למה חשוב להזמין ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לעזור לכם ליהנות מהחופשה בחו"ל בראש שקט, ובידיעה, שבמקרה שתאבדו חפצים יקרים, תאלצו לבטל/לקצר את הטיול או חלילה תידרשו לטיפול רפואי במהלך השהייה בחו"ל, יהיה לכם כיסוי ביטוחי. כאן אתם מוזמנים לקרוא מדוע חשוב לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לקראת נסיעה לחו"ל, וכיצד ניתן לבחור עבורכם את הפוליסה המתאימה והמשתלמת ביותר.

בזמן שאתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם, אתם בטח מתמקדים בבניית המסלול, בהשוואת בתי המלון בפריז או בברצלונה, בבחירת מסעדות מקומיות שוות או באיתור קופונים לאטרקציות הכי שוות. אלא שלצד ההנאה, החוויה הקולינרית והנופים היפים שאתם עומדים לראות, רצוי שתזכרו שיש גם צדדים קצת פחות מלהיבים ומרגשים בחופשה הזו. פציעה, תאונה ואפילו שוד או אובדן של הציוד היקר לכם ביותר, כל אלה יכולים לפגוע בהנאה שלכם ובעיקר בכיס. אז מה עושים?

ביטוח נסיעות – לכל חופשה

חברות הביטוח השונות מציעות לתיירים הישראלים ביטוח נסיעות לחו"ל, והפוליסה הזו יכולה להתברר במקרים רבים כהחלטה צרכנית נבונה מאוד. למעשה, גם אם נדמה לכם שהביטוח הזה נחוץ רק למי שמתכנן לצאת למסע מפרך שכולל טיפוס הרים, סקי או ספורט אתגרי מכל סוג שהוא, בפועל מדובר במהלך חיוני לכל חופשה, גם כשאתם מתכננים שופינג במנהטן או סיור בין האטרקציות של לונדון. תאונות עשויות להתרחש בכל מקום, והביטוח שלכם הוא זה שיעזור לכם לממן את הטיפולים היקרים, שינויים בטיסות והפתעות אחרות שעלולות לעלות לכם ביוקר.

מה חשוב לבדוק מראש?

כשאתם בוחרים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, מומלץ לבדוק היטב מה מציעה הפוליסה, מה מחירה ובאילו מצבים היא מספקת לכם את שכבת ההגנה הדרושה. במקרים רבים המחיר יתחיל מדולר אחד בודד, אבל תוספות ושדרוגים יעלו את המחיר. למשל, חופשה הכוללת פעילות אתגרית תעלה לכם קצת יותר, וכיסוי הכולל גם פיצוי במקרה של אובדן המזוודה, המחשב הנייד או הטלפון האישי שלכם הוא כיסוי מעט יותר יקר.

אז איך בכלל בוחרים?

אחרי שתשוו בין פוליסות שונות ובין חברות הביטוח תוכלו להבין מה האפשרויות שלכם ולקבל החלטות בהתאם. למשל, אם אתם נוסעים עם ציוד יקר ערך בהחלט ייתכן שתעדיפו לשדרג את הביטוח ולכסות גם את הציוד האלקטרוני שלכם, ומי שמתכנן לצאת למסעות רגליים או לטראקים רצוי שיכסה גם מצבים קצת פחות נעימים – לרבות חילוץ וטיפול רפואי במידת הצורך. רק כשתבינו מה כוללת הפוליסה, מה משמעות האותיות הקטנות ומה באמת יקרה כשתמצאו את עצמכם בסיטואציה בעייתית כשאתם רחוקים מהבית, תוכלו לבחור את שכבת ההגנה הטובה ביותר, זו שתעניק לכם ראש שקט לכל אורך החופשה, בין אם אתם יוצאים לנופש בחופי תאילנד, לחופשה באיטליה או לטראק בדרום אמריקה.

ביטוח נסיעות – השוואת מחירים

אפליקציית סמארט (קישור לאפליקציה תוכלו למצוא למטה) מספקת מנוע להשוואת פוליסות ביטוח נסיעות, וכלי לבחירת הפוליסה המשתלמת ביותר עבורכם. בתהליך של מספר דקות, המתבצע און ליין ובזמנכם החופשי, תוכלו להשוות בין הפוליסות המוצעות בשוק, בהתאם לסוג הנסיעה (טיול תרמילאים ארוך, חופשה משפחתית, טיול ספורט אתגרי, ביטוח תקופתי לנסיעות תכופות וכד'), ובהתאם לצרכים אישיים משתנים (חפצים יקרי ערך, מצב רפואי, גיל ועוד.) אתם ממלאים את תאריכי הנסיעה, פרטי הנוסע המזמין ונוסעים נוספים והצהרת בריאות. לאחר שהמערכת תזהה את הפוליסה הזולה ביותר עבורכם, תוכלו לשנות ולהוסיף כיסויים נוספים, בהתאם לצרכים המדויקים שלכם, ולהשלים את תהליך רכישת הפוליסה. במקרים חריגים (למשל: מצב רפואי מורכב), תתבקשו למלא את פרטיכם, ולהמתין לשיחה מנציג, אך לרוב, תוכלו להשלים את התהליך בעצמכם במהירות ובקלות. בכל מקרה של ספק, קושי או אי הבנה, תוכלו ליצור קשר עם צוות התמיכה של סמארט, ולקבל מהם עזרה בהשלמת התהליך.

ביטוח נסיעות לחו''ל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות