ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר לכם לצאת לחופשה בראש שקט, כאשר אתם יוצאים לחופשה הביטוח הרפואי הרגיל שלכם שמבטח אתכם מפני כל פגע בישראל כבר אינו תקף, כך שאם תפגעו בחו"ל תאלצו לשלם סכומים גבוהים באופן פרטי כדי לקבל מענה רפואי.

בזבוז? השקעה!

יותר מדי אנשים חושבים שרכישת פוליסת ביטוח נסיעות בזמן נסיעה לחו"ל היא בזבוז של כסף, מדובר בטעות שיכולה להיות יקרה מאוד ולעתים גורלית. בחו"ל בניגוד לארץ אין קופת חולים או ביטוח רפואי פרטי שיסייע בעת בעיה רפואית כזאת או אחרת.

ביטוח נסיעות לחו"ל ייתן לכם שקט ויעזור לכם ליהנות מהחופשה מבלי לדאוג לדברים אחרים, גם במקרה של פציעה או פגיעה תוכלו לקבל שירות רפואי איכותי, מהיר וזמין. הדבר חשוב מאוד בכל מדינה בעולם ובפרט במדינות שבהן מערכת הרפואה הציבורית איננה איכותית במיוחד כך שהגעה לרופאים או לבית חולים פרטי יכול להיות יקר במיוחד.

במקרים חמורים יותר מפציעה פשוטה חברות הביטוח עושות כל שביכולתן כדי לסייע למובטחים שלהן, במקרה הצורך הן מחזירות את המבוטח ארצה לטובת קבלת טיפול רפואי מקצועי ואיכותי בישראל ובמקרים קיצוניים אף יותר חברות הביטוח מארגנות משלחות חיפוש וחילוץ למדינות אקזוטיות מסביב לעולם.

אז למי כדאי לעשות ביטוח רפואי?

התשובה הקלאסית היא שלכל אחד כדאי לבטח את עצמו לפני יציאה לחו"ל, ההשקעה היא מזערית והתמורה יכולה להיות אדירה. למרות זאת, ישנן מספר אוכלוסיות שכדאי להן במיוחד לבטח את עצמן בביטוח נסיעות לפני יציאה לחו"ל:

מטיילים לטווח ארוך – מי שיוצא לטיול לטווח ארוך חייב לקחת בחשבון שיחלה או ייפצע במהלך הטיול, טיסה לחודש, חודשיים או שנה מחייבת ביטוח רפואי מקיף לכל התקופה, תחשבו על זה, בשנה האחרונה כנראה שהייתם צריכים להגיע לרופא לפחות פעם אחת, לכן אל תיקחו סיכון ותבטחו את עצמכם, במדינות מסוימות בעיה רפואית פשוטה, יכולה להיגמר בחשבון מנופח במיוחד.

אוכלוסיות בסיכון – אנשים מבוגרים וחולים במחלות כרוניות חייבים לסייע לעצמם, הגעה למצב חירום רפואי בחו"ל מבלי לקבל גב כלכלי יכולה להיות קשה מאוד, מציאת טיסות בטווח זמן מידי יכולה להיות קשה ויקרה במיוחד ולכן טוב שיש מי שיבצע את המטלה הזאת במקרה הצורך.

טסים למדינות עולם שלישי – במדינות העולם השלישי הסטנדרטיים הרפואיים וההיגייניים נמוכים ביחס לסטנדרטים בישראל, לכן במקרים רבים נאלצים מטיילים להתמודד עם בעיות שדורשות הגעה לרופא וקבלת טיפול, ביטוח נסיעות יסייע לצמצם את הסכנה.

טסים לחופשות אקסטרים – מי שטס לחופשת אקסטרים כמו חופשת סקי, צלילה או גלישה חייב לבטח את עצמו בביטוח נסיעות, הסיכוי להיפצע בזמן פעילות אקסטרים הוא גבוהה במיוחד ואפילו שבר קטן עלול לפגוע בחשבון הבנק של המטייל בצורה חמורה, לכן מומלץ לכל מי שיוצא לחופשה שתכלול פעילויות אקסטרים לבטח את עצמו מפני פגיעה כזאת או אחרת.

איך בוחרים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל?

לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות, כדאי להבטיח שאתם מוצאים את הפוליסה המתאימה ביותר והמשתלמת ביותר עבורכם. לשם כך, ניתן להשתמש במנוע השוואת ביטוחים, כמו זה שמציעה אפליקציית סמארט (קישור מופיע למטה). בתוך מספר דקות, תוכלו להשוות בין הפוליסות המוצעות בשוק, בהתאם לסוג הנסיעה שלכם (טיול תרמילאים ארוך, חופשה משפחתית קצרה, טיול ספורט אתגרי, ביטוח לשנה לנסיעות עסקים תכופות וכד'), ובהתאם לנתונים האישיים שלכם (גיל, מצב רפואי וכד'.) תהליך ההשוואה מתבצע בזמנכם החופשי, ללא תלות בשעות הפעילות של חברות הביטוח. ממלאים את תאריכי הנסיעה, פרטי הנוסע המזמין והנוסעים הנוספים והצהרת בריאות. למעט במקרים חריגים, כמו למשל מצב רפואי מורכב, תוכלו להשלים את התהליך במהירות ובקלות. במקרים מורכבים או בכל מקרה של ספק, ניתן ליצור קשר עם צוות התמיכה של smart, ולקבל הסבר ועזרה. לאחר שהמערכת תזהה עבורכם את הפוליסה הזולה ביותר, תוכלו לשנות ולהוסיף כיסויים נוספים, בהתאם לצרכים המדויקים שלכם.

ביטוח נסיעות לחו''ל

המאמר בחסות משרד פרסום STG

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,