דילים טובים

ויעידו מנועי החיפוש: הצעד הראשון לתכנון חופשה או נסיעה הוא האינטרנט. כל מי שעיניו בראשו וחשבון הבנק שלו יקר לו מחפש, משווה ובודק מידע טרם קבלת החלטות בכלל ובתיירות ונסיעות בכלל. וזאת משום שהמגוון והאפשרויות אדירים והמידע זמין. השאלה היא כמובן כיצד להתמקד ולבצע חיפוש שיניב את התוצאה האופטימאלית. והרי התשובה: דילים (!!!). חפשו בגוגל את המילה דילים. חפשו הצעות של דילים כי דילים מכילים בתוכם את עסקאות הרגע האחרון (כלומר דקה 90) , דילים הם הצעות מוזלות עבור מוצרי תיירות יקרים, דילים הם חבילות תיירות, וכמו בשיווק של כל חבילה מכול תחום, סך מרכיבי הדיל זול יותר מכול חלקיו. דיל של טיסה, מלון, העברות וכו' יהיה משמעותית יותר זול מרכישה בנפרד של טיסה, של השהות במלון וכולי.

מחירי תיירות הם עניין של היצע וביקוש. לכן דילים טובים ניתן למצוא בתקופות בהן הביקושים נמוכים. השאיפה היא כמובן לאתר דילים טובים דווקא בעונת הביקוש הגבוה. לצורך כך כדאי להשוות בין דילים שונים שמציעים גורמי תיירות שונים ואולי אף להתפשר על איכות הדיל. לדוגמא דילים לברצלונה שמציעים בתי מלון מחוץ לעיר, לדוגמא בקוסטה בראווה, יהיו הרבה יותר זולים מאשר דילים שמציעים מלון במרכז העיר. אם בסמיכות למלון יש שרות אוטובוסים או רכבת זול ויעיל הרי כדאי לקחת את הדיל הזול יותר.

ציידי דילים מקצועיים מסוגלים לאתר באינטרנט דילים זולים משמעותית. אלא שהדבר דורש ידע סבלנות ותושייה והרבה זמן. מה שמעלה את השאלה האם שווה לצוד דילים בכל מחיר? בדרך כלל הדילים המוצעים ע"י ספקי התיירות זהים ברמתם ובמחיריהם לרוחב כול השוק. בעונה לעיתים ניתן לאתר דילים של הרגע האחרון, אבל ברוב המקרים דילים במשמעות של מציאות הם נדירים. דילים במובן של חבילות נופש הן בהחלט עסקאות טובות ומי שמחפש נופש או חופשה קצרה בהחלט מומלץ לחפש דילים וללכת על דיל שמכיל את כל מרכיבי החופשה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,