נהנים מאטרקציות בדובאי

אם אתם מחפשים יעד מרוחק ואקזוטי שטומן בחובו הרבה חוויות, דובאי צריכה להיות היעד הבא שלכם. היעד הזה קסם לישראלים במשך שנים רבות, וחלקם אף הצליחו להשתחל אליו בהיחבא. אבל כעת, הכניסה לישראלים מותרת וניתן ליהנות מחופשות מרהיבות ומפנקות. כמובן, חשוב לזכור את כללי ההתנהגות בדובאי, להבין שמדובר באמירות שונה עם מנהגים שונים ולכבד את המקום.

בדובאי מציינים את הרמדאן

יש המגיעים אל דובאי בעת ציון חודש הרמדאן, ויש לכך יתרונות. דבר ראשון, אין הרבה תיירים בודבאי בתקופה זו, שכן לא מדובר בעונת תיירות. כך שניתן להסתובב בקניונים ובמרכזים מסחריים מבלי להיתקל באנשים דרך קבע. שנית, רמדאן בדובאי מתאים גם לאנשים שנוהגים לציין את החג הזה. ואם רוצים לעשות אותו באווירה מיוחדת, דובאי היא המקום. בדובאי נוהגים לצום בשעות היום ולערוך חגיגות וסעודות בשעות הערב, כך שאפשר להצטרף לחגיגות של שעות הלילה. כמו כן, בתקופת הרמדאן יש מבצעים משתלמים בקניונים וכדאי לנצל זאת.

מעבר לכך, חשוב לזכור כי בתקופת הרמדאן אכילה, שתייה ועישון בפומבי אסורים בשעות היום. מרבית המסעדות סגורות, ואם רוצים לקחת אוכל ושתייה, יש לשים אותם סגורים בתיק ולהימנע מלאכול במקומות ציבוריים.

האטרקציות של דובאי שכדאי להכיר

רבים מגיעים אל יעד מרוחק כמו דובאי בשביל האטרקציות. האטרקציות של דובאי נחשבות למקומות מרהיבים המתאימים לכל המשפחה. אלה כמה מבין האטרקציות הבולטות יותר:

  • גן הפרחים – מדובר בפארק מפואר שיש בו צמחייה ופרחים לרוב. בפארק מתקיימות פעילויות שונות לילדים דוגמת יצירה וגם ניתן לחזות בשלל דמויות שכולן עשויות ממייצגים של פרחים – מיקי מאוס, בלרינה או דמויות של בעלי חיים, כולם מחכים לכם.
  • ספארי במדבר – אם אתם אוהבים ספורט אותגרי ורוצים לצאת קצת אל הטבע ולהכיר את היופי של דובאי, ספארי במדבר היא אטרקציה בשבילכם. מדובר בחוויה מרהיבה שבה יש טיולי ג'יפים, רכיבה על גמלים, גלישה בסנואובורד על גבי החול ועוד. מכיוון שמדובר באטרקציות מאתגרות, כדאי לבדוק אם החברה שאתם יוצאים איתה מספקת לכם ביטוח.
  • מופע מזרקות – בדובאי מתקיים מופע מזרקות הגדול בעולם. המזרקות המזמרות יוצרות צורות מרהיבות בליווי מוסיקלי.
  • תצפית אי הדקלים – רוצים לראות את הנוף ב-360 מעלות? בשביל זה כדאי להגיע לקומה ה-52 של מגדל הדקלים. משם נראית דובאי כפי שהיא לא נראית באף מקום אחר. אפשר גם למצוא ליד בית קפה וחנות מתנות.
  • יוצאים לסקי בדובאי – כן, שמעתם נכון. גם באזור שבו הטמפרטורה מגיעה לפעמים ל-40 מעלות ואף יותר, יש אתר סקי. אם אתם מבקשים להתרענן מעט מהחום ולצאת לחווית גלישה מרתקת, אתר הסקי של דובאי הוא אחד האתרים הטובים ביותר בעולם.

מבקרים בדובאי? ישנם כמה כללים שכדאי להביא בחשבון

אתם רוצים לבקר בדובאי, וזה נהדר, אבל יש כמה דברים שאי אפשר להתעלם מהם. מעבר לתכנון האטרקציות, עליכם ללמוד כיצד להתנהג בדובאי. באמירות יש חוקים משלה והם שונים ממה שאנו רגילים אליו באירופה או בארצות הברית. אם לא יודעים לכבד את החוקים, אפשר בהחלט לקבל קנס. כך למשל, אם אתם מגיעים בחודש הרמדאן, כבדו את החג ואל תאכלו בפומבי. הישארו בחדר בבית מלון, איכלו כמו שצריך והצטיידו במים בבקבוק סגור לדרך. הכניסו את הבקבוק לתיק ושתו בזהירות במקום שבו לא רואים אתכם. שנית, אם אתם מגיעים לדובאי כזוג, חשוב להבין שבדובאי לא מעודדים גילויי חיבה בין מינים שונים בפומבי, כך שהשתדלו להימנע מכך. ולבסוף, לכל מקום שאליו אתם הולכים, נהגו בשקט ובנימוס. בדובאי לא מקובל לצעוק בפומבי, לנופף בידיים או לדבר בסלולרי בקול רם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,