לראות כדורגל איכותי באמת

כל אוהד ספורט יודע כי בספורט אין מקום שני. כאשר השחקנים עולים על המגרש, מבקיעים גולים לקול שריקות האוהדים, ונוגעים בתהילה –אנחנו מרגישים במקום אחר. לה ליגה, ליגת הכדורגל המפורסמת בספרד, נחשבת לאחת הליגות המצליחות ביותר בעולם ורבים מגיעים לספרד במטרה לחזות בשחקנים.

מעבר להיותה של ספרד אלופת העולם בכדורגל, היא מהווה את אחד מיעדי התיירות הנחשקים בעולם.

אנחנו תמיד מתגאים בכל דבר הקשור למדינתנו, אבל עם כל הכבוד להישגים של קבוצות כדורגל בישראל הליגה הספרדית מציעה לישראלים הצצה לעולם אחר לחלוטין. ברצלונה וריאל מדריד נחשבות לשתי הקבוצות הפופולאריות ביותר הזוכות לצופים רבים המגיעים מרחבי עולם כדי לחזות בביצועים שלהן על המגרש. היום זה קל ופשוט לטוס לספרד ולצפות במשחק כדורגל, בייחוד בהתחשב בעובדה כי מדובר בשתי הקבוצות הטובות בעולם.

חשיבות האצטדיונים

כל אוהד כדורגל המגיע לספרד יודע כי אצטדיוני הכדורגל במקום לא נועדו אך ורק למשחקים אלא גם מאפשרים הצצה לאוהדים. עבור האוהדים של שתי הקבוצות קאמפ נואו וסנטיאגו ברנבאו זה לא רק כדורגל. אמנם מדובר באצטדיונים רחבי מימדים הכוללים היסטוריה מפוארת מצד ברצלונה, אבל כדורגל בברצלונה זה לא רק משחק אלא יותר מכך. אם אתם חובבי כדורגל, כדאי לכם לבקר באצטדיונים, להיכנס למוזיאון  וכמובן לראות משחקי כדורגל.

כפי שנאמר קודם לכן, אצטדיוני כדורגל בספרד נחשבים למקור אהבה עבור התושבים המקפידים לפקוד אותם לעיתים קרובות. אוהדי הקבוצות לא יחמיצו אף משחק בעולם, גם לא עבור חופשה שנתית עם המשפחה . הקבוצות נהנות ממעמד בכיר לא רק בקרב המעריצים אלא גם בקרב העיתונאים המגיעים לסקר את המשחקים.

מה מצפה לכם בביקור

ארזתם את המזוודה נפרדתם לשלום מהאנשים הקרובים אליכם ואתם בדרך לספרד אז  מה מצפה לכם שם? ביקור באצטדיון קאמפ נואו למשל כולל סיור באצטדיון, ביקור באזורי הישיבה ובאזור השחקנים, וכן ביקור במוזיאון והדרכה קולית במגוון שפות, כדי שתוכלו ליהנות מהחוויה. ביקור במוזיאון מאפשר להכיר מקרוב את אחת מקבוצות הכדורגל הטובה  בעולם,כאשר הביקור מלווה במערכת אור קולית ותצוגה אינטראקטיבית. בביקור תוכלו לבקר גם באזור מולטימדיה המאפשר לראות תצוגה של גביעים ופרסים של כוכבי הכדורגל.

פרטים על האצטדיון קאמפ נאו

  • עונת פתיחה: בחודשים אפריל עד אוקטובר : ימים- שני עד שבת בין השעות 10:00-20:00 חודשים: נובמבר עד מרץ: ימים שישי עד שלישי:10:00-18:30. בימים שבת,ראשון וחגים: 10:14:30.
  • עלות: ביקור במוזיאון כולל שימוש במתקני המולטימדיה,ביקור ביציע הכבוד ובחדרי הלבשה יעלה למבוגר- 22 יורו. לילדים עד גיל 5- חינם. מגיל 6-13 :16.5 יורו.

מה באשר לאצטדיון סנטיאגו ברנבאו?

גם באצטדיון זה ניתן לבקר וליהנות משלל אטרקציות. הביקור נחשב לחוויה מרגשת עבור אוהדי כדורגל. ביקור באצטדיון זה כולל ביקור בחדרי הלבשה, דוכן השופט וביציע הכבוד.

בין אם החלום שלכם לראות את כוכבי הכדורגל של ריאל מדריד, אם דמיינתם את עצמכם יושבים באצטדיון סנטיאגו ברנבאו מחכים לשחקני הכדורגל האהובים עליכם, אם מתחשק לכם ליהנות מחופשה מפנקת, חבילות כדורגל למדריד מאפשרות לכם ליהנות מכל זה ויותר.

אם החלטתם לנסוע למשחק של ריאל מדריד, הרי שנסיעה קבוצתית ביחד עם אוהדים נוספים יכולה להפוך את משחק הכדורגל לחוויה מיוחדת. לפני שאתם מתכננים נסיעה, כדאי לברר מיהם האנשים שיצטרפו לנסיעה, שכן מספר המוזמנים יכול להשפיע על המחיר.

פרטים על האצטדיון

  • · שעות  פתיחה: ב'-שבת 19:00-10:00 ; א' 18:30-10:30.
  • · עלות:16 יורו ; ילד 5-0 ללא תשלום.

לחצו לפרטים על אפשרויות טיול מאורגן לספרד

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: