חופשה באיטליה

איטליה, או בכינויה 'ארץ המגף', היא אחת מהמדינות היפות ביותר בעולם ועל כן מושכת אליה מיליוני תיירים בכל שנה. מסע באיטליה כולל הכל- ממבנים עתיקים ומרשימים ועד כפרי נופש המספקים רוגע נפשי, תרבות ואמנות וכמובן אוכל משובח. איטליה מציעה לתיירים המבקרים בה אוכל טעים – פיצות מעולות ופסטות נפלאות שלא תטעמו בשום מקום אחר, בשר משובח, יין וגבינות שחובה לטעום.
באיטליה יש כמה מקומות מרכזיים שפשוט חובה לטייל בהם . במאמר זה נתמקד במספר ערים מרכזיות ברחבי איטליה שהן מוקדי משיכה לתיירים מכל העולם.

רומא

רומא היא בירת איטליה והעיר הגדולה והמרכזית ביותר בה. לפני כ-2000 שנים, רומא הייתה ליבה של האימפריה הרומית, ולכן יש ברומא המון מבנים עתיקים ויפים ושרידים מדהימים המהווים מוקד תיירותי נפלא. בין האתרים המומלצים ביותר לביקור ברומא הוא הקולוסיאום. הקולוסאום הוא אחד מהמבנים המרשימים ביותר שנבנה בתקופת האימפריה הרומית. האמפיתיאטרון עצום מימדים ולכן מרשים מאוד. אתר מעניין נוסף הוא הפורום הרומאי ששימש בעבר כמקום מרכזי בבירת אימפריה הרומית – שם התקיימו טקסים, תערוכות, אסיפות עם, משפטים ועוד פעילויות רבות הקשורות בענייני האימפריה העצומה. אתרים היסטוריים נוספים כוללים את הפנטיאון, שער טיטוס ועוד.
מקום נוסף שמאוד רצוי לבקר בו הוא הוותיקן. הוותיקן היא בעצם מדינה קטנה בתוך רומא שבה שוכן האפיפיור. איזור הוותיקן עמוס במוזיאונים, ביקור בהם יחשוף בפניכם את הלך התקופה ואת האמנות המשגשגת (בעיקר אדריכלות, ציור ופיסול) שכל תכליתה לפאר את הדת הנוצרית ואת הכנסיה הקתולית.

מילאנו

עיר נוספת באיטליה שמומלץ לבקר בה היא מילאנו. מילאנו היא העיר השנייה בגודלה באיטליה אחרי רומא. מילאנו נחשבת כעיר האופנה הבינלאומית, ותיירים רבים מגיעים אליה כדי לערוך קניות. אחד האתרים המומלצים לביקור במילאנו הוא מצודת קסטלו ספורצסקו. אזור זה מוקף מוזיאונים שישאירו אתכם פעורי פה. אתר נוסף, מומלץ לא פחות הוא הדומו של מילאנו. זוהי בעצם הקתדרלה הגדולה והמרכזית של מילאנו הממוקמת במרכז העיר, שם גם נמצאת כנסיה גותית מהיפות בעולם. אם התעניינתם פעם באופרה בוודאי שמעתם על בית האופרה לה סקאלה, שהוא בית האופרה המוכר בעולם, גם הוא נמצא במילאנו, וכדאי לכם מאוד לבקר בו.
חובבי הכדורגל בוודאי ישמחו לנצל את ההזדמנות ולצפות במשחק בית של אחת משתי קבוצות הכדורגל המקומיות – מילאן או אינטר –  שהן בין הטובות והידועות בליגה האיטלקית הנפלאה.

נאפולי

כעת נדלג אל דרומה של איטליה. נאפולי היא עיר מרכזית באיטליה, והיא השלישית בגדולה, אחרי רומא ומילאנו. ישנן אטרקציות רבות ומעניינות בנאפולי, אשר רובן נמצאות ברובע העתיק שלה. האטרקציה המרכזית והחשובה היא ביקור בנאפולי העתיקה. באזור זה ישנם המון בניינים גבוהים וצמודים זה לזה בצפיפות רבה, והרחובות בה צרים מאוד, וכתוצאה מכך גם עמוסים. מומלץ מאוד לסייר בין רחובותיה של נאפולי העתיקה ולהתרשם מיופייה הנדיר. ווזוביו, הר הגעש הפעיל ליד נאפולי, מהווה מוקד משיכה נוסף למטיילים באזור נאפולי. בשנת 79 לספירה ארעה התפרצותו האחרונה, ובעת התפרצותו הוא מחק את שתי הערים המפורסמות הרקולנאום ופומפיי. כיום, הערים הללו הם אתרי תיירות מפורסמים המושכים אליהם המוני תיירים מידי שנה הן בגלל הר הגעש והן בגלל הנוף המהמם שסביבו.

איטליה – חופשה מוצלחת

איטליה היא מדינה מדהימה ומעניינת. מומלץ מאוד לבקר בכל אחת מהערים הללו למספר ימים. מסלול טיול נפוץ מתחיל מהצפון או מהמרכז וממשיך אל הדרום. כדאי לעשות טיול כזה בנחת ולספוג את האווירה המיוחדת של איטליה, התרבות והנופים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,