מה חשוב לקחת לטרק או טיול תרמילאים?

טיול תרמילאים הוא צעד כמעט טבעי בסדר החיים של הישראלי הממוצע. אחרי הצבא אנחנו אורזים את התיק הגדול ויוצאים לגלות את העולם. אנחנו נחשפים לתרבויות חדשות, משנים אווירה ומגלים טבע עוצמתי ופראי כאשר אנחנו יוצאים לטרקים למקומות רחוקים ולעיתים אף נידחים. כדי להנות מהטיול ולהשאיר מאחור את הסכנות, כדאי להיערך בהתאם עוד לפני שעולים על המטוס. מה כדאי לקחת אתכם לטרק או לטיול תרמילאים? הנה כמה פריטים שלא כדאי לוותר עליהם.

לפני הציוד, דאג לתקשורת זמינה

לפני שאתה ממלא את התיק בפריטי הלבשה וציוד נוסף שתצטרך במהלך היומיום, כדאי לחשוב על התמונה הרחבה – אתה יוצא בעצם אל הלא נודע. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדאוג לתקשורת זמינה ונוחה עם הבית, כך שתוכל להודיע שאתה בסדר, להתריע על בעיה או לקרוא לעזרה.

בין שלל אמצעי התקשורת המוצעים כיום מומלץ במיוחד לשכור טלפון לוויני למטייל המושתת על תקשורת לוויינית. טלפון לוויני שמוצע על ידי חברות מתמחות מאפשר לך לשלוח הודעות, להתקשר, לשלוח מיילים ותקשורת באמצעות רשתות חברתיות מבלי להסתמך על תשתית סלולרית או אינטרנטית.

השכרת טלפון לוויני למטייל שנוסע למקום רחוק מהבית יכולה להיות פעולה מצילת חיים. באמצעות הטלפון הזה ניתן להודיע על מיקום מדויק ולהתריע על סכנה גם במצבים בהם מזג האוויר ותנאי השטח קשים.

מדוע חשוב לבחור ביגוד שמתאים למקום ולמזג האוויר

דבר נוסף שיכול להקל על התמודדות עם תנאי שטח מסוכנים הוא ביגוד מתאים. הביגוד שאתם בוחרים לקחת אתכם לטרק או למסע עם התרמיל צריך להתאים לתנאי מזג האוויר במדינה אליה אתם נוסעים ובאזור בו אתם מבקרים.

כך למשל חשוב להצטייד בגופיות ובגדים תרמיים במידה ונוסעים למקום קר ומושלג, בבגדים קלים ונוחים למקומות חמים ובנעליים נוחות להליכה, ריצה וטיפוס. רבים מהמטיילים סומכים על כך שיקנו את הציוד במקום אליו הם מגיעים, אבל חשוב להיערך לטיול מראש, למדוד את הביגוד ולוודא שהוא מתאים לכם.

ביגוד שתואם את מזג האוויר במקום אליו אתם מגיעים יכול להציל אתכם מסכנות כמו כוויות קור, התמודדות עם שמש קופחת, חרקים ומזיקים ושאר סכנות. חנויות הציוד למטייל מציעות פתרונות ביגוד נוחים שקל לארוז בתיק ולהשתמש בהם בהתאמה אישית – לדוגמה מכנסיים מתפרקים.

הדברים הקטנים שעושים את ההבדל בין טרק מוצלח לאכזבה גדולה

כבר למדנו על הערך החשוב של טלפון לוויני למטייל ובחירת בגדים נוחים לארוז בתיק, אבל ישנם עוד פריטים רבים שיעזרו לכם לשמור על הבטחון, השקט הנפשי וההנאה במהלך הטיול. שק שינה מתקפל ונצמד לתיק ללילות בהם אתם לנים במקום שאינו נוח לשינה, ערכת עזרה ראשונה שכוללת תחבושות, יוד ומשככי כאבים, חומר נגד יתושים, כלי אוכל לשימוש מחוץ לבית, תיק רחצה שכולל גם סבון לכביסה, מגבת ושמיכה חמה יעזרו לכם לעבור לילות קרים בשלום ולהגיע חזרה הביתה בריאים ושלמים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,