למה לי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל

לפני כל נסיעה שלכם אחד הדברים שכדאי לא לשכוח לעשות הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח זה נועד להבטיח לכל מי שנוסע כיסוי לכל סוג של חופשה, נסיעה למטרות עבודה, טיול או כל מטרה אחרת שמסגרתה תגיעו לחו"ל. למעשה בעלות מזערית, אתם מבטיחים את עצמכם בכיסוי רפואי שכולל בתוכו, חילוץ במידת הצורך, פינוי בטוח מהמקום שבו חלילה נפצעתם, אשפוז ותרופות וגם במידה ויש צורך, טיסה מהיעד שלכם היישר לביה"ח בארץ.

לא נעים לחשוב על כל התרחישים שיכולים להתרחש בזמן שאנחנו למעשה מבקשים חופשה שקטה. אבל חופשה אמתית באמת מגיעה עם ביטחון. כל השירותים שצוינו לעיל יוגשו לכל אדם במידת הצורך, אך ללא ביטוח חיובם יחולו על האדם ומדובר בהרבה מאוד כסף. אז אם החלטתם שאתם נוסעים לחופשת סקי מפנקת אל תשכחו לעשות ביטוח לסקי וספורט אתגרי שיגן עליכם ולמעשה ישמור עליכם מכל משמר. היום תוכלו לקבל את הביטוח בכרטיס פספורטקארד שמעניק לכם מגוון של יתרונות.

כל היתרונות של פספורט קארד ביטוח נסיעות הוא למעשה החופש האמיתי שלכם בחו"ל, היום הוא מגיע בצורה של כרטיס שעונה לשם פספורט קארד. כרטיס זה תקבלו מחברת הביטוח והוא יקנה לכם שקט ובעיקר לא יהווה נפח במזוודה שלכם. במידה ותזדקקו לסיוע של רופא במסגרת החופשה או העבודה שלכם בחו"ל, הכרטיס יוטען על ידי חברת הביטוח וכך תוכלו לשלם לרופא ללא הוצאה מיוחדת מהכיס שלכם בלי ניירות ובלי כאב ראש מיותר- כל כך פשוט!

שירות רפואי זמין וחינם – הכרטיס יקנה לכם חיוב שיבוצע על ידי החברה ואתם לא תצטרכו להשתתף בחיוב הזה, הרי דאגתם מבעוד מועד לבצע את הביטוח שלכם בטרם הנסיעה. לכן בכל שירות רפואי שתזדקקו לו אין עליכם לשלם עליו.

ללא הבדל של גיל – יתרון נוסף ממכלול יתרונות, ביטוח פספורט קארד הוא שאין מגבלות על גיל או מצבך הרפואי, כרטיס פספורט קארד יבטח כל אחד.

מזומן קל – במידה ואתם בכל פינה נידחת בעולם ולדאבונכם שכחתם את המזוודות ביעד האחרון או שהם לא הגיעו, פספורט קארד יבטיח אתכם ויטעין את הכרטיס בכסף מזומן וכעת כל מה שנותר לכם זה למצוא כספומט ולהמשיך בחופש ללא כל הפרעה.

מומלץ אם כן, בטרם כל נסיעה לחו"ל, לדאוג לבטח את עצמכם בביטוח נסיעות, כך תוכלו ליהנות מחופשה משולמת באמת ומכל תעסוקה בהיעדרכם מהארץ. לפרטים נוספים על יתרונות הפספורטקארד – לחצו כאן

נכתב בשיתוף פעולה עם טרוולביט – סוכנות לביטוח נסיעות לחו"ל

https://travelbit.co.il/he/

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,