טיסות לזנזיבר – מה חשוב לדעת

אי שם באוקיינוס ההודי שוכן לו אי מרהיב, מוקף במים צלולים וחול לבן ורך למגע – היעד המרתק והרומנטי הזה הוא לא אחר מאשר האי זנזיבר. בין אם הגעת לשם לאחר טיפוס על הקלימנג'רו, או כיעד לחופשת ירח הדבש, או בין אם מתוך סקרנות למראות החד פעמיים של האי המרגש הזה – יש כמה דברים שהיינו רוצים לספר לך רגע לפני שסוגרים יחד טיסות לזנזיבר. החל מההכנות לטיסה ועד ההיסטוריה המקומית שלא כולם יודעים עליה – במאמר הזה אספנו את כל מה שחשוב לדעת על זנזיבר.

לא רק חופשת בטן-גב

אמנם, טיסות לזנזיבר בדרך כלל מעלות בעיני רוחנו סגנון חופשת בטן גב אידיאלית, אך למקרה שנרצה לגוון ליום אחד, חשוב לדעת שזנזיבר שופעת אטרקציות, מקומות היסטוריים, שווקים ופינות חמד נוספות. ניתן להנות ממגוון רחב במיוחד של אטרקציות כמו סיורים מודרכים בעיר הבירה ההיסטורית, צפייה בדולפינים, שיעורי בישול מקומיים, ספורט אתגרי פופולרי ואף סיורים מודרכים ביערות. כל אלה יוציאו אותנו מהשגרה ויעניקו לנו חוויות שלא נשכח לעולם.

עושר קולינרי ייחודי

במשך מאות שנים הגיעו סוחרים מכל קצוות עולם אל האי זנזיבר, כחלק ממסעות גילויי ארצות וחקר תרבויות. בזכות המיקום הייחודי של האי, תושביו המקוריים זכו לגעת כמעט בכל תרבות שחלפה על פניו, או עגנה בחופיה. טעמים אקזוטיים של עולמות רחוקים כמו קינמון ווניל, הל וציפורן – כל אותם ניחוחות ותבלינים שכיום נוכחים כמעט בכל היבט קולינרי שהתבסס באי.

זו אחת הסיבות בזכותן אנו יכולים להיות בטוחים כי מרגע שהזמנו טיסות לזנזיבר, נחשף למגוון רחב במיוחד בכל תחום – החל מקולינריה וכלה באומנויות הרחוב והתרבות המקומית. הפיצה היא לא הפיצה שאנחנו רגילים להזמין, כך גם הביריאני והתיבול ההודי שחשבנו שהכרנו מהטיול אחרי הצבא – כל מאכל מקבל על עצמו שכבות של היסטוריה וטעם מקומי מסורתי ומודרני.

 

להנציח את ההיסטוריה

על אף החופים המושלמים שנראים נהדר בסטורי ושנזכה לראות ממש עוד רגע במו עינינו, לאי זנזיבר יש גם כמה נקודות מפנה היסטוריות הקשורות במיקומה האסטרטגי והחלק שלקחה בסחר העבדים באפריקה. כחלק מההיסטוריה של האי, התקופה הזו מתועדת ומסופרת דרך אומנות במדיות שונות כמו  מוזיאונים, אנדרטאות ותצוגות שונות המציגות באופן כרונולוגי את הפרק האפל בעברה, כזה שהיא לא מסתירה, אלא מסבירה דרכו (בין היתר) כיצד הפכה זנזיבר למעורבת, מגוונת ועשירה כל כך בתרבויות ומנהגים.

כל הדרכים להגיע לזנזיבר

בזכות הפופולריות העולה של היעד הרומנטי והאקזוטי הזה, טיסות לזנזיבר הפכו נגישות יותר ויותר. ניתן כיום להזמין טיסה ישירה מישראל לזנזיבר במשך כל השנה. מזג האוויר הטרופי בזנזיבר מאפשר לנו לחוות חופשה נהדרת במהלך כל ימות השנה, אך לרוב תקופת הקיץ הישראלי היא התקופה הטובה ביותר לביקור באי, במהלך חודשי יולי – אוקטובר. משך הטיסה מישראל הוא כ-6 שעות ללא טיסות קונקשן. כמובן, ניתן להגיע לזנזיבר גם ממדינות אחרות כחלק ממסע ארוך יותר וחובק עולם. גיחה קצרה של סופשבוע בטן-גב למראה המים הצלולים לא יזיק לאף אחד, מכל מקום בעולם.

ואיך אפשר בלי קצת בירוקרטיה?

הסעיף הזה לא צריך להלחיץ אף אחד מאיתנו. שלא כמו טיסה מתוכננת לארה"ב, קבלת אשרת כניסה לזנזיבר מתבצעת בשדה התעופה וניתן לשלם במקום באמצעות כרטיס אשראי, העלות היא 50$. מיסים נוספים שחלים על תיירים בזנזיבר הם מס לינה (כ-1$ ליום), אם בחרנו לשהות במלון במהלך החופשה.

 

לנווט כל הדרך אל החוויה – וחזרה

אנו בנהורה טורס, חברת טיסות המתמחה בארגון חופשות ממוקדות אטרקציות וטיולי טבע, מציעים חבילות נופש הכוללות טיסות לזנזיבר, ליווי מקצועי וניסיון של שנים בהכוונה דרך כל חוויה מאתגרת ביעד אקזוטי שכזה. הצוות שלנו ילווה אותך מרגע הזמנת הטיסות לזנזיבר, העברות, מידע על אשרות ועל כל האותיות הקטנות שצריך לשים לב אליהן כאשר טסים ליעד כמו זנזיבר. דרך שלל האפשרויות והמסלולים שיהפכו את החוויה שלך לחד פעמית ועד החזרה הביתה, עם מיטב הזיכרונות.

 

בדיוק עכשיו, כשהקיץ הישראלי שובר עוד שיא מקומי של טמפרטורות, זה הזמן לנצל את החופש שחיכינו לו כל כך ולאוורר את המחשבות ואת הגוף, לספוג חוויות חדשות ולהיחשף לנופים שעוד לא הכרנו. אז למה בעצם אנחנו מחכים?

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,