צימרים לזוגות

אחד הבילויים המוכרים כרומנטיים ביותר הוא לילה או סוף שבוע בצימר מפנק, פסטוראלי ורומנטי, בפרט צימרים מבודדים לזוגות (כלומר – ללא שכנים צמודים כך שהצימר מציע את מירב השקט והפרטיות). בישראל ניתן למצוא כיום אינספור צימרים בכל חלקי הארץ, כולל צימרים רומנטיים מומלצים אשר מתאימים במיוחד לחופשות זוגיות רומנטיות. מה ניתן (ורצוי…) למצוא מתוך המגוון הרחב של צימרים לזוגות אשר קיימים בארץ, היכן שוכנים הצימרים המומלצים ביותר בהקשר זה ומה חשוב לוודא לפני שסוגרים את ההזמנה?

 

צימרים לזוגות עם בריכה פרטית, ג'קוזי או אטרקציות אחרות

מה מאפיין צימרים לזוגות? כאמור, אחד הדברים החשובים ביותר הוא המיקום, ובפרט העובדה כי לצימר לא יהיו שכנים צמודים וקרובים במיוחד כך שהזוג יוכל ליהנות משקט ופרטיות מקסימאליים. אך מלבד למיקום ולפרטיות, פעמים רבות צימרים שונים מעוצבים במיוחד עבור זוגות ומכילים פריטים ואלמנטים שונים אשר מותאמים לזוגות בחופשה רומנטית והופכים את השהייה הזוגית בצימר לנעימה ומפנקת במיוחד.

למעשה, המבוגרים שבינינו אולי יזכרו כי רק לפני כמה עשרות בודדות של שנים, עצם הרעיון של חופשה בצימר היה משויך בעיקרו לחופשות זוגיות רומנטיות, לרוב בצימרים פסטוראליים בחיק הטבע שבגליל. מאז נכנסו הצימרים ל"מיינסטרים" של עולם התיירות הישראלי, אך רבים מהם עדיין מותאמים ומעוצבים במיוחד עבור זוגות, ומתאימים להם יותר מאשר למשפחות או קבוצות חברים.

אז מהן האטרקציות והפינוקים המיוחדים שניתן למצוא בצימרים לזוגות בארץ? ובכן, במקרים רבים נוכל למצוא צימר לזוגות עם בריכה פרטית, מה שהופך את השהייה למפנקת ומהנה במיוחד ונותן לחופשה כולה ניחוח יוקרתי ואקסקלוסיבי. עוד לפני כן, סביר להניח שנפוצים יותר צימרים עם ג'קוזי, אותו ניתן למצוא גם במרבית הצימרים המכילים בריכה פרטית. הן בריכה פרטית ומחוממת והן ג'קוזי הם שתי אטרקציות המתאימות במיוחד לחופשה זוגית רומנטית, וניתן כאמור למצוא לא מעט צימרים כאלו בכל רחבי הארץ. במידה ואתם מעוניינים לסגור צימר לזוג עם בריכה פרטית מומלץ לוודא מבעוד מועד כי הבריכה שייכת אך ורק לצימר בו אתם עתידים לשהות, ואינה משותפת גם לצימרים אחרים. גם זה יכול להיות נחמד ומפנק (ואפילו לספק לכם אפשרות להכיר אנשים אחרים), אבל אם אתם רוצים ללכת על החופשה הרומנטית האולטימטיבית, וודאו כי הבריכה שייכת רק לצימר שלכם.

פלורה וואלי בוטיק, עין כרם

היכן ניתן למצוא צימרים לזוגות בארץ?

מה בנוגע למיקום הגיאוגרפי? לאן נרצה לנסוע לחופשה זוגית וגם למצוא באותו אזור צימרים רומנטיים מומלצים?

ובכן, ניתן למצוא צימרים בצפון לזוגות, כמו גם בדרום, בכנרת, באזור הרי ירושלים ובעצם – בכל רחבי הארץ. נכון שהצפון הוא מבחינה מסורתית היעד המתבקש עבור חופשות רומנטיות בצימרים פסטוראליים, אך כיום כאמור ניתן למצוא צימרים מושקעים ומפנקים במיוחד המיועדים לזוגות, בכל רחבי ישראל.

