ספינת הרויאל קריביאן

לרויאל קריביאן יש את האוניה  הגדולה בעולם ספינת תענוגות, כבר הצפויה ביותר חדשים כדי לבנות את הופעת הבכורה מאז קונארד של המלכה מרי 2.

החידושים שלה – הם פה טיילת הראשונה אי פעם ואת סנטרל פארק בלב ים, אשר תופסים שטח ייחודי זה שנחצב באמצע הספינה והפך כבר לאגדה.

חידושים על מגה האוניה הזאת  אואזיס על המים oasis of the seasבהחלט לא מוגבל נוסעים ידידותי ההתקדמות. רויאל קריביאן גם הציגה מספר כלים טכניים וסביבתיים חדשים המאפשרים הספינה להיות יעיל יותר ויותר לסביבה אחראי.

מעבר החידושים של אואזיס של הים יש באמת מה להציע ספינה להכיל 6300 נוסעים (כאשר כל הדרגשים מלאים) תרגיש צפוף? כמה כלי זה כל כך גדול יכול – וזה מחזיק כל כך הרבה אנשים – להציע סוג של שירות קשוב, כי ספינות שייט ידועים בדרך כלל,וגם המוני יורד אואזיס של הים בנמלים כגון נסאו, סנט תומאס וסנט מארטן יהיה להציף את האיים.

בטח, הספינה היא ענקית , אבל זה לא מרגיש מו ענקית כמו שהיית מצפה ויש עיצוב מצוין שלו. המושג השכונה באמת היה חביב  סנטרל פארק הוא הצד האהוב עלינו  , ומצאנו סיבות גדולות , לאחר ארוחת הערב, היה אזור בידור מגנט. בימי שמש, נאספים על הסיפון הבריכה פעילות טבעית – אבל בזמן שהוא היה צפוף, אתה יכול תמיד למצוא כיסא הנוח.

חשוב כמו זה היא להלל את התכונות החדשניות בכנות עתה רגיל צחוק של אואזיס הים, זה גם חשוב לדבר שה. oasis of the seas של הים אינו הספינה שבה תוכל שיוט מסלול של יציאות אקזוטיות (תחנות כגון סנט מארטן, סנט תומס נסאו הם, בכנות, הקווים לפעולה המשולב). למרות accouterments יוקרתיים רבים, כגון סוויטות לופט שני ברמת לבין מסעדה יקר 150 סנטרל פארק, עם מטען נוסעים מרבי של 6300 בתפוסה מלאה.

וגם למטיילים אלה שעבורם לשייט מהווה הזדמנות להכיר חברים חדשים – בעיקר, אך לא מוגבל, לקשישים סולואים – אואזיס הוא פשוט גדול מדי כדי לעורר קשרים אם כי מבקר קרוז של פגוש את  האנשים מציעים דרך לפני, במהלך ואחרי שיוט שלך כדי להתחבר עם נוסעים.

עם רויאל קריביאן, אזור H2O, הטיילת ואת מדהימה גיל ספציפי מתקני ילדים, נוה הימים היא בחירה מובנת מאליה עבור משפחות. עם זאת, הספינה גם פונה אל זוגות פעילים, בעיקר של 30 שלהם עד ה -50 (סנטרל פארק הוא מקום נהדר מקום יחסית ילד ללא לתלות). רוב הנוסעים ברד מצפון אמריקה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,