השכרת רכב בחו"ל – כל מה שצריך לדעת

צוות טרוול אינפו ריכז עבורכם את הטיפים החשובים ביותר שיעשו לך את התהליך של השכרת רכב בחו"ל נעים יותר, איכותי יותר, זול יותר וחלק, על מנת שמהחופשה הזאת תחזרו הכי מרוצים שניתן. ריכזנו עבורכם את ההמלצות הטובות ביותר רגע לפני שאתם עולים למטוס ומתחילים את החופשה והטיול בחו"ל.

השוואת מחירים לרכב שכור

תוכלו לחסוך כסף רב ולקבל את המחירים הכי זולים על השכרת רכב בחו"ל באמצעות שימוש במנוע החיפוש המיוחד – הזינו את המדינה והעיר בהם תירצו לשכור רכב, ביחרו תחנת איסוף ותאריכים, וקבלו את המחיר הכי זול על דגמי רכב שונים, בהשוואה בין חברות השכרת רכב שונות ביעד שלכם.

מנוע חיפוש להשוואת מחירי השכרת רכבים

&nbsp

רישיון נהיגה בינלאומי

במידה והחלטתם להשכיר רכב בחו"ל, בחלק מהמדינות אתם צריכים רישיון נהיגה בינלאומי איתו תוכלו לעלות על הכבישים בחו"ל עם הרכב אותו תשכירו מחברת השכרת הרכב. יש גם מדינות רבות בהן ניתן לנהוג בעזרת רישיון הנהיגה הישראלי החדש שמונפק על ידי משרד התחבורה וכולל כיתוב באנגלית. יש לבדוק האם במדינה בה אתם מתכננים לנהוג ישראלים נדרשים לשאת רישיון נהיגה בינלאומי, אם כן תוכלו להוציא אותו בסוכנויות מורשות שונות המנפיקות רישיון נהיגה בינלאומי ופזורות ברחבי הארץ.

ביטוח לרכב שכור

כשאתם שוכרים רכב מחברת השכרת רכב, מומלץ ואף חשוב ביותר לרכוש ביטוחים שייתנו לכם את הכיסוי הגבוה ביותר ככל שניתן בפני תאונות. חשוב לשים לב לכך שישנם סוגים שונים של ביטוח רכב, ומומלץ לבצע בדיקה מדוקדקת של כיסויי הביטוח לפני הרכישה. כדי לחסוך כסף גם על ביטוח הרכב, מומלץ לרכוש ביטוח רכב לחוד – לא מחברת השכרת הרכב אלא באמצעות חברות ביטוח בינלאומיות, תוכלו לעשות זאת באמצעות המדריך לביטוח רכב שכור בחו"ל

כרטיס אשראי בינלאומי

אם אתם שואלים את עצמכם למה אתם צריכים כרטיס אשראי בינלאומי בזמן שאתם שוכרים רכב בחו"ל, אז דעו שכרטיס האשראי משמש לבטחון בלבד והינו האחראיות של חברת השכרת הרכב בפני תאונות ופגיעה במהלך הזמן בו אתם נוסעים ברכב. למעשה – השכרת רכב בחו"ל מחייבת בכרטיס אשראי בינלאומי בשביל לשכור את הרכב.

השכרת רכב בחו"ל בחורף

אם החלטתם על השכרת רכב בחורף במדינה קרה, וודאו שאתם מקבלים עם הרכב שרשראות שלג, גגון סקי במידה ואתם נוסעים לחופשה סקי וצמיגי חורף בשביל שתוכלו לנסוע על השלג בצורה נוחה ובטוחה.

השכרת רכב לנהג חדש

במידה ואתה נהג חדש מומלץ לבדוק את העלויות הכספיות שנדרשות בשביל להשכיר את הרכב על ידי נהג חדש מתחת לגיל עשרים וארבע, הסיבה שעלות השכרת רכב נהג חדש גבוהה יותר מנהג וותיק, היא בגלל הסיכון הרב שיש בהשכרת רכב על ידי נהג חדש.

סוג הרכב אותו שוכרים

לפני שתחליטו על השכרת רכב בחו"ל, מומלץ שתבחרו לעצמכם קטגוריית רכב שתתאים לכם, בהתאם לאופי הטיול בחו"ל ובהתאם לכמות הנוסעים ברכב, כדי שלכולם יהיה נוח וכייף בטיול הזה בחו"ל.

לקריאה נוספת: השכרת רכב בחו"ל – המדריך המלא

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

2 תגובות

  1. מה לגבי רשיון רכב ?
    פעם סוכנויות נסיעות היו עושים את זה. מישהו יודע האם הם ממשיכים בהוצאת רשיונות?
    נותנים תמונות פספורט וסכום כסף והם סוגרים עניין עבורך.