נוסעים לטיול רחוק? לוקחים מכשיר לוויני של מגנוס ונשארים מחוברים!

מתכננים לנסוע בקרוב למקום רחוק? אם כן, קחו בחשבון שלא בכל מקום יש קליטה סלולארית. אם תרצו ליידע את הקרובים לכם שהכל בסדר אתכם, או אם חלילה יקרה משהו – ללא קליטה סלולארית אתם עלולים להיתקע בבעיה. מאידך, חשוב לדעת שישנה אפשרות להסתייע במכשיר טלפון לוויני כפי שמציע חברת מגנוס, המאפשר לשמור על קשר מכל מקום בעולם.

מהו מכשיר לווייני

למען הדיוק, מכשיר לווייני כפי שמציעה חברת מגנוס אינו בדיוק טלפון. כלומר, הוא אינו מכשיר שבאמצעותו ניתן לקבל ולהוציא שיחות, אך יש לו פונקציות רבות אחרות ומועילות. בראש ובראשונה, העיקרון שלו הוא כמובן שאינו מבוסס על תקשורת סלולרית אלא לווינית. אם תבדקו את הנתונים תגלו להפתעתכם שכמעט 90 אחוז מהעולם אינם מרושתים בקליטה סלולארית, החל במדבריות, נחלים, ערוצים, ימים, יערות, ועד לאזורים רבים נוספים במדינות עולם שלישי, מתפתחות ומפותחות. המכשיר הלוויני מחובר אל לוויינים החגים במסלול נמוך סביב כדור הארץ, וכל עוד אין עננות כבדה המכשיר נמצא בקליטה – בכל מקום בו אתם נמצאים על פני הגלובוס.

ומה אפשר לעשות עם המכשיר? קודם כל, הוא נועד בעיקר למצבי חירום, כגון רעידת אדמה, שיטפון, אובדן הדרך, בעיות עם אנשים, פציעות ועוד הרשימה ארוכה. במקרים כאלו, אפשר בלחיצה אחת על הכפתור לשלוח הודעת SOS אל מוקד הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. מרגע קבלת אות המצוקה יעשו ככל שניתן על מנת ליצור אתכם קשר מהיר, ובמידה והדבר לא מסתייע יפעילו עבורכם את כל הגורמים הרלוונטיים, החל בכוחות מקומיים, דרך חברת הביטוח, ועד למשרד החוץ וכמובן גם המשפחה שלכם.

בנוסף לכך, אפשר להשתמש במכשיר כמובן גם כשהכל תקין, בעיקר בשביל ליידע את יקיריכם שאתם בסדר. למשל, תוכלו בלחיצת כפתור לשלוח הודעת "הכל בסדר" שאליה גם מצורף אוטומטית המיקום שלכם, וישנה גם אפשרות להראות את מסלול ההתקדמות. בנוסף, אפשר לקבל מהמכשיר מפות ניווט, מיקומים בזמן אמת, נתוני מזג אוויר, ואף אפשר לחבר אותו עם אפליקציה לסמארטפון שלכם לשימוש נוח במספר אפליקציות.

איך משיגים מכשיר לוויני

זה מאוד פשוט. אפשר לפנות לחברת מגנוס המתמחה בחילוץ מטיילים בעולם, ולהזמין את אחד המכשירים הלווייניים. יש להדגיש כי לא מדובר בקנייה של מכשיר יקר אלא פשוט בהשכרתו לתקופת הטיול, ובתוך כך גם מקבלים את שירותי מוקד החירום של החברה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,