קונים מתנות בחופשה בחו"ל או ברשת וחוסכים מאות שקלים

כפי שכולנו מכירים ויודעים, רכישת מתנות והענקותם איש לרעהו זהו מנהג די פופולארי בקרב הציבורי היהודי והישראלי, ובמיוחד בתקופות החגים שנחשבות לתקופות שיא אשר נשברות כל שנה ושנה ונסגרות במחזורי עסקאות של מליונים.

העניין הוא שבגלל שכיום המשכורת החודשית של עובד שכיר די תקועה, וכאשר הכלכלה והצריכה היומיומית לנפש בישראל עולה, האפשרויות הכלכליות והפיננסיות לבצע קניות של מתנות בישראל נהפכם עם מירוץ השנים לקשה יותר ויותר, אז מה עושים..? מנסים להעביר את הקניות לחו"ל, אז במקום שנקפוץ אנחנו לחו"ל…אפשר להביא את הקניות מחוץ לארץ אלינו.

היתרונות בלרכוש מתנות בחו"ל

אחד היתרונות הבולטים יותר בלרכוש מתנות מחו"ל אין עם מדובר על רכישה בו במקום בעת הטיול או החופשה, והן עם מדובר באתר קניות פופולארי בינלאומי, כגון: אמאזון, אלי אקספרס ועוד רבים וטובים, זה יתרון אחד הבולט מעל כולם…המחיר, המחיר והמחיר!!!

בפן הכלכלי הן ספק שעלות מתנות אותם אתם רגילים לקנות בדרך כלל ליקירכם, יעלו זול הרבה יותר בחו"ל, לפעמים אנחנו מדברים על מחצית מהעלויות, מה שיכוך לחסוך עשרות ואפילו מאות שקלים בחגים, כגון: פסח, ראש השנה וכדומה.

כמובן שיש לציין שיש מבחר גדול יותר במתנות אשר רוכשים בחו"ל שלעיתים קשה אף לראות אותם בארץ, למשל ג'אדגטים למטבח ולמשרד, ציוד יקר ורב ערך וכדומה.

החסרונות בלרכוש מתנות מחו"ל

יש חיסרון משמעותי בלרכוש מתנות בחו"ל הן עם החלטת לעשות זאת באמצעות אתר אינטרנט, או לחילופין עם החלטת להביא מספר מתנות במהלך הטיול והחופשה, אז בנקודה הראשונה זהו זמן המשלוח שיכול לפעמים להתעקב רבות, כגון: שלושה שבועות עד חודש, מה שבין היתר נגרם מאופי המשלוח של אותו מוצר אותו החלטתם להזמין, החיסרון הבולט בלהביא מתנות מחו"ל זה המשקל העודף שאצל מרבית מחברות התעופה תאלצו לצערנו הרב לשלם משקל עודף במזוודה.

אז מה עושים ואיך עושים קניות ברשת ובחו"ל בצורה חכמה

אז בשביל שהכל ידפוק ויתנהל כשורה צריך להתחיל לעשות, ראשית כל חשוב מאוד לדעת את התקציב,  מה שישפיע רבות על ההחלטות שלכם אילו מוצרים ובאיזה משקלים להביא, תיכף תבינו למה!!!

אתם יודעים שיש לכם משקל ספציפי בחזרה מחו"ל איתו אתם יכולים לחזור, יופי…עכשיו הגיע הזמן להבין עם משתלם לקחת את המתנה יחד איתכם או לחילופין לעשות משלוח מהמקום בו אתם שוהים ישירות לישראל, קחו לדוגמא את התרמילאים אשר נוסעים אחרי הצבא לתקופות ארוכות לחו"ל ומאוד שמחים להביא למשפחתם והחברים מתנות מאותו היעד, אז דעו לכם שרבים מהתרמילאים האלו שולחים במהלך הטיול חבילות דרך הים, המאפשרות להם לשלוח את המתנות והמוצרים טרם הגעתם לארץ מהטיול.

במידה והחלטת לבצע את הקניות באתר מכירות פופולארי כמו איביי או אמזון, אנו ממליצים לכם בחום להגדיר תקציב ולבדוק היטב את עלויות וזמני המשלוחים של אותם המתנות והמוצרים, במהלך רכישה באינטרנט ישנם מספר סוגי משלוחים, המשלוח הראשון הוא דואר אוויר שמגיע תמיד מהר יותר באמצעות מטוסים היוצאים מאותה מדינה, האפשרות השנייה זה הובלה של המוצרים והחבילות באמצעות הים בספינות שייט, שזו כמובן אופציה זולה יותר ואיטית יותר, אז זכרו זאת.

המאמר בחסות אתר האינטרנט עד 5 AD – הכל עד 5$

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: