תיירות – מילה כללית למגוון רחב של שירותים

רבים חושבים כיום תיירות זה חופשה בחו"ל, בארץ או בסך הכל הטיסה שאנו רוכשים מסוכן הנסיעות, אבל חשוב מאוד שתדעו שהמילה "תיירות" היא מילה כללית שמתייחסת למגוון נושאים שונים אשר מכילים שירותים שונים שמתקיימים מדי יום ביומו בארץ ובעולם.

במאמר שלפנינו ניתן כמה דוגמאות קלאסיות לשירותי תיירות שונים שאתם לא כל כך רגילים לשמוע עליהם, אז קבלו את הסיקור מבית טרוול אינפו אודות התיירות האמיתית לשנת 2012.

טיסות

אז נכון…

כיום המוצר התיירותי המבוקש והפופולארי ביותר על ידי מרבית מהנופשים והמטיילים ברחבי ישראל והעולם זה בלי שום ספק תחום הטיסות, כיום הטיסות משמות ככלי התחבורה העיקרי להעברת נוסעים ומטיילים ממקום למקום.

לא פעם ולא פעמיים ניתן למצוא ביעדים שונים כמו למשל בארצות הברית של אמריקה ואפילו גם בישראל, טיסות שמשמשות ככלי תחבורה עיקרי לניידות בתוך המדינה, הדבר הזה בדרך כלל חוסך שעות של נסיעה בכלי תחבורה על הקרקע כמו למשל מתל אביב לאילת שלוקח בממוצע ברכב כ 5 שעות, אך בטיסה 45 דק' לכל היותר.

ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות זהו אחד משירותי התיירות הכי פחות מדוברים אבל יחד עם זאת הכי חשובים שיש, כיום כל סוכן נסיעות אשר מוכר חבילת נופש לחו"ל או טיסה, מוכר גם פוליסת נסיעות המבטחת את הנוסע מפני פגיעות ותקלות רפואיות שיכולות להיות במהלך החופשה ויכולות כאמור להגיע לסכומי כסף גדולים במיוחד.

כיום ישנם לא מעט אשר שוכחים לרכוש ביטוח נסיעות לפני הנסיעה לחופשה, דבר חמור שיכול להיות מאוד מסוכן במידה ומגיעים למצב של בעיה רפואית במהלך השהיה מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

מלונות

בתי המלון בארץ ובעולם הם גם משירותי התיירות הפופולאריים והמבוקשים ביותר כיום, כאשר עדיין בשנות האלפיים המלונות נחשבים למקום האירוח והלינה המפורסם והפופולארי ביותר שתוכלו למצוא.

באירופה למשל הביקוש ללינה במלון הוא גבוה אצל מטיילים, אך ניתן לראות שבעיקר במלונות ברמת אירוח של 3 כוכבים שזה די סטנדרטי וקלאסי שם, לעומת זאת קחו לדוגמא מלונות בארץ שיכולים להגיע למחירים גבוהים מאוד וזה בעיקר בגלל רמת האירוח של 5 ו 4 כוכבים.

צימרים

ועם בנושא הלינה והאירוח עסקינן, אז חשוב מאוד להזכיר את אחד משירותי התיירות שבשנים האחרונות הלכו ותפסו תאוצה והם צימרים.

הביקוש העיקרי בישראל לפחות ללינה ואירוח בצימרים הם בעיקר אצל זוגות ובעיקר באזור הצפון שם השליטה של בעלי הצימרים היא מורגשת על פני המלונות.

באירופה למשל הלינה והאירוח בצימרים מבוקש יותר באזורים הכפריים בדיוק כמו בישראל, כגון: צפון איטליה, הריביירה הצרפתית ועוד רבים וטובים.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: