להישאר בארץ לא פחות כיף מלטוס לחול

הרבה אנשים דואגים לקנות את הכרטיסי טיסה שלהם בזמן ובמחיר מוזל, לבחור יעדים אקזוטים ולעוף מהמדינה לכמה שיותר זמן. אז נכון, העולם שלנו יפייפה וישנם מקומות שחייבים לבקר בהם כמו הודו, אינדונזיה, יפן ועוד ועוד. אבל לכל הסקפטים, ישנם מקומות יפים לא פחות בארץ שאתם בטח לא שמעתם עליהם אפילו. בארץ ישנם מקומות מעולים בשביל טיולי שטח, קמפינג, אופניים שעל הדרך טובלים במעיינות קרים, חופים יפים, טבע ועוד.

מעיינות ששווה לבקר בהם:

הקיץ אומנם מתחיל רק בעוד ביולי רשמית, אבל בישראל, הקייץ מתחיל כבר בפסח, ומאי/יוני כבר מרגישים את החום הכבד. הינה כמה מעיינות שיכולים לרענן את הטיול ולהפוך אותו לצונן ומהנה.

עין עמשא בשומרון – על שם עמשא משולמי שנהרג במלחמת לבנון השניה, המושב נמצא ליד התנחלות הר ברכה. בדרך תעברו דרך הרבה טבע ועצים. הטיול למעין עין עמשא מתאים למשפחות וגם לאנשים שומרי מצוות. במקום 2 מעיינות האחת לגברים והאחת לנשים כך שתוכלו לעשות את ההפרדה ולהנות בו זמנית. במקום ישנם שולחנות אוכל והמקום די נקי, שימרו עליו בהתאם. המעיין בנוי מבטון כך שהמים בו צלולים.

מעיין עיין קאזאן כפר כמא – המעיין עיין קאזאן שנמצא שני קילומטרים מערבית לכפר כמא שימש בעברו לאתר בו רועי הצאן והבקר היו מגיעים על מנת להרוות את צמאונם של העדר. בשנים האחרונות המעיין עבר שיפוץ והגישה אליו עם אוטו פשוטה ונוחה. הנוף שרואים מהמעיין הינו מדהרים, נוף של הר תבור, יש גישה לנכים וכמובן שילוט בדרך שמסביר כיצד להגיע. במקום יש שולחנות וכיסאות לישיבה. תהנו!

אם אתם בקטע של ים ומקום לעשות בו מדורה ולאו דווקא מעיינות, הינה כמה חופים מרשימים

חוף סידנא עלי – חוף ידוע מעל 500 שנה שנמצא בהרצליה, והוא על שם המסגד סידנא עלי. ליד החוף ישנו צוק שניתן לעלות אליו ולראות נוף יפייפה של תל אביב ונתניה. האמת שיש בזה משהו. להגיע לחוף הים, לשמוע את הגלים, משב רוח מרענן, שקיעה ומדורה נעימה שתאיר ותחמם כל הלילה. אם רוצים להדליק מדורה שתאיר אתכם ותלווה אתכם כל הלילה, רק אל תשכחו עצים למדורה איכותיים. והעיקר שתצלמו, לייקים באינסטגרם בוודאות עם הנוף המשגע שיש שם.

חוף אכזיב – באזור של ראש הנקרה החוף מוכר כחוף רומנטי שאפשר להגיע אליו בכל שעות היממה, להירגע, לראות את הגלים מתנפצים. אם לא אכפת לך לנסוע קצת הרבה, ההנאה מובטחת לכם! החוף מתאים להליכה יחפים ללא חשש, אפשר לעשות מדורה, להיתקל בצמחים נדירים, שרידי העיר העתיקה אכזיב באורך של 5 ק"מ.

אלו הן רק דוגמאות למקומות שניתן לטייל בהם בארץ, ההמלצה, חפשו באזורים שאתם רוצים לטייל באינטרנט או כאן באתר שלנו, ותוכלו למצוא מגוון מקומות ספציפים לאזור בו אתם רוצים לטייל. רק אל תשכחו, ארץ ישראל היא גם יפה וגם פורחת.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,