טיפים לבחירת חברת השכרת רכב

בחירת חברת השכרת רכב בישראל או בחו"ל חשובה עוד יותר מבחירת המכונית שאנו מחפשים. את הרכב בו אנחנו מעוניינים או דומה לו, נוכל למצוא כמעט בכל חברה, אך אופי השירות והמחירים משתנים מחברה לחברה, וכדאי לנו לוודא שאנו זוכים לתנאים הטובים ביותר עבורנו.

ישראלים רבים בוחרים להשתמש בשירותיהן של חברות השכרת רכב, בין אם זה בישראל ובין אם זה בחו"ל, לעיתים זה לשימוש קצר מועד ולעיתים זה לשימוש ארוך טווח. זה תלוי כמובן בצורך שלהם, אם הם זקוקים לרכב למשך יום או ימים ספורים, או שמא הם זקוקים לרכב למשך תקופה של שבועות וחודשים.

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא היום בישראל חברות השכרת רכב כמעט בכל יישוב, וכן אנחנו יכולים לבצע הזמנות הן לשימוש בישראל והן לשימוש בחו"ל דרך אתרי אינטרנט. כך אנחנו יכולים להזמין כל רכב, לכל מועד, והוא יחכה בסניף הקרוב ביותר עבורנו. על מנת לבחור חברת השכרת רכב בצורה חכמה, הכנו עבורכם שורה של טיפים שיעזרו לכם בתהליך.

השכרת רכב יכולה להיות קלה וזולה הרבה יותר בעזרת מנוע השוואת המחירים המתקדם המתעדכן אוטומטית במחירי השכרת רכב מכל החברות, הסוכנויות והספקים, לרבות מבצעים מיוחדים והנחות. מלאו את הטופס – בחרו בארץ המבוקשת, לאחר מכן את העיר ממנה אתם מבקשים לאסוף את הרכב ואת תחנת האיסוף (רשימת האפשרויות תתעדכן בהתאם לבחירותיכם) ואת התאריכים הרלוונטיים – וקבלו את הצעות המחיר הזולות ביותר עבור השכרת רכב:

לפני שנציג את הטיפים השונים חשוב לומר, יש הרבה יותר משמעות לבחירת החברה מאשר לבחירת הרכב. הסיבה היא מאוד פשוטה, מרבית החברות מציעות דגמים דומים של רכבים, בין אם מדובר ברכב משפחתי, רכב עסקי, טנדרים, ג'יפים או כל סוג אחר של רכב. אופי השירות שהחברות מעניקות, והמחירים שהן גובות, משתנה כמובן מחברה לחברה, ולכן יש הרבה יותר משמעות באיזו חברה אנחנו בוחרים, שכן את הרכב בו אנחנו מעוניינים או דומה לו, אנחנו נוכל למצוא כמעט בכל חברה.

טיפים לבחירה נכונה

טיפ ראשון, אנחנו צריכים לבחון מה הן דרישות החברה. הכוונה היא, האם החברה מחייבת אותנו לעשות ביטוחים שונים, האם החברה מחייבת אותנו להציג בטחונות, ותק מסוים בנהיגה, כמות נהגים מוגבלת ועוד. יש פה שורה של אלמנטים שכל חברה יכול לדרוש בפנינו וכאן עולה שאלה במה אנחנו יכולים לעמוד ובמה לא.

טיפ שני, איכות השירות. כשאנחנו מדברים על שירות של חברת השכרת רכב, אנחנו מכוונים לכמה נקודות, למשל, באיזה מצב אנחנו מקבלים את הרכב, האם החברה מפעילה שירות 24/7 לכל תקלה או מקרה שיש לנו צורך בכך, היכן הרכב יחכה לנו, היכן אנחנו יכולים להשאיר אותו, כמה מהר אנחנו נקבל אותו ועוד. מדובר על דברים שיכולים להשפיע על איכות השימוש ברכב וכן על ניהול הזמן שלנו בעבודה מול החברה.

טיפ שלישי, איכות הרכבים. כאן אנחנו מתייחסים לשאלה, האם אנחנו מקבלים רכבים חדישים, נקיים, רכבים שלא עברו תאונות, רכבים שלא עושים שום בעיה בשום שלב. אנחנו לא נרצה לגלות באמצע הנהיגה שהרכב מעלה עשן או כשאנחנו יוצאים מהבית, שהרכב כלל לא מתניע.

אלה דברים שאנחנו לא תמיד חושבים עליהם, אך הם עלולים לקרות וחשוב להתייחס אליהם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,