ביטוח נסיעות לאנשי עסקים

נוסעיפ לפגישת עסקים קצרה בחו"ל?! נוסעים לחו"ל בתדירות גבוהה מספר פעמים בשנה?! בכל מקרה, כדי שתדעו איזה ביטוח נסיעות מומלץ שתרכשו בתחילת שנת העבודה ולפני שתקופת העסקים יוצאת לה לשנה חדשה. זכרו גם מי שנוסעים לחו"ל בתדירות גבוהה לתקופות קצרות, צריכים ביטוח נסיעות שמיועד לאנשי עסקים. רוצים לקרוא עוד על פוליסת נסיעות לאנשי עסקים ולנוסעים לתקופת שהייה קצרה במיוחד בחו"ל? הגעתם למקום הנכון.

פוליסת נסיעות לאנשי עסקים ולשוהים תקופה מינימלית בחו"ל, אפילו לפחות מ 24 שעות חייבים ביטוח נסיעות, זכרו… יש דברים שכסף לא יכול לקנות, תשקיעו בביטוח נסיעות במקום להשקיע בנזקים הבריאותיים שיכולים להופיע במהלך ואחרי השהות בחו"ל.

הפוליסה המנצחת של אנשי העסקים

כל הציוד, המחשב הנייד, המסמכים ששווים הרבה מאוד כסף ותדירות הנסיעה בשנה שגבוהה מאוד, מצריכה שיהיה לכם פוליסת ביטוח לאנשי העסקים, מנהלי חברות, עובדי הייטק ובכירים במשק בישראל.
ביטוח הנסיעות המנצח של אנשי העסקים הוא ביטוח עם כיסויים גבוהים במיוחד וייחודים שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם בחו"ל,
בטח שאלתם את עצמכם, למה ביטוח נסיעות לאנשי עסקים כזה ייחודי? אז התשובה היא ש…
…ביטוח נסיעות סטנדרטי פעיל ותקף לימים ספציפיים עליהם הצהרתם במעמד רכישת הפוליסה, לעומת ביטוח נסיעות לאנשי עסקים שתקף לשנה מרגע הפעלתו בפועל לאחר התשלום.

ביטוח נסיעות לחו"ל – השוואת מחירים

כמו בכל רכישה שתבצעו לקראת הנסיעה לחו"ל, גם במקרה של ביטוח נסיעות, שווה לבחון מראש אילו פוליסות מוצעות בשוק, ואיזו מהן מתאימה לכם ומשתלמת ביותר עבורכם. אפליקציית סמארט, אליה תוכלו להגיע בלחיצה על הקישור המופיע כאן בהמשך, תבחן עבורכם את מגוון הפוליסות של ביטוח נסיעות לשנה שלמה, המתאימות לנסיעות תכופות לחו"ל, ותציע לכם את הפוליסה הזולה ביותר המתאימה לכם, בהתאם לגילכם, אופי הפעילות שתבצעו בחו"ל, הציוד שתיקחו אתכם ועוד. בהמשך תוכלו להוסיף כיסויים, שיתאימו בדיוק לצרכים שלכם, ולרכוש את הביטוח און ליין, בזמנכם החופשי.

ביטוח נסיעות לחו''ל

באמת משתלם לרכוש ביטוח נסיעות לשנה שלמה?

אם אתם מבצעים נסיעה אחת בשנה או מקסימום שתיים שלוש, חשבו שוב על ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, עלויות הביטוח גבוהות יותר וגם הביטוח הסטנדרטי שקיים יכול להיות מצויין בשבילכם ובמקרה הגרוע ביותר, תאלצו להוסיף עוד כמה דולרים בודדים על יום שהייה בחו"ל כדי להרחיב את הכיסוי ככל שניתן בפוליסה לזו שקיימת בביטוח נסיעות לאנשי עסקים.

כיסויי ביטוח נסיעות שכל איש עסקים חייב!

יש כיסויים שאתם חייבים לבדוק שקיימים בפוליסה שלכם בגלל העובדה שהפוליסה תקפה לשנה, בטוח לא תרצו לגלות במהלך תקופת העבודה לאחר תקופה שבה פוליסת הביטוח פעילה, שהיא לא כוללת סעיפי ביטוח ספצייפים שאתם חייבים כגון:

כבודה/ציוד/מטען שכולל בדרך כלל ציוד יקר ערך שהכרחי לעבודה בחו"ל.
מחשב נישא שתוכלו להתעדכן על מה קורה ואיפה?!
אובדן/גניבה של מכשיר סלולר וגניבת שיחות במקרה והוא נעלם לכם בחו"ל.
איחור בהגעת הכבודה שהכרחי ליוצאים לפגישות קצרות ליום יומיים.
שחזור מסמכים עסקיים ואישיים.
תמיכה טלפונית של מוקד חירום בישראל לכל מקרה בו אתם זקוקים לעזרה בנושא הפעלת ביטוח נסיעות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

תגובה 1