מחפשים ספא בצפון? הפכו זאת לטיול

מעטים הם הרגעים בהם אנו מרשים לעצמנו להתנתק מן ההמולה היומיומית. המשימות בעבודה, המטלות בלימודים, התחייבויות שונות וכל שכן כאשר מדובר במשפחה עם ילדים. אז נכון, צריך לברך על השגרה ולהודות על הקיים, אך לפעמים גם מותר לנו להחליט לקחת אוויר, למלא את המצברים ולהתמסר אל הרגע.

לא תמיד אפשר לצאת לחופשה בת מספר ימים ולהשאיר את הכול מאחור, בדיוק לשם כך עומדת בפנינו האפשרות לסגור לעצמנו יום ספא מהנה ומפנק. אנחנו אומרים אם כבר בחרנו לסגור לעצמו יום של עיסוי, הרי שבלאו הכי עלינו לקחת חופש מן העבודה או בריק מן הלימודים. זה הזמן להפוך את הנסיעה ליום הספא לכדי יום שכולו כיף והנאה.

הפכו את הדרך לטיול

אזורה הצפוני של ישראל התברך בשטחים מוריקים, מרחבים שאין להם סוף ושפע של נקודות תצפית, טיול ורוגע אשר יכולים להפוך את הנסיעה למהנה ורוויה בהרפתקאות וחוויות.

די בכך שנסגור ספא בחיפה, כדי שנוכל ליהנות מן הדרך הלוך או חזור, להסתובב ברכס הכרמל המציג נוף מוריק גם בימות הקיץ החמים, או לבקר ביישובים הדרוזיים המעטרים אותו. ניתן גם להרחיק מעט אל עברם של אזורי העמקים, ולהיווכח בנופים מרהיבים ויפהפיים.

היופי שטמון בצפון הוא בפשטות הרבה שלו. לצדם של מוקדי הבילוי העירוניים הגדולים, ישנן שפע של נקודות תצפית ונוף שיכולים לסגור לנו בילוי ליום שלם.

הפכו את הספא לנופש

רגע, ספא הוא לא בין כה וכה נופש? אז נכון, בילוי ביום ספא בהחלט יכול להקנות לנו את האווירה והרוגע המדמים חופשה בת מספר ימים.

אולם כיום ישנם מתחמי ספא רבים המציעים את הקונספט של מלון ספא בצפון על כל המשתמע מכך: בריכה רחבת ידיים, אביזרי ספא משלימים עם ג'קוזי, סאונה יבשה או רטובה ושלל פינוקים החל מארוחת בוקר נהדרת ועד לאפשרות לסגור לינה.

כן, ממש כך, אם מתפנה לכם די זמן ליומיים קצרים אך מדויקים של נופש ורוגע, תוכלו לסגור בדילים אטרקטיביים חבילה שלמה ומקיפה הכוללת הן עיסוי מקצועי ופינוקים נלווים כיאה לספא, והן את האפשרות ללינה בבית המלון והכול במחירי מבצע מיוחדים.

היו ספונטניים

בישראל כמו שבישראל, הכול נגיש, הכול כאן ממש מעבר לפינה.

על הנסיעה לספא בצפון כבר החלטתם, כבר מצאתם את המקום? מעתה, הרשו לעצמכם ליהנות מן הנסיעה באותו היום ולדגום את פניני היופי שארצנו מציעה מבלי להתחייב, מבלי להפוך את הטיול למשימה בפני עצמה.

הניחו לעצמכם ליהנות מן החופש המוחלט, והיו סמוכים ובטוחים כי בכל נקודה בצפון שבה תבחרו, תמצאו שפע של אפשרויות מזמינות ומרהיבות ביופיין.

בכל דיל אטרקטיבי לספא בצפון, בקרו באתר שר ספא, והיו סמוכים ובטוחים כי הבילוי המפנק כבר נמצא ממש מעבר לפינה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: