איך לתכנן טיול כוכב חלומי במדריד

עבור אילו מאתנו שלא יודעים – טיול "כוכב" הוא בעצם טיול אשר מתוכנן בצורה שבה ישנים במקום אחד וממנו יוצאים כל פעם לטייל במקום אחר וחוזרים חזרה לישון באותו המקום.

אם נרצה לתכנן טיול כוכב במדריד, נצטרך לבחון את האפשרויות לגבי השכרת רכב. ישנן חברות רבות אשר מציעות השכרת רכב במדריד והסביבה, ורכב צמוד במהלך הטיול יאפשר תכנון יעיל יותר של הטיול, ללא תלות בתחבורה ציבורית. כמו כן, באמצעות הרכב נוכל לצאת לטיולי יום מחוץ לעיר למקומות רבים אשר מציעים טיולי יום מחוץ למדריד.

כדי לאתר את המחיר המשתלם ביותר על השכרת רכב במדריד מומלץ להשתמש במנוע חיפוש להשוואת מחירי רכבים שכורים בעולם. בשדה "ארץ" בחרו: ספרד, בשדה "עיר" בחרו: מדריד ובשדה "תחנה" יש לבחור את המיקום הספציפי מתוך רשימת המקומות בהם פועלות סוכנויות השכרת רכב במדריד. לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להשכיר רכב, ולחצו "חפש". המנוע יפנה אתכם לדף השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שנחשבות אמינות ומוכרות, ומספקות שירות לקוחות באנגלית לתיירים במדריד, וכך תוכלו לבחור בין מגוון רחב של סוגי מכוניות ולהזמין אונליין.

לאלו יעדים ניתן אפשר לנסוע עם הרכב?

ישנם יעדים נהדרים לטיול במרחק נסיעה קצר מחוץ למדריד, כמו אראנחואס (Aranjuez) – עיירה קטנה שבה נמצא הארמון ששימש את מלכי ספרד במהלך חופשות האביב שלהם, העיירה אראנחואס נמצאת במרחק של כ-45 דקות נסיעה דרומה ממדריד. אם תרחיקו קצת יותר, מרחק של כשעתיים נסיעה ממדריד, נמצאת עיירה עם השם הפשוט בואנדייה (Buendia) אשר פירושו בעברית "יום טוב", המאפשרת טיול לאורך מסלול הליכה קל ונוח, עם נקודות ציון מהנות לאורכו.

היעדים שציינתי בפסקה הקודמת הם רק שניים מתוך המון יעדים אפשריים לטיול יום בסביבת מדריד, כאשר נרצה לתכנן טיול כוכב במדריד כדאי לתכנן מראש לאילו יעדים אנחנו רוצים לטייל ולתכנן את השימוש שלנו בתחבורה בהתאם. למשל, אם נרצה לטייל בעיקר ביעדים שמחוץ לעיר עדיף לבחון את האפשרות של השכרת רכב במדריד, שכן האופציה הזו תאפשר לנו יותר נוחות בטיולים מחוץ לעיר. מצד שני, אם נרצה לטייל בעיקר בתוך מדריד אולי אפשרי לוותר על ההשכרה ולהסתמך על התחבורה הציבורית.

מומלץ להקפיד על בחירות מלון במיקום מרכזי

טיול כוכב, על פי הגדרתו, הוא כזה שמכיל נסיעות רבות, ממקום הלינה אל מקום הטיול בבוקר ובחזרה בערב, עם זאת הוא מאפשר נוחות מרבית בבחירת מקום הלינה ולכן מטיילים רבים מעדיפים טיול כזה. עם זאת, שימו לב למיקום המלון שתבחרו, מלון עם מיקום מרכזי בעיר עשוי להתאים פחות לטיול כוכב, היות ואם נבחר באופציה של להשכיר רכב במדריד, עשויה להיות לנו בעיה עם מציאת חניה ליד המלון. לכן, מיקום המלון מאד חשוב ומאד משפיע על כל הטיול, גם בעניין החניה ליד המלון וגם בעניין הנסיעות אל יעד הטיול וממנו חזרה למלון.

לסיכום

טיול כוכב דורש תכנון מראש, התחשבות בפרטים כמו מיקום המלון ויעדי הטיול, ומחשבה על כלי התחבורה שנרצה להשתמש בהם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,