מחלקות במטוס בטיסה לחו"ל

אחד הדברים המעניינים ביותר על המטוס שכל אחד חושק לדעת אלו המחלקות שקיימים על המטוסים, ההבדל בין המחלקות וכמובן ההבדל הגדול בין מחלקות על טיסות של חברות תעופה סדירות לבין מחלקות של חברות תעופה שמבצעות טיסות צ'ארטר.

מחלקות על טיסות של מרבית חברת התעופה בישראל מתחלקות לשלוש מחלקות:
• מחלקת תיירים שהיא המחלקה המבוקשת ביותר וגם הזולה ביותר
• מחלקת עסקים שמיועדת בעיקר לאנשי עסקים הטסים לפגישות ועסקים בחו"ל.
• מחלקה ראשונה שנחשבת למחלקה היוקרתית ביותר על המטוס.

מחלקות על טיסות צ'ארטר

במידה והתקשרתם לסוכן הנסיעות וביקשתם לקבל מקום על מחלקת עסקים בטיסת שכר, דעו שלא תוכלו לקבל מקום שכזה בגלל העובדה שטיסות צ'ארטר הם טיסות קצרות בדרך כלל של עד 5 שעות, בטיסות צ'ארטר המחלקה היחידה שקיימת היא מחלקת תיירים שבה טסים הנוסעים ליעד הנופש שבחרו.

מחלקות על טיסות סדירות

במידה והחלטתם לרכוש כרטיס טיסה לחו"ל על טיסה סדירה, חשוב שתדעו שבדרך כלל המחיר שיוצא לכם על ידי סוכן הנסיעות הינו מחיר למחלקת התיירים, אלא עם כן תבקשו טיסה על מחלקת העסקים או מחלקה ראשונה.
חשוב לציין שמחירי המושבים במחלקת העסקים ומחלקה ראשונה הם בפערים משמעותיים ממחלקת התיירים בגלל מספר סיבות עיקריות, שהם:
• השירות והיחס במחלקה הראשונה הוא אישי ועל שירות כפי שכולם יודעים משלמים, כי שירות בטיסה נותנים באהבה או לא נותנים בכלל.
• המזון והמשקאות שתקבלו במחלקת העסקים ובמחלקה הראשונה מגוונים ואיכותיים הרבה יותר ממחלקת התיירים, החל מבקבוקי שמפניה ועד לקוויאר שניתן במחלקה הראשונה אצל חברות התעופה הזרות.
• מושבים מרווחים זה חלק מהעניין של התשלום על מחלקה גבוהה יותר, המושב במחלקת העסקים בגודל הוא בגודל 2 מושבים במחלקת התיירים וזה בלי שהזכרנו את המחלקה הראשונה ששם בדרך כלל המושב יכול להפוך בלחיצת כפתור למיטה ולהנעים לך את זמן הטיסה מהארץ ליעדים רחוקים כמו ארצות הברית, תאילנד, סין וכדומה.
• רוצה לשנות את מועד הטיסה…? השינוי מתבצע חינם בגלל העלויות הגבוהות של כרטיס טיסה במחלקה ראשונה ומחלקת העסקים, לעומת שינויים במחלקת התיירים שעולים לא מעט כסף בגלל המחיר המוזל ובגלל הביקוש העצום למקומות אלו על הטיסה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1

  1. היי
    כתבה מעניינת מאוד כמו כן זה נכון מאוד שבטיסות קצרות טווח לחו"ל יש רק מחלקת תיירים אני סבור שזה גם מה שהופך את כל הקווים האלו ליותר זמינים ויותר נגישים לכלל הציבור