שדרוג מקום הישיבה בטיסה

כולנו לבטח שמענו על הסיטואציה או מכירים מקרוב את הנושא של שדרוג מקומות על הטיסה, כל אחד אשר מחליט לטוס לחופשה או טיול בחו"ל, הרי חולם להגיע לדלפקי הצ'ק אין בשדה התעופה ולשמוע מנציג חברת התעופה על שדרוג המקום בטיסה ממחלקת התיירים למחלקת עסקים או מחלקה ראשונה.

ישנם לא מעט סיבות שבגללם משדרגים את המקום בטיסה ולפעמים זה יפתיע לשמוע אתכם, אתם אלו שיכולים בתוספת כספית מינימאלית להחליט על שדרוג מקום הישיבה שלכם בטיסה.

למה בכלל משדרגים לנוסע את מקום הישיבה על המטוס ?

הסיבה העיקרית שבגללה בדרך מתבצעים שדרוגים של מקום ישיבה על המטוס זה בדרך בגלל מצב בו הטיסה הינה ב… Over booking או בעברית בתפוסה מלאה, לפעמים חברות התעופה מוכרות כרטיסי טיסה בצורה בלתי אחראית לצערנו הרב וממלאים את המטוס עד אפס מקום, כאשר בסופו של דבר ישנם כרטיסים שנמכרים ללקוחות ללא האפשרות לקבל מקום ישיבה כמו כולם.

כאשר מצב של תפוסה מלאה במחלקת התיירים מתרחש וכאשר ישנם מקומות פנויים על מחלקת העסקים או המחלקה הראשונה על הטיסה, הסבירות היא גבוהה מאוד שהדבר הראשון שיציעו לכם זה לשבת במחלקות היוקרתיות יותר במקום לשלוח אתכם הבית להמתין לטיסה הבאה עם פיצוי כספי.

דבר דומה בדיוק לשדרוג מקומות בטיסה ניתן לראות בדרך כלל בשירותי השכרת רכב בחו"ל, כאשר הלקוח מגיע לסניף חברת ההשכרה לאחר שביצע את הזמנת הרכב לחופשה, כאשר מגיע הלקוח לקחת את הרכב מגלה לפתע שהרכב בקטגורית הרכבים שהזמין אזל מהמלאי ולכן מה שמבצעת חברת ההשכרה זה לשדרג ללקוח את הרכב ללא עלות כספית, מה שיוצא גם לטובת הלקוח שנהנה מרכב גדול יותר ומפואר יותר וגם לחברת ההשכרה שנהנית מלקוח מרוצה שסביר להניח יחזור גם בהשכרת הרכב הבאה.

בכל מקרה, כדי לאתר את המחיר המשתלם ביותר על השכרת רכב בחו"ל מומלץ להשתמש במנוע חיפוש להשוואת מחירי רכבים שכורים בעולם. בשדה "ארץ" בחרו את המדינה בה תרצו לשכור רכב, בשדה "עיר" את העיר בה תאספו את הרכב השכור ובשדה "תחנה" יש לבחור את המיקום הספציפי מתוך רשימת המקומות בהם פועלות סוכנויות השכרת רכב. לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להשכיר רכב, ולחצו "חפש". המנוע יפנה אתכם לדף השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שנחשבות אמינות ומוכרות, ומספקות שירות לקוחות באנגלית לתיירים, במדינה בה אתם מעוניינים, וכך תוכלו לבחור בין מגוון רחב של סוגי מכוניות ולהזמין אונליין.

ההחלטה על שדרוג בצורה עצמאית

לפעמים כאשר אנו מגיעים לטיסה בשדה התעופה ולאחר שכבר רכשנו את כרטיס הטיסה למחלקת התיירים, אנו מחליטים שכדאי לנו לשדרג את כרטיס הטיסה בגלל אין ספור סיבות כאלו ואחרות, אצל כל אחד זה משתנה וישנם כאלו שהכסף והעלויות במהלך החופשה, הטיול או נסיעת העסקים לא בדיוק משחק תפקיד משמעותי ולכן, אפשרות זו תמיד אפשרית במיוחד במידה וישנם מקומות פנויים על המחלקות היוקרתיות יותר, אין ספק שהישיבה והנוחות במחלקת העסקים או מחלקה ראשונה במהלך הטיסה הוא פינוק של ממש, כאשר בסופו של דבר ישנם טיסות שאין שום ספק שהאופציה לטוס בצורה משודרגת יותר הוא מומלץ יותר והרבה יותר נוח, כגון: טיסות לאוסטרליה, טיסות לארצות הברית וכדומה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1

  1. שלום רב,
    ברצוני להודות לכם על התשובה המהירה והיעילה.
    באשר לחוות דעת על האתר, נראה לי שבראש העמוד (ליד מלונות טיסות השכרת רכב וכו')כדאי שיהיה גם הסעיף של חבילות נופש.
    בברכה, חנה אור