טיסה עם תינוק לחו"ל

טיסה לחו"ל תמיד הייתה חוויה מעניינת ומרתקת לכל דבר, אבל מה עושים ואיך מתמודדים עם העובדה שצריך לטוס עם כל המשפחה…?
ההחלטה על יעד הטיסה שתהיה מתאימה לכולם ובמיוחד במצב בו צריך לטוס עם ילדים קטנים ותינוק שתנאי הכרטיס שלו שונה ממבוגר.

טיסה עם תינוק עד גיל שנתיים

על פי על תנאי חברות התעופה ובענף התיירות בכלל, תינוק נחשב כל מי שהוא עד גיל שנתיים בלבד, רבים המקרים בהם מטיילים מבקשים לרכוש כרטיס טיסה לילדם שמעל גיל שנתיים שבעצם על פי תנאי הכרטיסים נחשבים כבר ילדים עד גיל 12.
אז נכון…
אולי בשבילך הילד שלך תמיד ישאר התינוק שלך וגם בגיל שנתיים וחצי הוא עדיין נחשב לתינוק, אבל על פי תנאי חברות התעופה וכל החוקים שקיימים בענף התיירות, תינוק מעל גיל שנתיים הינו ילד לכל דבר עד להגעתו לגיל 12.
לא פעם ולא פעמיים קיימים מקרים כאלו ואחרים של לקוחות הרוכשים כרטיס טיסה לילדם בעוד תינוקם עבר את הגיל בו הוא נחשב לתינוק, שימו לב…!
בעת ההגעה לדלפק הצ'ק אין בשדה התעופה נבדקים דרכוני הנוסעים ובמידה ויתגלה שתינוקכם עבר את הגיל בו הצהרתם עליו במעמד רכישת כרטיס הטיסה, תאלצו לשלם על העלויות הקבועות בחוק בתוספת קנס שנקבע על פי חברת התעופה.

תנאי כרטיס טיסה לתינוק

תנאי כרטיסי טיסה לתינוקות הם שונים ממבוגרים וזאת בגלל העובדה שתינוק לעומת מבוגר אינו תופס מושב על המטוס, אלא רק ערסל שמיועד לטיסה או בישיבה על רגלי ההורים במהלך כל הטיסה ולכן, שלא יספרו לכם סיפורים ומעשיות…
במידה וברצונכם לבטל כרטיס טיסה לתינוק לאחר ששולם, דעו שעל כרטיס שכזה אין דמי ביטול וזוכתכם לקבל את מלוא ההחזר הכספי על הכרטיס, בניקוי עמלת הסליקה של חברת האשראי במידה ורכשתם את כרטיס הטיסה לתינוק בכרטיס אשראי.
כמובן שבנוסף לביטול במידה והחלטתם על שינוי מועד הטיסה של כל המשפחה, עלויות השינוי על התינוק בלבד אינם כרוכות בתשלום לעומת המבוגרים והילדים שתופסים מוש על הטיסה ונדרשים לתשלום דמי שינוי בהתאם לתנאי חברת התעופה.

עלות כרטיס טיסה לתינוק

אחד הדברים הקריטים ביותר במהלך רכישת כרטיסי טיסות לחו"ל אלו עלויות הכרטיס שלרוב משפיעות על בחירת יעד הנופש והחופש,
כמובן שבמידה והחלטתם לקחת אתכם לחופשה את הילדים והתינוק, עלויות הכרטיס שונות ומשתנות בהתאם לתנאי חברת התעופה איתה תחליטו לצאת לחופשה.
חשוב מאוד שתדעו!
עלות כרטיס טיסה לתינוק היא עלות של 10% ממחיר כרטיס הטיסה למבוגר, בתוספת המיסים שנקבעים על ידי חברת התעופה.
כמובן שבגלל המחיר הזול התינוק אינו מקבל מושב כמו של מבוגר, אצל חלק מחברות התעופה ישנה האפשרות לקבל "עריסה" או בשפה המקצועית "בסינט" שבה התינוק יכול לשבת במהלך הטיסה לצד ההורים והמשפחה, אצל חלק מחברות התעופה לצערנו עדיין אין מושבים מיוחדים לתינוקות ולכן, התינוק צריך לשבת על רגליו של האם או אב הילד במהלך כל הטיסה, אז נכון…
הדבר לא נשמע הכי נוח שיש אבל מבחינת עלויות הכרטיס אי אפשר להגיד שזה לא משתלם.

שתהיה טיסה מהנה!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

3 תגובות