מוניות לנתב"ג – הדרך הבטוחה להגיע לשדה התעופה

אם אתם מתכננים לטוס, ולא משנה אם מדובר בטיסה לאילת או בטיסה לחו"ל, אתם בוודאי מתרגשים וחושבים על הרגע שבו תהיו במטוס ותצאו סוף סוף קצת משגרת החיים. אבל, דבר נוסף שכדאי לחשוב עליו הוא הדרך שבה תגיעו לשדה התעופה, כי אתם צריכים להחליט מראש אם להשתמש בשירותי מוניות לנתב"ג, אם להיעזר ברכבת או באוטובוס או אולי דווקא לקחת את הרכב הפרטי.

כאן תוכלו לקרוא אודות היתרונות והחסרונות של כל אחת מדרכי ההגעה – אוטובוסים, רכבות, רכב פרטי או מוניות לנתב"ג.

  • אוטובוסים ורכבות – אמנם היום תוואי התחבורה הציבורית הוא כזה שמאפשר הגעה מהירה ונעימה לשדה התעופה והמחיר בהחלט שווה לכל כיס, אולם לדרך זאת יש שני חסרונות עיקריים: האחד הוא העובדה שצריך להיות תלויים בלוחות הזמנים של האוטובוס או של הרכבת, והשני הוא שגם האוטובוס וגם הרכבת אינם מביאים אתכם ממש אל שער המבנה וצריך ללכת ברגל עם כל המזוודות והתיקים.
  • רכב פרטי – כמובן שאם יש ברשותכם רכב פרטי אתם יכולים להחליט שאתם מגיעים איתו אל נמל התעופה ולא באוטובוסים או במוניות לנתב"ג, אבל קחו בחשבון שגם לדרך זאת יש שני חסרונות: החיסרון הראשון, בדומה לחיסרון הראשון של הגעה בתחבורה הציבורית, הוא העובדה שגם ברכב פרטי רק חלק מהאנשים יכולים לרדת ממש ליד המבנה והנהג חייב להמשיך ולנסוע אל החניון הייעודי ולהגיע משם בכוחות עצמו אל המבנה. החיסרון השני הוא שכאשר מגיעים לנתב"ג ברכב פרטי צריכים להחנות אותו בחניון בתשלום, ואם נוסעים לתקופה ארוכה העלויות מצטברות והופכות לסכומים מאוד גבוהים.
  • מוניות לנתב"ג – נדמה שהבחירה באפשרות לקחת מונית לנתב"ג היא הבחירה הטובה ביותר שיש לה את כל היתרונות. אמנם, צריך לשלם קצת יותר מנסיעה ברכבת או באוטובוס, אולם התמורה הרבה יותר גבוהה: מוניות לנתב"ג מביאות אתכם עד פתח המבנה ואתם לא צריכים ללכת עם המזוודות מהתחנה או מהחניון; המונית מגיעה לאסוף אתכם בדיוק בשעה בה אתם צריכים לצאת ולכן אתם יכולים לתכנן בצורה הרבה יותר טובה את הזמן שלכם, והיתרון השלישי – שהנסיעה במונית היא הרבה יותר נוחה ונעימה מאשר נסיעה ברכבת או באוטובוס, והיא גם לא מחייבת אף אחד מכם לנהוג (מצוין בעיקר במקרה בו הטיסה שלכם יוצאת בלילה או לפנות בוקר).

לסיכום – הזמנת מוניות לנתב"ג היא הדרך האופטימלית להגיע לשדה התעופה. לכן, אם אתם מתכננים לטוס בקרוב ומתלבטים באיזו דרך לבחור – ההמלצה שלנו היא לבחור בדרך שיש בה את כל היתרונות. מונית לנתב"ג תיקח אתכם אל היעד בצורה נוחה ונעימה, ותביא אתכם עד פתח המבנה – בדיוק בשעה היעודה. על מנת למקסם את ההנאה מהנסיעה ולהבטיח, ככל שרק ניתן, שתצאו בדיוק בזמן – הזמינו את שירותיה של חברת מוניות לנתב"ג המתמחה בתחום של הסעות לשדה התעופה. טיסה נעימה!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: