למה ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב אפילו יותר בימי קורונה?

מצד אחד, מורגש שהעולם חוזר למסלולו; השמיים נפתחו, יש טיסות להרבה יותר יעדים בעולם, נראה שהכל קל יותר. מצד שני, אנחנו שומעים על גלים נוספים של קורונה כך שאי אפשר להיות בטוחים לחלוטין שהיא נעלמה מחיינו. במאמר זה, נסביר כיצד לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בימים אלו, ולמה דווקא עכשיו חשוב אפילו יותר לתת את הדעת על הסעיפים השונים שהביטוח מכיל.

שינויים בעולם התעופה – ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם תקופה

הכל כל כך מוזר בשנתיים האחרונות; הבידודים, הוריאנטים, המדינות שנסגרות ונפתחות. בשל כל אלו, נוצרים תנאים הרבה פחות אידאליים לטיול בעולם. כך, ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופה זו, יהיה חייב להכיל סעיפים הקשורים בקורונה:

  • בידוד – לא משנה כמה אנחנו מנסים לשמור על עצמנו, לעתים דווקא לפני טיסה אנחנו מוצאים עצמנו מבודדים וחולים. גם אם היינו רוצים לטוס, אפילו לצאת מהמיטה זה בלתי אפשרי. אז מה עושים? למרבה המזל, רכשתם ביטוח שמכסה אתכם במצב שכזה.
  • בוטלה טיסה – טוב, גם זה יכול לקרות. ענף התעופה עבר שינויים מסיביים וכעת גם כשהוא מנסה להשתקם, הוא נתקל בקשיים שלעתים משפיעים על הנוסעים שבסך הכל רצו סוף סוף לצאת לחופשה. מה עושים כשמתבטלת טיסה? ראשית, מחיר הכרטיס או לפחות אחוז גבוה ממנו, יחזור אליכם.
  • מדינה נסגרה – הרי מדינות נפתחות ונסגרות כל הזמן, גם בימים אלו בהם נראית ירידה יחסית. יש מדינות שפשוט לא מוכנות לקחת סיכון, והן ממש לא עומדות להתחשב בתיירים שכל כך רוצים להגיע לטייל. לכן, כשמדינה נסגרת, ביטוח נסיעות ובו סעיף קורונה, בדרך כלל יכסה את העניין.
  • חיובי בחו"ל – מה אם חסר וחלילה בדיקה בחו"ל הראתה תוצאה חיובית? יש להפעיל את הביטוח מיידית בכדי להיכנס לבידוד במקום הולם, לדחות את הטיסה חזרה, ועוד.

בביטוח – אין פשרות

אם הגעתם לכאן, כנראה שגם אתם מחפשים ביטוח נסיעות לחו"ל משתלם שבאמת ייתן לכם את תחושת הביטחון בזמן שאתם מבלים ומטיילים. אצל פספורט קארד ביטוח תמצאו מגוון מסלולים לביטוח נסיעות לחו"ל, כולל אפשרויות של התאמה אישית על פי הצרכים, הדרישות ואופי הטיול. מוכנים לצאת להרפתקה?

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,