נוסע לצלול בחו"ל? זה הביטוח נסיעות שמתאים לך

אז החלטת שבפעם הבאה שאתה עולה על טיסה לחו"ל לחופש התהיה בשביל לצלול ולראות עולם מתחת למים, אבל רגע… מה קורה עם ביטוח נסיעות לחו"ל שמיועד לצוללנים ולאלו שמחפשים את האקשן מתחת למים?, עוד לא עשיתם ביטוח נסיעות? רוצים לקרוא עוד על ביטוח נסיעות לצלילה? הגעתם למקום הנכון!

לטייל ולראות עולם מתחת למים

הצלילה היא פעולה של שהייה מתחת למים עם ציוד, בלי ציוד ואפילו עם שנורקל פשוט יחסית שניתן לקנות בכל חנות ציוד ספורט. החלטתם שאתם טסים למלדיביים כדי לראות על מה כולם מדברים? או שאתם בכלל בעניין של ספארי צלילה איכותי בחופי סיני, ירדן או במזרח העולם בפיליפינים?
זכרו שאתם חייבים כחלק מחבילת הצלילה שלכם ביטוח נסיעות שייתן לכם כיסוי רפואי מלא כדי שתוכלו לצלול בשקט!
הצלילה היא ספורט למקצועניים, ובכל פעם שיורדים מתחת לפני הקרקע כי האדרנלין כבר בוער צריך לדעת שישנם סיכונים בלתי צפויים שיכולים להופיע בלי שבכלל תרגישו.

ביטוח נסיעות והסכנות שבצלילה

כי לא הייתם רוצים ש..:
• תקבלו מכה מסלע שלא בדיוק שמתם לב שנמצא בסביבה.
• להסתבך עם דגים וחיות ים שלא מחבבים זרים שנכנסים להם לטריטוריה.
• או בעיות טכניות שיכולות להופיע בציוד הצלילה במהלך השהייה מתחת למים.

ההשלכות של מקרים כאלו ואחרים יכולים להיגמר לא נעים בכלל ובגלל זה לפני שיורדים לראות את העולם שנמצא מתחת למים צריך לעשות ביטוח נסיעות לצלילה כדי שתוכלו לצלול בשקט.

ביטוח נסיעות לצוללנים שמתאים לך

ביטוח הנסיעות שמתאים לצוללנים ולאלו שמחפשים אתגרים מתחת למים הוא ביטוח תרמילאים שנותן כיסוי רפואי, בגלל היותו נחשב לאחד מענפי הספורט האתגרי שמכוסים על ידי ביטוח נסיעות לספורט אתגרי ותרמילאים.
אבל קחו בחשבון… ביטוח הצלילה שניתן כיום דורש בדרך כלל הרחבת כיסוי רפואי, אלא אם כן בפוליסת הביטוח קיבלתם כיסוי רפואי מלא המבטח גם בפני איתור, חילוץ והצלה ימי שחשוב מאוד שיהיה לכל בעיה לא צפויה שיכולה להתרחש מתחת למים.
עוד פרמטר חשוב מאוד שאפשרי להוסיף כהרחבה לביטוח הרפואי הוא מוות כתוצאה מצלילה, אשפוז כתוצאה מהפעילות וכל פעולה אחרת שתגרום לכם להיות תחת סכנה מתחת לפני הים.

איזה ביטוח צלילה בחו"ל הכי משתלם עבורך?

כדי למצוא את ביטוח הנסיעות המשתלם ביותר לחופשת הצלילה שלכם בחו"ל, כדאי שתשוו בין הביטוחים השונים שמצויים כיום בשוק. לשם כך תוכלו להשתמש באפליקציית השוואת מחירים, כמו סמארט, שקישור אליה תוכלו למצוא כאן. בתהליך קצר שבו תמלאו את הפרטים הרלוונטיים, תוך ציון העובדה שבכוונתכם לכלול בחופשה שלכם ספורט אתגרי, תקבלו את הפוליסה הזולה ביותר שמכסה את צרכיכם. אחרי שהמערכת תאתר את הפוליסה הזולה ביותר, תוכלו להוסיף לה את הכיסויים הרלוונטיים עבורכם, שאינם נכללים בפוליסה המקורית. בכל מקרה של ספק או קושי במילוי הפרטים הנדרשים באפליקצייה, תמיד תוכלו לפנות לצוות התמיכה, ולקבל סיוע בהשלמת התהליך. כך תוכלו לצאת לחופשת הצלילה שלכם בראש שקט, ובידיעה, שאתם מכוסים מפני כל צרה שאתם עלולים להיתקל בה.

ביטוח נסיעות לחו''ל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,