מקומות מומלצים לטייל עם רחפן

אחת מגדולותיו של הרחפן היא יכולתו לאפשר לנו לחזות בנופים מרהיבים כאילו היינו ציפור המרחפת בשמיים. מדינתנו אומנם קטנטונת אך היא ניחנה בנוף בעל מרחבים משגעים, החל מהחולות הצבעוניים של הדרום ועד הפסגות הירוקות שבצפון. עכשיו כשמזג האוויר בהיר ונוח, זהו הזמן המושלם לצאת לטייל עם הרחפן ולספוג את כל היופי הזה. הנה מספר מקומות מומלצים שלא תרצו לפספס.

פריחה עוצרת נשימה: עמק האלה

הפרחים צובעים את האדמה במלוא הדרם ועמק האלה הוא אחד מהמקומות שבהם תחזו בשלל מינים צבעוניים. בזמן שתהלכו במרחב הפתוח בין הפלאים הטבעיים הללו, תוכלו לתפוס באמצעות הרחפן מרבדים על גבי מרבדים של פרחי בר המאפיינים את ארצנו. זהו גם אזור נוח למי שרק מתחיל להיכנס לתחביב הטסת הרחפנים הודות למרחב האווירי שם שאינו עמוס במבנים. פשוט קנו רחפן מוכן קומפלט וצאו לחקור ולהתאמן.

בריזה מהים וחוף מוזהב: חוף גדור

אם אתם מכורים למראה המשכר של הים זהו ללא ספק המקום עבורכם. רצועת חוף זו הנמצאת בין מכמורת לגבעת אולגה היא למעשה שמורת טבע המתאפיינת בנופים בתוליים ובעלי חיים מסקרנים. בצילומי הרחפן תגלו גלים בצבע טורקיז, צוקים מלכותיים ואפילו כרישים השוחים להנאתם במי הים המלוחים. יחד עם זאת חשוב

לדעת שזהו אינו חוף רחצה אלא נועד לראותו בלבד.

פלא מוכר אך לא פחות נהדר: ים המלח

אומנם אנו זוכים לראות את יופיו וייחודיותו של ים המלח באינספור תמונות משגעות, אך אין תחליף לחוויה ממקור ראשון. הפלא העולמי הזה שלא תזכו לראות בשום מקום אחר שווה כל תמונה ותמונה שתצלמו באמצעות הרחפן. בתוך ים המלח תוכלו לתפוס את פטריות ים המלח המפורסמות, עיגולים מושלמים לגמרי עשויים מלח שנראה כאילו אמן מיומן צייר אותן בעצמו. כמובן שמומלץ שלא לפספס בשום ואופן את מסלולי הטיולים הנהדרים שבעין גדי ובאזורי הנחלים השונים.

הצצה אל העבר: מבצר מונפור

ישראל היא מדינה שידעה לאורך ההיסטוריה שלל תרבויות, ממלכות וקרבות. אחד מהשרידים הנפלאים של הימים העתיקים הוא מבצר המונפור. מבצר זה שרד עד ימינו עוד מימי הביניים והוא ניצב בגאון על צלע הר, מוקף בצמחייה ירוקה משגשגת. מיקומו של המבצר הוא בגליל המערבי, בתוך שמורת נחל כזיב. הטסת הרחפן מעל למבצר תעניק לכם ראות של המבנה בשלמותו, זו הדרך היחידה לתפוס את ממד גדולתו.

כל הצפון פרוש לרגליכם: מצוק הארבל

מעל לכנרת הכחולה והזוהרת ניצב לו מצוק ארבל המפואר, שממנו תוכלו להשקיף על הגליל התחתון. זהו המקום המושלם להטסת רחפנים וכאילו נוצר לשם כך. כדאי לדעת כי הטסת רחפן דורשת הצגת אישור כתוב. המצוק נמצא בלב שמורת הטבע ארבל שבה ישנם מגוון אתרים מיוחדים, כמו בית הכנסת הקדום ומערות המקלט שבהם התגוררו בני אדם בימי קדם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,