ביטוח נסיעות לחו"ל וכל מה שצריך לדעת

צוות טרוול אינפו ריכז עבורכם טיפים חשובים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל, שיבטיחו לכם חופשה רגועה יותר, איכותית יותר ובטוחה הרבה יותר. כאן תמצאו מידע חשוב, שיכול להבטיח, שהחופשה הבאה שלכם תעבור בנעימים, בלי דאגות מיותרות. שווה קריאה רגע לפני שאתם עולים למטוס ומתחילים את החופשה והטיול בחו"ל.

ביטוח נסיעות רוכשים ב…

לפני שאתם יוצאים מהארץ אתם חייבים ביטוח נסיעות לחו"ל, את ביטוח הנסיעות תוכלו לרכוש אצל סוכני הנסיעות, סוכנויות הביטוח, חברות כרטיסי אשראי, קופות החולים המשווקות ביטוח נסיעות וכמו כן אתרי אינטרנט המציעים רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.

איך מוצאים את פוליסת ביטוח הנסיעות המשתלמת ביותר עבורכם?

כדי להיות בטוחים שאתם מזמינים את הפוליסה המשתלמת ביותר עבורכם – כזו שמותאמת בדיוק לצרכים שלכם ולאופי הביקור שלכם בחו"ל, ובמקביל עולה כמה שפחות – כדאי לכם להשוות בין הפוליסות השונות המוצעות על ידי חברות הביטוח. לשם כך, אתם כבר לא צריכים לבצע חקר שוק מייגע. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאפליקציית השוואת ביטוחי נסיעות, כמו אפליקציית סמארט אליה ניתן להיכנס בקישור המופיע מטה, ובתהליך קצר, במהלכו תתבקשו למלא את תאריכי הנסיעה, הפרטים האישיים שלכם ושל הנוסעים הנוספים אותם תרצו לבטח והצהרת בריאות (הנדרשת במהלך רכישה של כל פוליסת ביטוח נסיעות), והמערכת תמצא מהו הביטוח המשתלם ביותר עבורכם. בשלב הבא תוכלו לשנות ולהוסיף כיסויים נוספים, בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם (מצב בריאותי, ציוד יקר שנלקח לחו"ל, אופי החופשה וכד'). בכל מקרה של ספק או קושי, צוות התמיכה של smart ישמח לעמוד לרשותכם, ולעזור לכם להשלים את רכישת הפוליסה.

ביטוח נסיעות לחו''ל

כיסויים רפואיים

לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל מומלץ ואף חשוב לבדוק כל כיסוי רפואי שמכסה ביטוח הנסיעות, כל פוליסת ביטוח מכילה כיסויים רפואיים אחרים שמיועדים לפעילות ואופי הטיול והחופשה בחו"ל.

איתור חילוץ והצלה

חשוב שבכל ביטוח נסיעות לחו"ל יהיה סעיף של איתור וחילוץ והצלה, כדאי שאם ובמידה נקלעתם לצרה והתברברתם במהלך הטיול בחו"ל, יהיה כיסוי וביטוח שיביא את המחלצים של חברת הביטוח עד אליכם.

ביטוח כבודה ומטען

המטען והציוד שלכם לא פחות חשוב מכל הטיול, כי מה שווה הטיול שלכם במידה והציוד שלכם נשאר מאחור, בדקו שפוליסת הביטוח מכילה ביטוח מטען, כבודה וציוד אישי.

ביטוח לתרמילאים

אם אתם יוצאים לטרק במהלך הטיול בחו"ל ומתכוונים לבצע ספורט אתגרי במהלך החופשה, חשוב שתצטיידו בפוליסת ביטוח תרמילאים שמיועדת במיוחד לאלו שמתכוונים לבצע פעיליות מסוג זה בחו"ל.

ביטוח נסיעות לנשים בהריון

במידה ואת בהריון והחלטת לטוס לחופשה וטיול בחו"ל, חשוב שתצטיידי בביטוח נסיעות שמותאם לנשים בהריון, כולל אישורים מהרופא המטפל על הריון תקין בעברית ובאנגלית.
חשוב להזכיר שנשים בהריון יכולות לטוס אך ורק עד השבוע ה 32 וכמו כן מומלץ ואף חשוב לבצע בירור מקיף על ביטוח הנסיעות עם חברת הביטוח ממנה החלטת לרכוש ביטוח נסיעות הריון.

ביטוח נסיעות לאנשי עסקים

במידה ואתם אנשי עסקים הנוסעים בתדירות גבוהה לחו"ל, מומלץ שתצטיידו ב…ביטוח נסיעות לעסקים המותאם במיוחד לאלו שעולים על המטוס בתדירות גבוהה במהלך השנה.

לימודים ועבודה בחו"ל

אם החלטתם ללמוד או לעבוד בחו"ל, דעו שגם אתם צריכים ביטוח נסיעות המותאם לאופי השהייה שלכם בחו"ל.

מידע נוסף על ביטוח נסיעות ברשת:

ביטוחי נסיעות לחו"ל – אתר האינטרנט Wobi בו ניתן לערוך השוואת מחירים לפוליסות ביטוח נסיעות של חברות ביטוח.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,