לפני שטסים לטיול הגדול בארה"ב צריך ויזה מתאימה

רוצים ויזה לארה"ב? התאימו אותה למטרת הנסיעה

ארה"ב היא ידידתה הגדולה של ישראל ולעתים נדמה שאנו שלוחה שלה במזרח התיכון ועל אף זאת ארה"ב דורשת מישראלים המבקרים בה ויזה בכדי להיכנס בשעריה. כך ויזה לארה"ב מבוקשת מאוד על ידי אזרחי ישראל, אך תהליך הוצאתה הינו כה פשוט ורבים נדחים ולא מקבלים את הוויזה הנכספת. אחד מהדברים הראשוניים אותם יש לעשות בכדי להבטיח את קבלת הויזה הוא לבקש את סוג הויזה הנכון בהתאם למטרת הנסיעה שלכם לארה"ב. כך לדוגמא כאשר אנו נוסעים לטיול בארה"ב אנו צריכים ויזה רגילה הנקראת ויזת מבקרים, לעומת זאת למטרות לימודים או עבודה הרי שיש צורך בהוצאה של סוג אחר של הויזה. טעויות בהזמנה נכונה של סוג הויזה יכולות להוביל לדחיית הבקשה שלנו ולמניעת כניסתנו לארה"ב.

הקפידו לא לשקר בתהליך הוצאת הויזה

כאמור הוצאת ויזה לארצות הברית מתחילה ראשית כול בהגדרת מטרת הנסיעה, אך בכך לא די ויש צורך להקפיד על עוד מספר כללים בסיסים אשר יכולים לסייע לנו. כלל בסיסי שנכון תמיד אך במיוחד במגעינו עם הרשויות האמריקאיות הוא להקפיד על אמירת אמת בלבד. השיבו לשאלות שהפקיד שואל אתכם ביושר וסביר שלא תיתקלו בבעיות מיוחדות ובקשיים כלשהם בהוצאת הויזה. לצד אמירת האמת חשוב מאוד גם להימנע מהתחכמויות קטנות או מהשתטויות בפני הפקיד האמריקאי מכיוון שאלו יכולים להוביל גם כן לדחיית בקשתנו. זכרו כי הפקיד או הפקידה האמריקאית האחראים על מתן ויזה לארה"ב אינם תמיד מבינים את ההומור הישראלי וחבל שהוצאתה של הויזה תיפול על זוטות.

הוכיחו כי אתם נוסעים לטיול ולא למטרות אחרות

אחד הדברים מהם האמריקאים חוששים יותר מכול הוא כניסה לארצות לצרכי עבודה באמתלה של טיול. זוהי הסיבה מדוע הם כה מקמצים בהוצאת ויזה לארצות הברית וזוהי הסיבה מדוע כה חשוב שננסה לשכנע אותם כי מטרת נסיעתנו היא לטיול ולא לעבודה. אחד הדברים אותם מומלץ לעשות הוא להביא, במקרה ויש כאלה, אישורים על הזמנות מבתי מלון שעשיתם או מטיסות פנימיות שהזמנתם בארצות הברית. לצד אלו כדאי להביא הוכחה המראה כי אתם מתעתדים לחזור לישראל וזאת עקב עבודה המחכה לכם בארץ או משפחה אשר תחכה לכם כאשר תשובו, כמובן שגם לצורך כך כדאי ורצוי להביא מסמכים המעידים על כוונת נסיעתכם. סביר שאם תביאו מסמכים אלו רוב הסיכויים שתקבלו ויזה לארה"ב ובקשתכם תאושר.

פנו אל חברה אשר תלווה אתכם בתהליך הוצאת הויזה

קריאה של הדברים שהובאו כאן יכולה לגרום לרבים להרגיש כי מדובר בתהליך בירוקרטי סבוך ולהתלבטויות האם כדאי בכלל לגשת ולהתחיל תהליך זה. אך, אל חשש יש פתרון פשוט אשר יכול להקל מאוד על הוצאת ויזה לארה"ב ולעלות את סיכוייכם בצורה דרמטית לקבלתה של ויזה זו. הפתרון מגיע בדמות פניה לחברה מקצועית אשר תלווה אותנו ותייעץ לנו כיצד לגשת לכל נושא הוצאת הויזה בשגרירות. חברה מקצועית ומנוסה יכולה מאוד להקל עלינו את התהליך ולא רק לשפר את סיכויי קבלת הויזה אלא גם לחסוך לנו זמן יקר ומשאבים נוספים היו יורדים לטמיון במקרה ובו בקשתנו לקבלת הויזה הייתה נדחית.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,