תהליך הוצאת ויזה לארצות הברית

במידה והחלטת לקחת את הרגליים ולהמריא לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, חשוב מאוד לדעת שהכניסה לארצות הברית כרוכה ומחייבת בוויזה ואשרת כניסה מתאימה.

הדרך להוציא וויזה לארצות הברית עוברת דרך תהליך לא קצר, המחייב מהמעומד להיות מוכן לכל מקרה כל שהוא של אי קבלת וויזה בגלל סיבות כאלו ואחרות.

רוצה להוציא ויזה לארצות הברית ומתעניין בתהליך קבלת האשרה..? הגעת למקום הנכון!

מתחילים במילוי טפסים

בשביל להתחיל בצעד הראשון לקבל ויזה לארה"ב, חשוב ראשית כל למלא את הטופס שבאתר שגרירות ארה"ב, המספק את כל האפשרויות לקבל ויזה לכל מטרה לנסיעה, כמובן שחשוב לזכור ששום מילוי טופס לא מחייב שתקבלו ויזה, הטופס הזה הוא אך ורק שער הכניסה שלכם לשגרירות ארצות הברית.

עלות שליחת טופס כזה דרך האינטרנט וקביעת ראיון באופן עצמאי דרך אתר שגרירות ארה"ב, כרוך נכון לשנת 2010 בעלויות של 22$ וטלפונית בעלות של 27$, כמובן שחשוב להתעדכן על התעריפים והעלויות באתר השגרירות בהתאם למחירון העדכני.

אחרי שקבעתם תור, הגיע הזמן לאסוף טפסים

שלב תהליך איסוף הטפסים בשביל להציג הוכחות לקונסול על רצונכם להישאר בארץ הקודש ולא לעזוב אותה לצרכי עבודה או הגירה, זה בעצם התהליך הקשה והמתיש ביותר שיש.

חשוב מאוד במידה ואתה שכיר להמציא טפסים של חשבונות בנק 3 חודשים אחורה, מסמכים ממקום העבודה על אישור שהינך יכול לנוסע לחופשה לארצות הברית וכמו כן טפסים נוספים במידת הצורך של ביטוח נהלים, חסכונות וכדומה.

במידה ואתה עצמאי חשוב מאוד להביא טפסים והוכחות על העסק שלך,הפעילות העסקית, מכתב באנגלית מרואה החשבון שלך על ניהול פיננסי של העסק וכל מסמך כזה או אחר שיכול להוכיח לשגריר שהינך עוזב את הארץ בגלל חובות כאלו ואחרים שהצטברו בגלל העסק.

מגיעים לקונסוליה ועוברים ראיון

לאחר קביעת התור ולאחר אספתם את כל הטפסים והצילומים הרלוונטיים, חשוב מאוד לדאוג להגיע בזמן שנקבע לכם תור לשגרירות, בקונסוליה תעברו מספר תהליכים, תהליך ראשון הינו הזיהוי שלך בעזרת תביעות אצבע ומספר שאלות קצר, שלב שני הינו שלב האימות של טביעות האצבע והשלב השלישי הינו השלב בו אתה יושב מול הקונסול לראיון אישי קצרצר שאורך לא יותר מ 5 עד 10 דקות לאותו מועמד.

בסיום הראיון קובע הקונסול עם קיבלת אשרת כניסה לארצות הברית או שנדחתה ואתה יכול לנסות שוב בעוד 6 חודשים ממועד הראיון הקודם.

שיהיה בהצלחה בכל אופן וראיון מוצלח בשגרירות ארה"ב.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: