העסק טס לתערוכה בחו"ל? כך תתכונן!

אז קיבלת את ההחלטה לקפוץ למים העמוקים ולהוציא את העסק שלך לתערוכה בחו"ל, קודם כל מזל טוב! אין דבר מרגש יותר מלקדם את העסק שלך ולהכיר אפשרויות חדשות לגדילה והתפתחות עסקית. בטוח שראשך מסתחרר משאלות, משימות וחששות. איך בכלל עושים צעד כזה? מאיפה מתחילים? ואיך מקימים את הדוכן הטוב ביותר בתערוכה?

למזלך, הכנו לך מדריך עם תשובות לכל השאלות.

1. איך לבחור תערוכה? אם רק החלטת על הרעיון אבל עוד לא בחרת תערוכה ספציפית להשתתף בה, הסעיף הזה בשבילך. השתתפות בתערוכה תהיה אפקטיבית ומקדמת עבור העסק שלך רק בתנאי שתבחר את התערוכה שמתאימה באופן מדויק למטרות שברצונך להשיג מההשתתפות. שאל את עצמך מה בדיוק תרצה להשיג מהתערוכה. אולי מדובר ביצירת שותפויות מעבר לים, בהתרחבות לשווקים נוספים או בשאיבת רעיונות מחו"ל לתוך העסקים שלך בארץ. ברגע שתדע מה המטרה שלך, תוכל לבחור להשתתף בתערוכה שתשרת אותה בצורה הטובה ביותר.

2. כמה זה עולה? אין צורך לגלות לך שהשתתפות בתערוכה היא אינה עסק זול. חשוב שתחשוב טוב טוב כמה אנשים אתה יכול לקחת איתך, אם בכלל. אל תשכח לשכלל עלויות של טיסה, לינה, שהייה במקום וכמובן את העלות של כרטיסי הכניסה לתערוכה עצמה. בנוסף לכך, אל תשכח לכלול גם את העלות של כל הנוגע לעיצוב תערוכות: הביתן עצמו, העיצוב הכולל שלו, חומרי פרסום ושיווק וגם תשלום למומחה בתחום עיצוב התערוכות, אם בכוונתך לשכור את שירותיו של אחד.

3. זמן להתכונן- מפני שהכנה לתערוכה עורכת זמן וכוללת גם עבודה מחשבתית- תכנון מטרות, הצבת יעדים וכו', וגם עבודה פיזית בתחום של עיצוב תערוכות, חשוב להחליט על ההשתתפות בתערוכה ולבחור את האחת שלך מספיק זמן מראש, כדי שיישאר לך די והותר זמן להתכונן לתערוכה עצמה. ישנם דברים רבים שתצטרך לעשות בזמן הזה: להירשם לתערוכה כביתן, לתכנן את העיצוב הכולל שלו, לקנות את כל המצרכים והחומרים, לחשוב על פרזנטציות, לתכנן את האווירה בביתן וכמובן למצוא מקומות לינה ושהיה שיהיו נגישים למתחם התערוכה, ברגל, במונית או בתחבורה ציבורית.

4. עיצוב תערוכות- כדי שההשתתפות של העסק בתערוכה באמת תהיה אפקטיבית ותשיג את המטרות שלה, חשוב לזכור שנראות הביתן והחוויה של המבקרים בו היא זאת שקובעת את ההצלחה שלו. כדי להקים ביתן מרשים ומרהיב שיעביר את המסרים החשובים לך, ימשוך את הקהל ויסקרן את המבקרים בו, יש להבין לעומק איך עובד העולם של עיצוב תערוכות. במצב כזה עומדות בפנייך שתי אפשרויות: אפשרות אחת היא לקבוע את ההשתתפות מספיק זמן מראש, להפשיל שרוולים ולצלול לתוך לימוד עומק של נושא עיצוב התערוכות, לקרוא באינטרנט, לבקר בתערוכות בארץ, להסתכל בתמונות ולראיין שותפים שהציגו בתערוכה בחו"ל. האפשרות השנייה, שיכולה להתאים במקרה של קוצר זמן או במקרה של רצון ללמוד מבעל מקצוע, היא פשוט לשכור את שירותיו של מומחה לעיצוב תערוכות. האפשרות השנייה תיתן לך את ההזדמנות לעבוד בצמוד למומחה, ללמוד ממנו, להשתפר ולהיות מסוגל ליישם חלק רב מהכלים שתרכוש, בתערוכה הבאה שלך.

בהצלחה בתערוכה!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: