טיפים שימושיים לבחירת ארנק לגבר

הארנק נתפש כפריט פשוט למדי, שהמטרה העיקרית שלו היא פונקציונלית – לשמור על הכסף (למי שעדיין משתמש בכסף מזומן, שנדמה שהולך ונעלם מהעולם) ועל הכרטיסים השונים. בנוסף, בדרך כלל הארנק נמצא בתיק או בכיס, ולכן לכאורה אין צורך להשקיע מחשבה רבה מדי בבחירת ארנק לגבר. בפועל המצב שונה: עבור גברים רבים הארנק מהווה סמל סטטוס לכל דבר, כשגם אם רוב הזמן הוא מוסתר עדיין ישנם רגעים שבהם הוא נשלף, וברגעים אלה חשוב ליצור רושם מתאים. בנוסף ישנו רצון למוצר שיספק מקסימום נוחות באחסון ובשליפת הכרטיסים – ובכתבה זו תמצאו מידע שיעזור לכם לבחור נכון את הארנק, בין אם אתם קונים אותם לעצמכם ובין אם כמתנה לחבר, קרוב משפחה, קולגה, מפקד שמשתחרר מהצבא וכו'.

הגודל כן קובע

הפרמטר הראשון לבחירת ארנק לגבר הוא הגודל. הטיפ החשוב ביותר הוא להיות מדויקים. ארנק גדול מדי לא נוח ואולי אפילו בלתי אפשרי להכניס לכיס, וגם בתיק הוא יתפוס מקום יקר. ארנק קטן מדי יתקשה להכיל את כל מה שהוא אמור להכיל. בהתאם המידה הנכונה היא ארנק בגודל בינוני, כזה שאפשר יהיה לאחסן בו גם את כרטיסי האשראי, גם את תעודת הזהות, גם את רישיון הנהיגה, גם את כרטיס החבר בקופת החולים, כרטיסי מועדון למיניהם ושאר מסמכים חיוניים.

גם הצבע קובע

פעם היה נהוג לומר על גברים שהם עיוורי צבעים, ושהגוונים היחידים שהם מכירים הם אפור ושחור. במאה ה-21 המציאות כבר אחרת לגמרי. יותר ויותר גברים מייחסים חשיבות הולכת וגדלה לשיקול האסתטי בכל בחירה, וגם הארנק צריך להיות לא "רק" נוח אלא גם יפה. בדרך כלל אכן נבחרים גוונים כהים, אם כי חשוב לזכור שיש לא מעט כאלה – שחור, חום כהה, חום בהיר יותר, גוונים שונים של אפור ועוד. עוד אופציה היא צבע שונה לחלוטין – למשל כחול עמוק או אדום, שמתאימים למי שאוהב להתבלט בכל מקום שאליו הוא מגיע.

ארנק לגבר עם טכנולוגיה מתקדמת

כשבוחרים ארנק לגבר כדאי לקחת בחשבון גם טכנולוגיות מתקדמות. גם בארנקים יש מקום לחדשנות, ואחת הטכנולוגיות שכדאי להכיר היא RFID Block – מנגנון הגנה מתוחכם נגד פשעי סייבר. מנגנון זה מונע מפושעי סייבר, שגם הם הפכו מתוחכמים מאוד, לגנוב פרטי אשראי דרך הארנק (גם ללא גישה פיזית כמובן). ארנק עם RFID Block מקנה לבעליו ראש שקט באמת, וזוהי כמובן תמיד איכות רצויה כשמדובר על ארנק.

ארנק כמתנה

קניית ארנק לגבר לצורך הענקתו כמתנה לאדם יקר מחייבת הוספת אלמנט של רגש. הדרך הטובה ביותר ליצור מתנה לגבר בעיצוב אישי היא חריטה – בדרך זו המסר שרוצים להעביר לאדם, כלומר חיבה / הערכה / אכפתיות / אהבה / איחולי הצלחה או כל דבר אחר, מופיע על גבי הארנק ובעצם בכל פעם שמקבל המתנה ישלוף אותו מהכיס או התיק, המילים שיוצאות מהלב שלכם ייכנסו ללב שלו.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,