מה אתם באמת יודעים על ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל או ביטוח נסיעות כפי שמכנים אותו רבים הוא אותו הביטוח שעושים כשנוסעים לחו"ל. טוב, זה נשמע הגיוני מעצם ההגדרה, אבל מה ביטוח זה כולל, או מה הוא יכול לכלול? מה ניתן להוסיף או לגרוע מביטוח נסיעות לחו"ל? כמה אופציות עומדות בפניכם, או שישנה רק אופציה אחת עיקרית? על מה מדובר כשאומרים ביטוח נסיעות?

כל הפרטים אודות ביטוח נסיעות לחו"ל

בין אם אתם נוסעים ליום אחד או לתקופה מאד ארוכה עליכם לעשות ביטוח נסיעות כדי להבטיח את בריאותכם ואת רכושכם בזמן הטיול. ביטוח נסיעות לחו"ל כולל שני סעיפים עיקריים שהם: ביטוח בריאות וביטוח כבודה כאשר ניתן להוסיף לשני אלה סעיפים רבים אחרים. ביטוח נסיעות לחו"ל כולל את כל המרכיבים שאתם בדרך כלל מפצלים לביטוחים שונים בחייכם הרגילים. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מעין רשת ביטחון בחו"ל המאפשרת לכם לא לחשוב על ההוצאות הבלתי צפויות העלולות להיגרם כתוצאה מתאונה או מחלה או גניבת ציודכם בחו"ל. ביטוח נסיעות מכין אתכם באופן מעשי לבלתי צפוי כולל דברים קטנים שאין לצפות אותם. כמו כן, יש לשים לב לכל אותם סעיפים נוספים שתהיו מעוניינים להוסיף לחבילת הביטוח הבסיסית כדי לכסות אתכם המידה ואתם בעלי בעיות רפואיות מיוחדות או שאתם מטיילים באזורי סיכון גדולים יותר.

כיסויים נוספים של ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לכסות גם צד ג' מה שמכונה "ביטוח צד ג'". כשאתם בחו"ל ומשהו קורה למישהו אחר ואתם נדרשים לכסות את העלויות מוטב שיהיה לכם ביטוח שיוכל להסדיר זאת בקלות ובמהירות, ובמיוחד במדינות שבהם רוב האוכלוסייה איננה דוברת אנגלית כלל. לא תרצו להיגרר לאולמות משפט במקומות שאינכם מכירים או בשפה שאינכם מדברים, לכן במסגרת ביטוח נסיעות מומלץ לעשות גם ביטוח צד ג'.

ישנם פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל שסעיף צד ג' כלול בחבילה הבסיסית, אך מוטב לבדוק פרט זה לפני שרוכשים את הפוליסה, ובמידה והוא לא כלול, לבדוק את עלותו וכדאיותו. ברוב חברות הביטוח מדובר בתוספת זעומה למחיר החבילה במידה וסעיף זה אינו כלול.

גם בנושא אשפוז בחו"ל יש לבדוק את הפוליסות השונות. במקרים הנרחבים הפוליסות מכסות אשפוז עד תקרה מאד גבוהה של מיליון דולר, אך יש לבדוק את הדבר לגבי חבילות הביטוח הסטנדרטיות ומה הן מכילות בסעיף זה.

כיסוי נוסף ואפשרי של ביטוח נסיעות לחו"ל, הוא כיסוי על אובדן ימי עבודה בארץ או דחיית לימודים וכדומה. על מה מדובר?

תארו לכם מצב, בו אתם מאושפזים בחו"ל ואתם זקוקים לטיפול די ממושך במקום. המשמעות המידית של כך, היא שלא תחזרו לארץ בזמן שתכננתם ושתפסידו ימי עבודה יקרים או שתאלצו לדחות את הלימודים באוניברסיטה בשנה וגם שכר הדירה שלכם יצטרך להיות משולם וכדומה. הרחבת ביטוח נסיעות לחו"ל אפשרי גם לכיסוי של דברים אלה עד לחצי שנה של אובדן ימי עבודה וכל הכרוך בכך, וגם לגבי שכר דירה שיש לשלם וכן שכר לימוד ששולם כבר לאוניברסיטה, אבל אתם אינכם מסוגלים להגיע ללימודים בזמן.

כיצד בוחרים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל?

בעזרת אפליקציית סמארט (קישור מופיע למטה) תוכלו למצוא בתוך מספר דקות את פוליסת ביטוח הנסיעות המשתלמת ביותר עבורכם. האפליקציה משווה בין הפוליסות המוצעות בשוק, בהתאם לסוג הנסיעה (טיול תרמילאים, חופשה משפחתית, ספורט אתגרי, נסיעת עסקים וכד'), ובהתאם לצרכים האישיים שלכם. תהליך ההשוואה מתבצע און ליין, בזמנכם החופשי, בלי שתהיו תלויים בשעות הפעילות של חברות הביטוח. אתם ממלאים את תאריכי הנסיעה, את פרטי הנוסעים שאתם מבקשים לכסות בפוליסה והצהרת בריאות, והאפליקציה מזהה עבורכם את הפוליסה הזולה ביותר המתאימה לכם. לאחר איתור הפוליסה המומלצת לכם, תוכלו לשנות ולהוסיף כיסויים, שאינם מופיעים בפוליסה שהוצעה לכם. במקרים חריגים (למשל: מצב רפואי מורכב), תתבקשו למלא פרטים ולהמתין לשיחה מנציג, אך לרוב, תוכלו להשלים את התהליך בעצמכם במהירות ובקלות. בכל מקרה של ספק, צוות התמיכה של smart ישמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם להשלים את תהליך רכישת הפוליסה.

ביטוח נסיעות לחו''ל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,