איך מורכב מחירון ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד המוצרים החשובים ביותר שקיימים בכל חבילת נופש, טיול לחו"ל, טיול תרמילאים בחו"ל ועוד. רוצים לדעת ממה מורכב מחירון ביטוח הנסיעות לחו"ל ומה הפרמטרים עליהם אתם משלמים בשביל שתהיו מכוסים ותוכלו לנפוש בשקט? הגעתם למקום הנכון!

ביטוח נסיעות כדי שתוכלו לנפוש בשקט

אז לפני שנגיע לחלק שמספר ממה מורכב ביטוח נסיעות לחו"ל אתם חייבים לדעת…
ביטוח נסיעות הוא לא בחירה, אלא הוא חובה, כי במידה ותזדקקו לטיפול רפואי או לכל שירותי אחר ולא תהיו מכוסים… תאלצו לשלם לא מעט כסף לטיפולים, תרופות, ימי אשפוז בבתי חולים מקומיים ועוד סעיפים אחרים שיכולים להציל אתכם בעזרת כמה דקות של עיון בפוליסה, אותה תרכשו בסכום כסף קטן יחסית בעבור התמורה שתקבלו במידה ותזדקקו להפעיל את הביטוח.

המחיר של ביטוח הנסיעות נקבע על פי…

מחירון ביטוח נסיעות לחו"ל מורכב מכמה סעיפים קצרים ומשמעותיים, שיכולים במידה מסויימת להציל לכם את הטיול וגם את הכיס בכל הקשור להוצאות הכספיות בטיפולים הרפואיים והנזקים שיופיעו ללא הודעה מוקדמת כגון:
אשפוז והוצאות רפואיות: זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר בביטוח הנסיעות שגם מכסה את המבוטח בהתאם, בדרך כלל בחברות ביטוח הכיסוי על סעיף זה הוא עד 1,000,000 ש"ח ומעלה.
איתור, חילוץ והצלה: כי לעלות מסוק בשמיים בשביל לאתר תרמילאי שהחליט לצאת לטרק לעבר הלא נודע, זה עסק לא זול בכלל.
הטסה רפואית לארץ: במידה ואין באפשרותכם לחזור לארץ עצמאית על הטיסה ודרוש ליווי רפואי צמוד לאורך כל הדרך.
הוצאות להמשך טיפולים בבי"ח בארץ: שעולים המון כסף מכיוון שתאונה נגרמה מחוץ לגבולות מדינת ישראל והביטוח הלאומי אותו אנחנו משלמים מדי חודש לא תופס במצבים שכאלה.
הוצאות והחזרים על הכבודה והציוד: במידה ואבד לכם או ניזוק במהלך הטיסה ובחו"ל.
העברת גופה לארץ: לא על אף אחד, אבל חשוב שיהיה כי הפרצדורה מסובכת ויקרה מאוד במידה ואתם לא מכוסים בפוליסת ביטוח למטיילים.

איך תהיו בטוחים שבחרתם את ביטוח הנסיעות המשתלם ביותר?

אפליקציית סמארט (קישור למטה) מספקת פתרון דיגיטלי למציאת פוליסת ביטוח הנסיעות המשתלמת ביותר עבורכם. בתהליך של מספר דקות, תוכלו להשוות בין הפוליסות המוצעות בשוק, בהתאם לסוג הנסיעה (טיול תרמילאים ארוך, חופשה משפחתית קצרה, טיול ספורט אתגרי, ביטוח לנסיעות עסקים תכופות וכד'), ובהתאם לצרכים נוספים (חפצים יקרי ערך, מצב רפואי מורכב, גיל ועוד.) תהליך ההשוואה מתבצע און ליין, בזמנכם החופשי, ללא תלות בשעות הפעילות של חברות הביטוח. ממלאים את תאריכי הנסיעה, פרטי הנוסע המזמין את הפוליסה (ונוסעים נוספים שרוצים לכלול בביטוח) והצהרת בריאות. במקרים חריגים (למשל: מצב רפואי מורכב), תתבקשו למלא את פרטיכם, ונציג יחזור אליכם על מנת להשלים את התהליך. לאחר שהמערכת תזהה את הפוליסה הזולה ביותר עבורכם, תוכלו לשנות ולהוסיף כיסויים נוספים. בכל מקרה של ספק, תוכלו ליצור קשר עם צוות התמיכה של smart, ולקבל מהם הסבר ועזרה בהשלמת רכישת הפוליסה.

ביטוח נסיעות לחו''לרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל…כדי שנוכל לנפוש בשקט!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,