איך מוצאים טיסה לתאילנד מבלי לקרוע את הכיס?

מאז ומעולם תאילנד נחשבה ליעד תיירותי חם עבור ישראלים רבים. החופים, האטרקציות, אוכל הרחוב, הצבעוניות המתפרצת והמחייה הזולה, מאפשרים לתיירים רבים ליהנות מכל רגע ורגע בממלכה הקסומה. כאשר ניגש להזמנת טיסה לתאילנד נגלה כי המרחק משפיע באופן משמעותי על מחירי הטיסה. כדי שנוכל לחסוך כמה שיותר בהוצאות הטיסה, הכנו עבורך מדריך קטן עם כמה רעיונות ומידע שיכול לעזור לך למצוא את הטיסה המשתלמת ביותר מבלי לקרוע את הכיס עוד לפני שבכלל נחתת בתאילנד.

חיסכון קטן שעתיד להשתלם בגדול

תאילנד ידועה במחייה הזולה ובמטבע מקומי המאפשר לשקל הישראלי להשיג הרבה יותר. לכן, גם אם נדמה לנו שחסכנו כמה מאות שקלים ואולי זה לא בהכרח משתלם, אותם מאות שקלים שווים הרבה יותר במהלך החופשה שלך בתאילנד. כך, נשאיר יותר כסף בצד שנוכל לבנות עליו עבור אטרקציות, ביקורים באתרים ייחודיים, תחבורה נוחה, סידורי לינה משודרגים ועוד.

כך נוכל להזמין טיסה לתאילנד ולחסוך

עבור טיסה לתאילנד מונחות בפנינו שתי אפשרויות – טיסה ישירה וטיסת קונקשן. לכל טיסה יתרונות וחסרונות משלה הנוגעות למשך הטיסה, הבירוקרטיה שבהחלפת הטיסה, השירות והמוניטין של חברת התעופה ועוד. ברוב המקרים טיסה ישירה תהיה יקרה יותר. בחירה בטיסה עם עצירות ביניים ממוצעות יכולות לחסוך לנו הוצאה נוספת ותאפשר לנו לממש את החיסכון הזה ביעד החופשה שלנו. החיסכון שנעשה במטבע שלנו, יהיה שווה יותר בתאילנד ויאפשר לנו למצות אותה עוד יותר. אלו כמה מטיסות הקונקשן הנפוצות:

טיסה לתאילנד דרך דובאי

בזכות הקשרים החדשים שנרקמו בין הנסיכות האמירתית לבין ישראל, כעת מוצעות טיסות סדירות למזרח הרחוק וליעדים נוספים עם חברת אמירייטס היוקרתית. עצירה בדובאי היא חלק מעסקת החבילה הזו, שהופכת את הביקור בתאילנד למסע מעניין יותר בזכות האפשרות לחוות את דובאי במהלך עצירת הביניים (אם השעות מאפשרות זאת).

קונקשן דרך אירופה

חברות תעופה כמו לופטנזה, אוסטרייאן ונוספות מציעות עצירות ביניים נוחות ביעדים פופולריים כמו ציריך, וינה ומינכן.

טיסה לתאילנד דרך ירדן

האפשרות הנוחה ביותר (וגם הקצרה והזולה) היא הזמנת טיסה דרך עמאן ישירות לבנגקוק. טיסות לתאילנד יוצאות משם על בסיס קבוע ולא נדרשת הוצאת ויזה, מאחר וההמתנה היא בשדה התעופה בלבד.

הזמנת חבילת נופש לתאילנד

כנראה שלא תופתעו לגלות את העובדה כי הזמנת חבילת נופש לתאילנד יכולה להיות משתלמת ובגדול. כאשר אנו סוגרים טיסה לתאילנד – בין אם ישירה או לא, ומזמינים תחת קורת גג אחת גם את המלון וסוגרים את כל סידורי הנסיעה, כנראה שנגיע לחיסכון משמעותי יותר בשני מובנים – זמן וכסף. התייעצות עם נציגי מכירות לגבי מיקום המלון המתאים ביותר לאופי הטיול שרצית יחסוך לך עיכובים בתחבורה המקומית,

מה לקחת בחשבון כשבוחרים בטיסת קונקשן?

רגע לפני שמזמינים את הטיסה, מומלץ להקדיש כמה רגעים לקריאת האותיות הקטנות שיהפכו את המסע שלכם לנוח וזורם יותר.

יציאה משדה התעופה

יציאה משדה התעופה במהלך ההמתנה לטיסה הבאה מחייב אותנו במעבר גבול והחתמת דרכון במדינה אליה הגענו. כאשר משך העצירה קצר, אין טעם לעזוב את הנמל. אולם, אם משך העצירה עולה על כמה שעות ספורות, ייתכן ונרצה לנצל את העצירה ולבקר במדינה אליה הגענו. במקרה הזה, חשוב לבחון את תנאי הטיסה – האם מתאפשרת לנו יציאה משדה התעופה? האם אנו זקוקים לתיאום מראש של היציאה עם חברת התעופה? כמה זמן ייקח לנו להגיע לאתרים שנרצה לבקר בהם והאם הנסיעה משתלמת?

מעבר בין טרמינלים

לעיתים אנו נדרשים להחלפת טיסה במהלך הקונקשן, אשר ממוקמת במרחב אחר של שדה התעופה בו נחתנו. אז רגע לפני שחושבים איך לנצל על הצד הטוב ביותר את השעות שבין הטיסות, מומלץ להבין בדיוק את הדרך שעלינו לעשות כדי להגיע לטיסה הבאה בזמן. ייתכן ונצטרך לעלות על שאטל פנימי שעובר בין כלל התחנות בשדה התעופה, או נמצא את דרכנו ברגל, או שחברת התעופה עצמה כבר סידרה לנו את ההסעה.

טיסה לתאילנד במחירים משתלמים

הזמנת טיסה לתאילנד לא חייבת לקרוע את הכיס. YPAYMORE מציע לך מגוון רחב של חבילות נופש לתאילנד, טיסות במחירים משתלמים ומעטפת שלמה של שירותים שיהפכו את החופשה שלך בתאילנד משתלמת במובנים רבים – מהמחירים הטובים ועד הראש השקט שמבטיח לך תמורה מלאה למחיר ששילמת.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,