צימרים בכנרת לזוגות, למשל, יכולים לספק לכם כמה מהרגעים הנעימים, הרומנטיים והקסומים ביותר שחוויתם, עם צפייה בשקיעה או בזריחה מהג'קוזי או הבריכה הפרטית שלכם… גם צימרים בדרום לזוגות ניתן למצוא לא מעט, עם נוף מדברי מהפנט ושקט מופתי שקשה למצוא מחוץ למדבר. בקיצור, האפשרויות הן בלתי מוגבלות מבחינה זו, ותוכלו למצוא צימרים רומנטיים מומלצים לזוגות בכל רחבי הארץ.

בפרט, ניתן לחפש גם אחר צימרים מבודדים לזוגות – לרוב יהיו אלו צימרים בודדים או מספר צימרים הממוקמים במרחק מבתים ואנשים אחרים, ומספקים כאמור את השקט והפרטיות האולטימטיביים. עבור צימרים שכאלו פשוט חפשו מראש אחר צימרים מבודדים לזוגות, ותמצאו לא מעט צימרים המפרסמים עצמם בדיוק עבור קהל יעד זה.

אם אתם מחפשים להרשים במיוחד את בן/ת הזוג, ההמלצה שלנו היא לחפש מלכתחילה אחר צימרים זוגיים עם נוף – אין דבר מרשים וקסום יותר מאשר לשבת בג'קוזי, בבריכה או במרפסת הצימר ולצפות יחד עם בן/ת הזוג בנוף מרהיב ובטבע מרשים (בין אם גלילי או מדברי…). זו דרך בטוחה ליצור חופשה זוגית ורומנטית שלא תשכחו לעולם…

בצל התמר, נאות הכיכר

 

הזמנת צימרים לזוגות – מה חשוב לוודא לפני שסוגרים את ההזמנה?

נניח ומצאתם כמה צימרים לזוגות שנראים לכם טובים ואתם מעוניינים לצמצם את האפשרויות, להגיע לכלל החלטה ולסגור את ההזמנה – מה חשוב לשים לב ולוודא לפני שסוגרים?

ובכן, בתור התחלה מומלץ לוודא כי אכן מדובר בצימר המתאים לזוג בחופשה רומנטית, ובפרט כי הצימר מתאפיין במספיק שקט ופרטיות על מנת שתרגישו בנוח בו. וודאו כי לא מדובר באחד מתוך מתחם של מספר צימרים, אלא בצימר בודד ללא "שכנים" צמודים או קרובים במיוחד. במידה ואתם מחפשים אחר צימר לזוגות עם בריכה פרטית שימו דגש על המילה "פרטית" וודאו עם בעל הצימר כי הבריכה אכן שייכת רק לצימר שלכם, ואינכם חולקים אותה עם עוד צימרים. אחרי הכל, בחופשה הזוגית והרומנטית שלכם אין כל סיבה כי תתחילו לחלוק את הרגעים הקסומים והרומנטיים עם אנשים אחרים…

שיקול נוסף לבחירת הצימר או האזור בו תחפשו אחר צימר לזוג הוא פעילויות באזור. זאת כמובן רק במידה ואתם מעוניינים בפעילויות או אטרקציות כלשהן, ולא מתכננים להישאר בצימר כל החופשה. במידה ואתם כן מעוניינים בפעילויות כלשהן, מומלץ לערוך את החיפוש אחר צימר רק לאחר שהחלטתם היכן אתם רוצים לנפוש. ניתן למצוא כיום סדנאות זוגיות רבות מסוגים שונים בכל רחבי הארץ ושלל פעילויות נוספות המיועדות לזוגות או ניחנות בגוון רומנטי במיוחד. לאחר שתמצאו את הפעילויות/אטרקציות/מסלולי טיול המועדפים עליכם, התחילו לחפש אחר צימרים לזוגות באותו אזור ספציפי. כאמור, מאחר והמבחר רחב כל כך כיום בענף הצימרים הישראלי, סביר יותר להניח שתוכלו למצוא את הצימר הרומנטי המושלם בדיוק באזור המבוקש.

 

את החיפוש אחר צימרים לזוגות מומלץ לערוך באתר המתמחה בצימרים ווילות לאירוח בישראל, ומרכז אינספור אפשרויות וקישורים ישירים לבעלי הצימרים עצמם. כך תיהנו מהמגוון הרחב ביותר ותוכלו למצוא בדיוק את הצימר הזוגי והרומנטי המתאים ביותר עבורכם, גם מבחינת מיקומו הגיאוגרפי.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,