מלונות באמסטרדם

אמסטרדם כאחת הערים הפופלאריות באירופה ובכלל בכל העולם, ישנם מספר מאות של מלונות. מלונות מכל הסוגים, רשתות , מלון בוטיק,  B&B , מלונות בבעלות של משפחות, מלונות בעיצוב קלאסי או מודרני.

מלונות באמסטרדם בדרך כלל מתחלקים לכוכבים, כוכבים אלו מייצגים את טיב המלון ואת המתקנים אשר בו, הכוכבים נקבעים בדרך כלל ע"י  ארגונים פרטיים כמו אתרי תיירות, שירות הזמנת מלונות, גופים של מדריכי טיולים  או גופים ממשלתיים, הקריטריונים לטיב המלון משתנה מגוף לגוף אך לא בהרבה.

5 כוכבים – מלונות מפוארים עם שירות ברמה הכי גבוהה, לובי מרווח אשר מגיש משקאות, בדרך כלל מסעדות, בריכה , חדר כושר, קבלה 24 שעות, שרות קונסיירז'. ארוחת בוקר, מיני בר , שרות חדרים 24 שעות. יחס אישי . כל המיתקנים המקובלים בבתי מלון אבל ברמה הכי גבוהה.

4 כוכבים –  מלונות עם לובי מרווח עם מקום ישיבה,  מסעדה ובר, בדרך כלל בריכה, חדר כושר וספא אופציונאלי, שירות ברמה גבוהה, מרכז עיסקי. מוצרי קוסמטיקה. גישה לאינטרנט. חדר יהיה לפחות  12 מ"ר, קבלה 18 שעות. אמבטיה.

3 כוכבים –  קבלה 14 שעות ביממה, לובי נוח, אינטרנט, טלפון בחדר, מתקני חימום באמבטיה, כרית ושמיכה נוספת. חדר יהיה לפחות  10 מ"ר, טלוויזיה , החלפת סדינים יומית.

2 כוכבים –  חדר יהיה לפחות 9 מ"ר , מזנון ארוחת בוקר,  טלוויזיה לא מחויב מסך שטוח, המלון לא מחויב בלובי עם מקום ישיבה, סבון ואו ג'ל רחצה. במיקום של המלון לא מחוייב במרכז העיר.

באמסטרדם מספר רשתות מלונות, על רשת מלונות בדרך כלל אפשר לסמוך כמלון טוב, אחת מהסיבות שמלון הופך לרשת הוא בשל הצלחתו, מלון מצליח הוא מלון טוב אשר מציע מלבד ללינה גם ערך מוסף כמו שרות טוב, אישי אבל קורקטי.  מלונות באמסטרדם שהם רשת מלונות :
Best Western
Marriott hotel
Hilton
NH Hotels
ועוד… אגב במלון הילטון  באמסטרדם בשנת  1969 בחדר  702  לנו ג'ון לנון ואשתו יוקו בין התאריכים  25-31  במרץ ועסקו בלתת צ'אנס לשלום , (שביתת מיטה ),בעוד עיתונאים מובחרים הסתובבו בחדר צלמו וראיינו.  בנוסף  ראלף לורן עיצב למלון את הבר.
אנקדוטה נוספת על אמן ומלון, צ'ט בייקר, חצוצרן הג'אז הענקי, צנח אל מותו מהקומה השנייה של מלון פרינס הנדריק.

אמסטרדם זו עיר יצירתית מאוד, עם אחוז גבוה מאוד של מוזיאונים, אולי הכי הרבה מוזיאונים בעיר אחת, לא פעם ניתן לחוש את פרץ היצירתיות  והשפעה גם על מלונות העיר. מלונות באמסטרדם יצירתיים, לא פעם תוכלו למצוא על קירות המלון יצירות אומנות, לעיתים המלונות בסגנון פוסט מודרני, יצירתיות שופעת. רוב המלונות המוזכרים כמלונות יצירתיים יהיו מלונות בוטיק, אלו מלונות יחסית קטנים, אינטימים עם יחס חם ואישי. לדוגמא :
Ambassada Hotel
Hotel roemer
Bocinq Canal Residance
Hotel van Gogh

המבנה של אמסטרדם הוא חצי עיגול כקליפת בצל, כל קליפה אשר נושלת, זה בעצם התקדמות למרכז העיר, כל קליפה מייצגת תעלה.  בעיקרון יש כ 165 תעלות כאשר הראשונה היא תעלת       Signel  . מלונות באמסטרדם פזורים בכל העיר , רובם סביב כיכרות או לאורך התעלות. התעלות הן יפיפיות, ציוריות וללא ספק מעוררות השראה. על התעלות שטים באופן קבוע סירות אישיות וציבוריות כאוטובוסים. התעלה הכי יפה לכל הדעות היא  תעלת הנסיך   Prinsengracht  על שם ווילהאם השלישי מלך אנגליה , חלק ממלונות תעלה זו נמנים מלונות כמו :
Mozart Hotel
Amsterdam Weichman Hotel

תעלות נוספות אשר סביבן ניתן למצוא מלונות הן  קייזרחראכט  Keizersgracht  על שם מקסימיליאן הראשון הוקמה במאה ה – 17 , היירנחראכט   Herengracht  תעלה נוספת  אשר הוקמה במאה ה-17 וסביבה מלונות וכמובן סביב נמל האמסטל.
בנוסף ישנם מרכזים עיקריים באמסטרדם סביבן ריכוז מלונות , המרכז הראשון הוא כיכר דאם Dam  ,אשר ריכוז המלונות  נמשך לריכוז המלונות של תחנה המרכזית של אמסטרדם.
Rho Hotel
Best Western Dam square Amsterdam
כיכר דאם , כיכר השכר, בעבר במקום זה היה השכר של נהר אמסטל.
ריכוז נוסף של מלונות כיכר ליידספליין וכיכר המוזיאונים אשר קרובים זה לזה, כיכר ליידספליין שוכנת ליד הדרך העתיקה לליידן, לכן השם, כיכר  פעילה, פאבים, מסעדות, חיי ליילה.  בכיכר במוזיאון תוכלו למצוא את מוזיאון ואן גוך ואת הרייקמוזיאון.
Park hotel
Eden Amsterdam Amrican Hotel

מרכז נוסף של מלונות , כיכר רמראנדט על שם ההולנדי הצייר המהולל   " משמר הלילה " .
לסיכום באמסטרדם תוכלו למצוא כמעט כל מלון שתחשקו בו , מהחדישים ביותר עד הקלאסים ביותר,  מלונות עם סיפורים באמתחתם , מלונות על גדות התעלות היפות, מלונות שקיימים כבר יותר ממאה שנה, מלונות בבעלות משפחות.

כמובן שחשוב מאוד כאשר מחליטים לבחור בית מלון באמסטרדם לבצע בדיקה מקדימה עם סוכן הנסיעות אודות טיסות לאמסטרדם עם חברות התעופה השונות שמציעות מגוון רחב של אפשרויות להגיע לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים של אירופה הקסומה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,