רפואת מטיילים וכל מה שצריך לדעת

צוות טרוול אינפו ריכז עבורכם את הטיפים החשובים על כל מה שחשוב וכל מה שצריך באמת לדעת על רפואת מטיילים בשביל שמהחופשה הזאת חזרו הכי מרוצים שיש, והכי חשוב הכי בריאים שיש.
ואל תשכחו לספר לאחרים איפה קיבלתם את ההמלצות הטובות ביותר רגע לפני שאתם עולים למטוס ומתחילים את החופשה והטיול בחו"ל.

סיכונים רפואיים שקיימים במהלך הטיול בחו"ל

קיימים סיכונים רפואיים במהלך הטיול בחו"ל, שלמטייל ישראלי לא הכי מוכרים מקרוב, כגון: מלריה שמועברת על ידי עקיצת יתושי אנופלס, שפעת העופות שנקרא גם H5N1 שהינו נגיף היכול לעבור לבני אדם ויכול לגרום לתמותה.
כמובן שבנוסף לכל הסיכונים של המחלות שקיימות בחו"ל, ישנם אירועים נוספים שיכולים להפתיע אותך ומסכנים את בריאותך ואת השהייה בחו"ל, כמו לדוגמא מחלת גבהים שיכולה להפתיע אותך במידה ולא חווית אף סוג של גובה שכזה!

חיסונים למטייל ופנקס חיסונים בינלאומי

חשוב מאוד להיות אם האצבע על הדופק בכל הנוגע לחיסונים הדרושים לפני טיול התרמילאים שכל כך חיכתם לו, או במקרה ואתם נוסעים למדינת עולם שלישית. חשוב מאוד להגיע למרפאת מטיילים ולקבל ייעוץ מקצועי והדרכה הכיצד להתמודד עם מחלות כאלו ואחרות, וכמובן בשביל לקבל את חיסונים למטייל הדרושים בהתאם למדינה אליה תטוס, בסיום תהליך החיסונים שתקבל מהרופא/אחות יינתן לך פנקס חיסונים בין לאומי שידאג לתת לך את כל התשובות לכל השאלות במקרה שלא על אף אחד בחו"ל.

מחלות זיהומיות

במדינות עולם שלישי ובשאר המדינות הנמצאות בעיקר באזור המזרח בעולם ודרום אמריקה, ישנם סיכונים בריאותיים של מחלות זיהומיות שיכולות להפתיע אתכם, גם אם עשיתם את מירב המאמצים בשביל להימנע ממחלות שכאלו, כגון: שפעת העופות, מלריה, קדחת הדגני, דלקת קרום המוח היפנית ועוד עשרות מחלות מסוגים שונים ונגיפים מטרידים.
חשוב להצטייד בכל החיסונים אליהם ממליץ לך רופא המטיילים ממנו קיבלת את הייעוץ לפני הנסיעה לחופשה ולטיול בחו"ל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,