איך לבלות את יום העצמאות

היום הולדת ה-71 של מדינת ישראל לא חייב להסתכם בלעשות על האש. מקומות רבים ברחבי הארץ, כדוגמת שמורות טבע, מוזיאונים ואתרי מורשת, נפתחים לקהל הרחב לביקור ללא עלות או תמורת סכום סמלי בלבד. כדאי לנצל את ההזדמנות לבקר במקומות לא שגרתיים, וכמובן – לא לשכוח לאכול אוכל טעים ומיוחד על הדרך.

אטרקציות בכל הארץ

יום העצמאות נותן לנו יותר אפשרויות בילוי מכל יום אחר בשנה – בצפון, בדרום, בירושלים ובמרכז. כדאי מאוד לבדוק מבעוד מועד את האפשרויות השונות באזור שבו אתם מעוניינים לטייל ולבלות ולהחליט מה מתאים לכם. הנה כמה אפשרויות בכל אזור:

  • מה עושים בצפון: ניתן לבקר במוזיאוני חיפה השונים שפותחים את שעריהם, במוזיאון המרציפן המיוחד בכפר תבור, במספר יקבים מרשימים ברמת הגולן, במוזיאון העלייה הראשונה בזיכרון יעקב ובמוזיאון אסירי המחתרת בעכו – ועוד.
  • מה עושים במרכז: ניתן לבקר בבית העצמאות ההיסטורי, במוזיאון האצ"ל ובמוזיאון ההגנה, במוזיאון הילדים הישראלי בחולון, בפארק נאות קדומים הירוק והמרהיב, במוזיאון נחום גוטמן לאמנות בת"א, בבית התפוצות המרתק – ועוד.
  • מה עושים בדרום: ניתן לבקר בקיבוץ יד מרדכי שמציע שחזור מרשים של קרבות תש"ח ואת מוזיאון "משואה לתקומה", במוזיאון הצייר המפורסם משה קסטל, במצודת יואב של חטיבת גבעתי, ב-"לונדע" – מוזיאון הילדים האינטראקטיבי של ב"ש – ועוד.
  • מה עושים בירושלים: כמובן שעיר הבירה עמוסה באופציות ביום העצמאות. ניתן ליהנות מביקור מרתק ואור-קולי במרכז מורשת מנחם בגין, במוזיאון ארצות המקרא, במעלית הזמן הכיפית, במוזיאון ישראל, ליהנות מפעילויות שונות במוזיאון מגדל דוד – ועוד.

מה אוכלים?

הארץ שלנו היא קיבוץ גלויות, ולדוד בן גוריון היה מאוד חשוב ליצור כור היתוך שיאחד בין מגוון התרבויות השונות שהגיעו אליה בשנים הראשונות להקמתה. הסצנה הקולינארית בישראל, שנמצאת כיום בשיאה, מורכבת גם היא מפסיפס של מטבחים שונים בתכלית – וזה מה שהופך אותה לכה מיוחדת בנוף. בין המטבחים השונים, בולטים היום במיוחד המטבחים האסייתיים והמסעדות שקמו בהשראתם. כדאי מאוד לגוון ביום העצמאות ולנסות טעמים חדשים במסגרת כור ההיתוך הקולינארי שהיא מדינת ישראל.

מסעדת ניטן תאי מסעדה אסייתית בתל אביב בניצוח השף שחף שבתאי, תיקח אתכם בנוסף לטיול בישראל, גם לטיול בדרום מזרח אסיה, ותכיר לכם מטבחים ממדינות כמו סינגפור, קמבודיה, ויאטנם, הודו ותאילנד. טכניקות בישול מיוחדות וטעמים נפלאים ויוצאי דופן מחכים לכם במסעדה – גם ביום העצמאות. למסעדה תפריט עסקיות שוות התקשרו כעת להזמנת מקום 077-9977066.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,