מלונות עם פארק מים בטורקיה

כשאנחנו חושבים על חופשת הכל-כלול, אנחנו חושבים על אוכל ושתייה חופשית, לצד בטן-גב על שפת הבריכה. זה אולי נכון ברוב מדינות העולם, אבל בטורקיה לקחו את המושג "הכל-כלול" רחוק בהרבה. החל ממגרשי טניס, דרך מכון ספא ועד לפארק מים ולונה פארק בחצר המלון – אספנו לכם חמישה מלונות מומלצים במרמריס ואנטליה, עם מתקני מים מטורפים שגם ילדים וגם מבוגרים ייהנו מהם.

מלון גרין נייצ'ר דיאמונד – GREEN NATURE RESORT SPA

מלון גרין נייצ'ר דיאמונד נמצא במיקום נהדר למרגלות החוף של מרמריס, במרחק של 2 ק"מ בלבד ממרכז העיר. מדובר במלון חמישה כוכבים יוקרתי, המציע שירות הכל-כלול. עם שלוש מסעדות, חדר כושר, בריכות ומכון ספא, מצפה לכם חופשה מהחלומות. בבריכה החיצונית יש פארק מים עם שלוש מגלשות בגבהים שונים. אם תרצו, תוכלו לקבל שירותי שמרטפות בתוספת תשלום, כך שהילדים שלכם יבלו בעוד אתם נהנים ממסאז', שיעור זומבה או קוקטייל רענן על חוף הים. ארוחת הבוקר כוללת מנות מהמטבח התורכי. לאורך היום תהנו מקוקטיילים, משקאות קלים וחטיפים בחינם. החדרים במלון נחטפים במהירות ולכן מומלץ לשריין מראש, כחלק מחבילת נופש במרמריס.

מלון אידיאל פריים ביץ'- Ideal Prime Beach

מלון אידיאל פריים ביץ' הוא מלון הכל-כלול יוקרתי. מיקום המלון מצוין, ממש על קו החוף של עיר הנמל מרמליס. בין עצי דקל גבוהים וים הטורקיז, המלון הוא אידיאלי לחופשה אקזוטית מפנקת. החדרים המרווחים תוכננו כך שיתאימו למשפחות, והם כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר. אפשר ורצוי להזמין חדר עם נוף לים, כך שתוכלו להתעורר בכל בוקר אל רעש הגלים וריח הים. במלון יש בריכה מקורה ובריכה חיצונית עם פארק ומגלשות מים, שילדים יאהבו במיוחד. מסעדות המלון מגישות תפריט אה-לה-קארט עם מבחר מנות מוקפדות. במלון יש מרכז ספא המציע טיפולי יופי ומסאז'ים מפנקים, סאונה, חמאם טורקי ומרכז כושר. כשהלילה יורד הכיף מתחיל, עם מסיבות חוף וקוקטיילים משובחים.

ריקסוס סאן-גייט – Rixos Sungate – The Land of Legends Access

ריקסוס סאן-גייט הוא אתר נופש עצום בגודלו במפרץ אנטליה, עם 250,000 מ"ר של אטרקציות. אתר הנופש מציע חופשה בסגנון הכל-כלול, עם מספר דו-ספרתי של מסעדות וברים. למעשה, מרגע שהגעתם לריקסוס סאן-גייט, אין שום סיבה לעזוב את גבולות המלון. אתר הנופש הזה מציע את כל פעילויות הפנאי שתוכלו לעלות על דעתכם. אנחנו מדברים על מגרשי טניס וכדורסל, מכון ספא, רכיבה על סוסים, ספורט ימי, חדר כושר ואולם באולינג. החדרים מפוארים, ובחלקם יש ג'קוזי המשקיף אל הים. השהות בריקסוס סאן-גייט כוללת גישה חופשית ל"ארץ האגדות", לונה פארק גדול ופארק מים מלהיב. נשמע לכם טוב? מהרו להזמין מקום כחלק מחבילת נופש באנטליה במחיר משתלם.

דלפין בי גראנד – Delphin BE Grand Resort

דלפין בי גראנד הוא מלון חמישה כוכבים מפואר עם גישה לחוף פרטי. המלון ממוקם במרחק 15 דקות בלבד ממרכז העיר. דלפי בי גראנד ידוע כאחד המלונות היוקרתיים והגדולים ביותר באנטליה. המלון מתפרש על פני תשע קומות, עם 837 חדרים מעוצבים שמציעים נוף פנורמי לים ולהרים. במלון יש 7 מסעדות בסגנונות ובטעמים שונים כולל אוכל מקסיקני, יווני, ים תיכוני, איטלקי וטורקי. דלפין בי גראנד מציע מגוון פעילויות ענק, כולל ספורט ימי, מגרשי ושיעורי טניס, ביליארד, באולינג, מרכז כושר וספא ועוד. ואם כל זה לא מספיק, במלון יש גם לונה פארק ופארק מים המשקיפים אל הים, עם 7 מגלשות מים גדולות, 10 בריכות שונות וג'קוזי.

מלון החלומות אקווה – DREAM WORLD AQUA

מלון החלומות אקווה באנטליה יקבל את פניכם בלובי מפואר, מעוצב בכסף וזהב. גולת הכותרת של המלון היא פארק המים שלו. הפארק עצום בגודלו, עם לא פחות מ-10 מגלשות מים. חדרי המלון מעוצבים בקפידה, עם שירות חדרים מפנק. במלון יש מסעדה ו-8 ברים בסגנון הכל כלול. הבילוי בפארק המים לבדו יכול להעסיק אתכם במשך כל החופשה, אבל אם תרצו לגוון – המלון מציע גם גישה לחוף פרטי. לאורך היום והלילה תהנו ממגוון פעילויות ומופעים. במלון יש מרכז ספא, הכולל סאונה וחמאם טורקי. עם כל השפע הזה, אין פלא שמלון החלומות אקווה הוא אחד המלונות האהובים ביותר באנטליה.

הישראלים שומרים אמונים לטורקיה כבר שנים, בחיפוש אחר חופשה יוקרתית במחירים מצחיקים. טורקיה נמצאת במרחק יריקה מישראל, ובכל זאת מדובר בעולם אחר. עם חופים מדהימים, תרבות ייחודית וקולינריה משובחת, וגם כמה מהמלונות הטובים בעולם במחירים משתלמים שלא ניתן למצוא בארץ.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,