מקומות ישיבה בטיסה לחו"ל

אחת השאלות והדילמות הגדולות ביותר של המטייל או יותר נכון של הנוסע המחליט על רכישת כרטיס טיסה לחו"ל, הוא בחירת מקום הישיבה על המטוס.
במרבית המקרים כאשר הנוסע מבצע הזמנה, מקום הישיבה בטיסה זהו הדבר האחרון שמעסיק את הנוסע וזאת בגלל אלף ואחד דברים אחרים, כגון: עלות הטיסה, בחירה בחברת התעופה, ביטוח הנסיעות ובמרבית המקרים שאר שירותי התיירות כמו המלון, השכרת הרכב וכדומה.

איך לבחור מקום ישיבה במטוס

הבחירה של מקום ישיבה במטוס נשארת במרבית המקרים כתעלומה עד הרגע האחרון, כאשר חשוב לזכור שכל טיסה שונה מהשנייה, במילים אחרות ישנם כיום סוגים שונים של מטוסים אשר טסים לחו"ל, כאשר מספר המקומות במטוס בואינג 747 שונה ממספר המקומות ממטוס בואינג 767.
מקומות הישיבה במטוס מתחלקים במרבית המקרים בצורה שווה, ככה שליד חלונות הצד במטוס ישנם 2 או 3 מקומות ישיבה, וכמו כן 3 עד 4 מקומות ישיבה אשר נמצאים בין החלון הימיני לבין החלון השמאלי.
בשביל לבחור את מקום הישיבה האטרקטיבי ביותר עבורכם, חשוב מאוד קודם כל לבחור מקום ישיבה ליד החלון או במרכז כפי שהסברנו.
כמובן שישנם מקומות טובים יותר הנמצאים בקדמת המטוס וישנם טובים פחות הנמצאים בסוף המטוס, כמובן שבסופו של דבר הבחירה הינה בידיים שלך, בהתאם למקומות הפנויים על אותה טיסה.

איך להזמין מקום ישיבה בטיסה

בשביל להזמין מקום ישיבה על הטיסה איתה אוטוטו תצא לחופשה, ישנם מספר אפשרויות שבהם תוכל לבחור כאשר הראשונה הינה הזמנה של מקום ישיבה בעזרת סוכן הנסיעות דרכו החלטת לבצע את ההזמנה של כרטיס טיסה לחו"ל, או לחילופין לבצע את ההזמנה של מקום הישיבה דרך חברת התעופה איתה בחרת לטוס.
חשוב לזכור…
כאשר הינך מבצע את הזמנת מקומות הישיבה על הטיסה, חשוב שתדאג שההזמנה של מקומות הישיבה יבוצעו גם בטיסת ההלוך וגם בטיסת החזרה מחו"ל לארץ.

שדרוג מקום הישיבה בטיסה

ישנם מקרים כאלו ואחרים בהם יתבצע לכם שדרוג של מקומות הישיבה במטוס וזאת בגלל סיבות שונות ומגוונות שיכולות להיות, עליהם תוכלו לקרוא בכתבה שלנו על שדרוג מקום הישיבה בטיסה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

3 תגובות

  1. הכי מעצבן זה לשבת בשורת הכיסאות האמצעית. למרות שפעם התווכחתי על מקום ליד החלון והטיסה הייתה בחורף אז כמעט התפגרתי מהקור כי לא לקחתי שמיכה בזמן.

  2. זו בדיוק הסיבה שכאני מחפשת טיסה לתאילנד, אז רק בחברות התעופה מהמפרץ הפרסי שיוצאות מירדן. גם יותר זול וגם אף פעם אין בעיות של מקום והשירות פשוט 10!