טסים לניו יורק – מצאנו כמה מלונות טובים עבורכם

התפוח הגדול יישאר מושג בינלאומי כנראה לעוד שנים רבות ומי שלא ביקר בעיר המוכרת לכל ניו יורק, זה הזמן לתכנן את הטיול הבא. העיר ניו יורק מציעה לתיירים מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות מעבר להשתוממות ולפליאה שמשרה העיר על כל תייר מכל קצוות התבל.

אם בחרתם לצאת לנופש הקרוב אל העיר ניו יורק ואינכם יודעים היכן ללון והיכן משתלם ביותר לשכור חדרים לתקופת השהות, אנחנו כאן בשבילכם, הנה מבחר מלונות בארה"ב עם דגש על העיר ניו יורק לפי רמת מחירים וכוכבים.

מלונות 3 כוכבים בניו יורק

האזור הטוב ביותר לשהות בו עם הגיעכם לעיר ניו יורק, הוא מנהטן אשר ממוקם במרכזה של העיר ניו יורק.

מלון אדיסון ניו יורק – הינו מלון מבוקש בעיקר בשל מיקומו האטרקטיבי והוא בעל 870 חדרים, בניהם גם סוויטות על פי בקשה. במלון נוהגים להתארח משפחות, זוגות ואף יחידים שמגיעים אל העיר ומסתפקים באירוח בסיסי, אך נעים ובמחיר משתלם שנוח לכל מטייל או איש עסקים שמגיע לניו יורק.

מלון נובוטל מנהטן – מלון שממוקם בקרבה לטיים סקוור ולכל האתרים הפופולאריים בעיר. המלון אומנם נחשב ברמת 3 כוכבים, אך הוא חדש ובעל חדרים מרווחים מאוד ובעל שירות מעולה.

מלונות 4 כוכבים בניו יורק

מלון קראון פלאז'ה מנהטן – מלון זה קרוב לכל מה שהתיירים צרכים לחוות בעיר המדהימה ביותר בעולם. המלון הינו איכותי ומפנק כל אורח, הוא בעל חדרים חדשים ומרווחים כאחד ומתאים לזוגות בלי ילדים, משפחות עם ילדים, בעלי עסקים ובכלל. אם אתם יוצאים לנופש בארה"ב ובניו יורק בפרט, מלון זה מומלץ ובהחלט יכול להיות אלטרנטיבה מעולה.

מלון טיים הוא מלון ברמת 4 כוכבים אשר ממוקם במרכז ניו יורק. המלון מציע לאורחים איכות ונוחות מקסימאלית ובמחיר הוגן. הוא קרוב לרוקפלר סנטר לשדרה החמישית ברודווי ולכל מה שאתם רוצים לחוות בעיר.

מלונות 5 כוכבים בניו יורק

מלון פור פויינט – אם אתם מחפשים מלונות בסן פרנסיסקו בהם תוכלו לשהות ולזכות בפינוקים רבים ומגוונים, הרי שזהו המלון עבורכם. המלון נבנה במרכז העיר מנהטן לא רחוק מהטיים סקוור והוא נמצא מרחק הליכה בלבד ממכלול האטרקציות בעיר. למלון יש חדרים רבים (מעל 230 חדרים), כשכל חדר מאובזר במיטב הריהוט המודרני.

אם בחרתם במלון זה לחופשתכם החלומית, הרי שתיהנו ממסעדה הממוקמת במלון עצמו, מחדרי הכושר, וממרכז עסקים משגשג. התשלום עבור חדר יהיה יקר מעט, אך אנו יכולים לומר כי הכסף יהיה שווה את התענוג ללא צל של ספק.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,