אירוח שונים, הרשת מציעה אפשרות חופשה לכל אדם:

 

  • מלונות יוקרה למתפנקים
  • מלונות המתאימים לחופשה משפחתית
  • מלונות באווירה רגועה לכל מי שמחפש לברוח
  • ועוד

 

רשת המלונות מבדילה עצמה משאר הרשתות בעיר, שכן היא חרטה על דגלה את ערכי האירוח והיוקרה. כל אחד מחדרי המלון מציע חדרים מעוצבים היטב, המספקים לאורחים מרחב נוח ומזמין לנוח ולהירגע לאחר יום של טיול. המלונות מציעים גם מגוון רחב של שירותים ומתקנים, כגון בריכות שחייה, ספא וחדרי כושר, כדי להבטיח שלאורחים יהיה כל מה שהם צריכים כדי ליהנות משהייה.

 

כל אדם שיוצא לחופשה, מגיע עם דרישות וצרכים משלו. כך, הרשת מציעה חוויה מותאמת אישית לסוגים שונים של אורחים. משפחות יוכלו ליהנות מחדרים מרווחים ופעילויות ידידותיות לילדים, בעוד זוגות יוכלו להתפנק בחבילות רומנטיות הכוללות ארוחת ערב, ספא, ועוד. עבור מטיילים עסקיים ישנן פינות נעימות לעבודה, גישה לאינטרנט ועוד.

 

וכעת, להזמין את החופשה המושלמת זה תהליך פשוט יותר מתמיד! באתר האינטרנט www.astralhotels.co.il תמצאו מידע מעמיק על כל אחד מבתי המלון, כולל תמונות של כל אחד מסוגי החדרים, המתקני ועוד, לצד תיאורים וביקורות מאורחים קודמים. בנוסף, בהזמנת חופשה באתר תקבלו 5% הנחה, לעסקה משתלמת במיוחד וחופשה שלא תשבור לכם את הכיס!

 

מחכים לכם באסטרל

 

בין אם חורף או קיץ, כל עונה היא זמן מושלם לבקר באחת ולכל עונה יתרונות משלה. בקיץ, תוכלו לטבול במים הקרירים של הבריכה ובחורף, ליהנות מהיתרונות של אילת כאשר היא ריקה מתיירים. כל שעליכם לעשות זה רק לבחור, לבדוק את המחירים המוצעים לכם באתר החברה ובאתרי סוכנויות הנסיעות, ולסגור לעצמכם משהו לצפות לו!

 

כחברה ששואפת למצוינות והצטיינות בסטנדרט האירוח הישראלי, מלונות אסטרל מציעים חווית אירוח יוצאת דופן באמת לאלו המבקשים לעצמם מפלט נעים לרוגע אמיתי. עם דגש על יוקרה, אירוח וחוויות מותאמות אישית לאורחים, הרשת מתחייבת לעשות הכל כדי להבטיח שכל שהייה תהיה בלתי נשכחת ומהנה. אז למה לחכות? בקרו באתר עוד היום והזמינו את החופשה הבאה שלכם באחד מבתי המלון ברחבי העיר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,