המלון שמזמין אתכם לרכב על אופניים חשמליים בניו יורק

מה יכולה ת"א ללמוד מפיילוט שנעשה בין מלון יוקרה בניו יורק לחברת השכרת אופניים חשמליים?

אחת הדרכים הטובות להכיר עיר זרה היא פשוט להסתובב ברחובותיה, ואחת הדרכים הטובות להסתובב ברחובות עיר היא עם זוג גלגלים ופדלים. כעת מלון ניו יורקי מציע לכם לעשות את זה באופן ממונע על גבי אופניים חשמליים. אפיזודה חולפת או טרנד שיצבור תאוצה (תרתי משמע)?

אופניים חשמליים נכנסו לחיינו לפני כעשור. בתחילת דרכם היו אלה אופניים רגילים שהולבשה עליהם מערכת חשמלית (לעתים פיראטית), אך עד מהרה הענף הפך לממוסד. דגמי אופניים חשמליים מיוצרים לפי מפרטים מדויקים במפעלים מובילים, ומיובאים לכל רחבי תבל.

ככל שהתחום הלך והתרחב, כך גברה חדירתו לענפים נוספים. למשל, שליחי מסעדות על אופניים חשמליים, בעלי מקצוע המתניידים על אופניים ממונעים, מפעלים שמשתמשים בפתרון לצרכים לוגיסטיים, עיריות שמציידות את עובדיהן באופניים חשמליים ועוד. היה זה רק עניין של זמן עד שהקסם הירוק ינחת בענף התיירות.

"אופניים חשמליים מאפשרים לאורחים לחקור את העיר בקצב שלהם"

כל מי שביקר בניו יורק בחודשי הקיץ יודע היטב כי רכיבה על אופניים בתפוח הגדול היא לא תענוג. החום הרב והלחות הגבוהה הופכים את הרכיבה למשימה לא פשוטה בעליל.

אחד המלונות הוותיקים והמפורסמים בעיר, מלון פארק גראמרסי, מציע לאורחיו לשייט ברחובותיה של העיר הגדולה על גבי אופניים חשמליים. חוויה ניו-יורקית יוצאת דופן שמתכתבת עם האווירה המיוחדת של המקום.

המלון חתם על שותפות עם חברת אופניים חשמליים גדולה בשם "אלקטרה" שמציעה אופניים להשכרה בעיר, ואורחיו נהנים מהחבילה השלמה. מדובר בשירות הראשון מסוגו בארה"ב של השכרת אופניים חשמליים לתיירים, ועסקה שבזכותה הרוכבים ימנעו מעומסי הרכבת התחתית ו/או התנועה הערה בשעות העומס.

במלון השקיעו גם בקידום אמריקני קלאסי שכן האופניים החשמליים של אלקטרה מיוצרים בארה"ב ושיתוף הפעולה בין המלון לחברה משקף מחויבות לאמנות ולעיצוב אמריקאים.

"למלון שלנו יש תשוקה בלתי נגמרת לספק לאורחים שלו חוויה מפנקת ורמת נוחות גבוהה", אומרים במחלקת המכירות והשיווק של פארק גראמרסי, "השותפות עם חברת האופניים החשמליים מתכתבת עם הגישה המיוחדת שלנו לחיפוש בלתי פוסק אחר שירותים ייחודיים. רכיבה על אופניים חשמליים מאפשרת לאורחים שלנו לחקור את השכונה והעיר בקצב שלהם, עם סיוע בפדלים שמבטיח נסיעה נוחה ורגועה לכל היכולות".

הניסיון בניו-יורק בדרך לתל אביב?

המיזם החדש והמרתק של מלון גראמסי פארק וחברת אלקטרה יכול להיות סנונית שמבשרת את בוא האביב גם לתל אביב. האם הדברים יכולים לעבוד בישראל? באתר האינטרנט ה"רוכב החשמלי", הנחשב כיום לפורטל המידע הגדול והמוביל בתחום האופניים החשמליים, בטוחים שהתשובה חיובית.

"ממש כמו בניו-יורק, אופניים חשמליים עשויים להיות אטרקציה נפלאה לתיירים המבקרים בתל אביב", אומרים באתר "הרוכב החשמלי, "העיר העברית הראשונה נהנית מכל היתרונות שצריך רוכב חשמלי. שבילים אופניים מסודרים, חלקם עם רמזורים, תרבות רכיבה מתקדמת, מתווה טופוגרפי נוח, מזג אוויר מצוין עם מעט ימי גשם בשנה וחורף חמים, ואווירה חופשית אמיתית".

כבר היום מתניידים ברחובות תל אביב אין ספור אופניים חשמליים וניתן לראות אותם כמעט בכל רמזור או צומת. לדברי "הרוכב החשמלי", מלונות ותיירנים אשר ישכילו להבין את הפוטנציאל שגלום באופניים חשמליים עשויים להניב פירות משילובם בפלטפורמה התיירותית. בין אם מדובר על מלונות ובין אם על תיירנים פרטיים המשכירים דירותיהם באתרים כדוגמת AIRBNB.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,