צימרים עם בריכה פרטית

חושבים לצאת לנפוש בארץ במרחבים הירוקים בצפון המקסים או במדבר המרהיב בדרום? נופים עוצרי נשימה ואוויר צלול ממתינים לכם בכל אחד מהמקומות עם שלל פעילות, מסעדות שף איכותיות וחוויות שלא תשכחו. בערב, אתם בוודאי רוצים לישון במקום נעים ומושקע. מקום עם פרטיות ואווירה רומנטית או משפחתית. לצד בתי המלון המפנקים באזור תוכלו למצוא גם מגוון רחב של צימרים המציעים עיצוב חמים, אווירה ביתית ואישית ואפילו ספא ועיסוי מקצועי, ג'קוזי או בריכה.

הפינוק האולטימטיבי – צימר עם בריכה

צימרים עם בריכה פרטית הם הטרנד החם עכשיו בתחום התיירות בארץ. כאשר אתם מעוניינים בשילוב של טיולים חלק מהיום וחזרה לצימר למנוחת צהריים מתוקה ולאחר מכן לצאת ולטבול בבריכה מבלי שתצטרכו לנסוע שוב. תוכלו גם להתרענן בבריכה בשעות הבוקר בשחייה נעימה – במיוחד כאשר הטמפרטורות מתחילות לעלות ואנו רוצים ליהנות ממים צוננים סביבנו. לצד הבריכה נמצא מיטות שיזוף בהם נוכל לשבת עם שתיה קלה או בקבוק בירה קר ולהעביר את החופשה בנעימים.

מטעינים את המצברים

אם גם אתם נמנים על מרבית האוכלוסייה בארץ אתם עובדים כשכירים או מפעילים עסק עצמאי ולא רואים את הבית לפני שש בערב מדי יום. סוף שבוע מתוכנן היטב הכולל לינה מפנקת באחד מהצימרים עם בריכה פרטית יכול לסייע להטעין את המצברים. כאשר אנו יושבים מתחת לכיפת השמיים ונהנים מהצלילים המיוחדים של הטבע, הציפורים העפות מעל, פכפוך המים אם אנו ליד מאגרי מים טבעיים והבריזה המיוחדת שמרגישים רק כשיוצאים מהעיר.

מקדישים זמן איכות זה לזה

לפעמים, כדאי להתנתק מהמוני האנשים שאנו פוגשים בערים הגדולות ולהתחיל לבלות זמן איכות עם בן הזוג והילדים במקום שבו אנו יכולים להקדיש את מירב תשומת הלב זה לזו. לצד הצימרים ישנם אתרים המציעים אטרקציות מפנקות מרכיבה על חמורים, טיולי ג'יפים ועד לצפייה בסרטים או מופעים אור קוליים מעניינים. בכל הארץ תוכלו למצוא גם את הגסטרונומיה האיכותית האופיינית למקום – כמו ארוחת בוקר גלילית עם גבינות שחבצו באחד הישובים בסביבה, ירקות ופירות שקטפו זה עתה וטעמים מיוחדים המועשרים בצמחי תבלין.

מסייעים למארחים פרטיים – אנשים כמונו

יתרון נוסף שיש ליציאה לחופשה בצימרים עם בריכה פרטית הוא העובדה שאתם מסייעים לאנשים כמוכם. אינכם פונים בהכרח לבית מלון גדול אלא יוצאים לנפוש בעסק של משפחה המקדישה את כל כולה על מנת להעניק לכם חוויית אירוח איכותית. משפחות שהוסיפו בריכה פרטית לצימר הפכו אותו לעסק העיקרי שלהם בדרך כלל ולכן כאשר אנו יוצאים להתפנק במקום הם יעמדו לרשותנו בכל שאלה או בקשה.

לסיכום, צימרים עם בריכה פרטית מהווים היום האלטרנטיבה המועדפת ללינה במהלך נופש בישראל. חפשו את הצימר האהוב עליכם וגלו אילו שירותים נוספים אתם יכולים לקבל – כמו ארוחת בוקר כפרית, חלוקי רחצה ומגבות או הנחות לאטרקציות בסביבה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,