לימודי ביטוח נסיעות – האם כדאי ולמי זה מתאים?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הכרח עבור כל מי שעוזב את המדינה, ללא כל קשר לאופי הטיול שלו. עם כל כך הרבה לקוחות פוטנציאליים, אשר יוצאים מדי שנה לטיולים ברחבי העולם, מדובר בתחום הולך ומתפתח, שמספק רווח להרבה מאוד אנשים. ההכשרה באורין שפלטר היא אידיאלית ומתאימה להרבה מאוד סוגים של אנשים.

עולם התיירות מתקדם ומתפתח וככל שיש יעדים חדשים, כך גם הסיכונים שהם מביאים איתם גדלים. ישראלים רבים אינם מכירים את כל הסכנות שקיימות בכל מקום אליו הם נוסעים ובשנים האחרונות יש הרבה מאוד מקומות לטוס אליהם. אנשים אכן קוראים ומתעניינים לגבי היעדים שלהם, אבל בסופו של דבר, אי אפשר לדעת איך אפשר להיפגע, איפה הולכים לאיבוד ולמי צריך לפנות במקרים של טרגדיה או אסון. כאשר טסים לחו"ל חייבים להיות מכוסים ומבוטחים, ולדאוג כי בכל אירוע שיקרה, יש מי שידאג לנו מבחינה רפואית, לוגיסטית ובירוקרטית. ביטוח נסיעות חו"ל הוא קריטי לכל אדם שרוצה לצאת ולנפוש במדינה זרה, ללא קשר לאופי הטיול ולאורכו.

ההבנה היא כי ביטוח נסיעות לחו"ל הוא בגדר חובה לכל מי שטס לכל מקום בעולם נחתה כבר מזמן על הקהל הישראלי. כל אדם שטס סוגר את "הפינה" הזו באמצעות טלפון אחד או אפילו אונליין. אין כל ספק שיש תחרות בין החברות, אך כשמדובר על כמה דולרים בודדים ליום, אנשים לא שוברים את הראש יותר מדי. יש הרבה סוגים של טיולים ובין אם מדובר בנופש של בטן גב או בטרק אקסטרים במקום מרוחק, חשוב לדעת כי ישנה אופציה של פינוי מטוס, כיסוי של אשפוז או פיצוי כלשהו במקרה של ביטול, אובדן או גניבה. בארץ יש הרבה חברות ביטוח שמציעות ביטוח נסיעות חו"ל ולכל אחת מהן מחירים ומסלולים שונים לכל אדם. כל אחד צריך לדעת מה הן המגבלות שלו, מה אופי הטיול שלו ואיזה ציוד הוא לוקח איתו. רק אחרי שנותנים את כל הפרטים המדויקים, אפשר לבצע את ההתאמה האופטימלית לפוליסה.

אחת הדרכים בהן ניתן להשוות בין הפוליסות השונות לביטוח נסיעות לחו"ל הוא באמצעות אפליקציות השוואת מחירים, כמו אפליקציית סמארט (קישור מופיע למטה), המספקות כלי זמין ונוח למציאת פוליסת ביטוח הנסיעות המשתלמת ביותר עבורכם, בהתאם לצרכים שלכם (חפצים אישיים שנלקחים לחו"ל, מצב רפואי, גיל ועוד.) תהליך ההשוואה מתבצע און ליין ובזמנכם החופשי. ממלאים את תאריכי הנסיעה, פרטי הנוסע המזמין (ופרטי נוסעים נוספים) והצהרת בריאות. במקרים חריגים (למשל: מצב רפואי מורכב), תתבקשו להמתין לשיחה מנציג, אך לרוב, תוכלו להשלים את התהליך בעצמכם. לאחר שהמערכת מזהה את הפוליסה הזולה ביותר עבורכם, ניתן לשנות ולהוסיף כיסויים נוספים, ובמידת הצורך, ניתן  ליצור קשר עם צוות התמיכה, ולקבל הסבר ועזרה בהשלמת רכישת הפוליסה.

ביטוח נסיעות לחו''ל

תחום משגשג

מן העבר השני של התחום המשגשג הזה, נמצאים סוכני הביטוח, שנהנים מאוד מהתיירות המפוארת של הישראלים. סוכנים טובים יכולים למכור כמות גדולה מאוד של פוליסות ולהרוויח הרבה מאוד כסף. הרבה מאוד אנשים יכולים לראות את עצמם ראויים ומתאימים ללימודי ביטוח נסיעות לחו"ל, מפני שמדובר בתואר מקצועי, פרקטי מאוד, קצר, וכזה שנושק לעולמות תוכן שכל אחד אוהב. התחום מתאים לאנשים מכל הסוגים, כאלו שמחפשים מקצוע אחרי צבא, ואפילו אנשים שמנסים להיכנס לעולם הביטוח, אך לפן היותר קליל שלו. הרי קניית ומכירה של פוליסת ביטוח לנסיעות, היא הרבה פחות מורכבת מדירה, רכב או תכנון פרישה למשל.

סוכן ביטוח איכותי מצליח להעניק ללקוחות שלו מעטפת שלמה של שירותים, שעוזרים לו לצאת לטיול כשהוא מכוסה מכל הכיוונים. מעבר למכירת הפוליסה עצמה, הלקוח מחפש שירות אישי ונגיש, מה שלא תמיד מתקבל בחברות הגדולות, וקל יותר לקבל אותו בחברות הקטנות. עולם התיירות מתפתח וככל שיש יעדים חדשים, גם הסיכונים גדלים. כשטסים לחו"ל חייבים להיות מכוסים ומבוטחים ולדאוג כי בכל אירוע שיקרה, יש מי שידאג לנו. כל אחד שטס לטיול צריך לדעת מה הן המגבלות שלו, מה אופי הטיול שלו ואיזה ציוד הוא לוקח איתו. רק אחרי שנותנים את כל הפרטים המדויקים, יש לבצע סקר שוק ולראות באיזה חברה מקבלים את המחיר הטוב ביותר לכיסוי האיכותי ביותר. סוכן טוב יודע לכוון אנשים לקראת הביטוח הנכון להם, בהתאם לרצונות ולצרכים שלו, ועדיין לייצר רווח לעצמו.

בתמונה: צוות יועצות הלימודים במכללה לפיננסים "אורין שפלטר".

ההכשרה הנכונה

כדי להיות סוכן ביטוח נסיעות חו"ל טוב, צריך לקבל את ההכשרה הנכונה, כפי שניתן לקבל במכללה המקצועית של אורין שפלטר. במכללה מספקים קורסים ומסלולי לימוד בתחום ביטוח הנסיעות, ביטוח הבריאות, ייעוץ פרישה ועוד רבים אחרים בתחום. לימודים אלו מכשירים את הסטודנטים לעבודה בצורה האידיאלית. הקורסים מתאימים, כאמור, לסוגים רבים של אנשים, ויכולים להעניק להם מקצוע רווחי, מכובד ומאתגר לחיים.

לפרטים נוספים בנושא לימודי ביטוח צרו קשר ונשמח לעזור לכם 077-362-6402

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,