תאילנד – כל מה שהמטייל צריך לדעת

החלטת לטוס לתאילנד ואתה רוצה ומחפש בנרות לקבל את הפרטים והטיפים החמים בימים שיש, אין ספק בכלל שהאופציות והאפשרויות העומדות לנגד עינך הם פשוטות וקלות ובמיוחד בזמנים של האינטרנט.

אנו שמחים וגאים להציג לך מספר טיפים שיעזור לך בעת תכנון הטיול בתאילנד, בעת רכישת הטיסות, בעת בחירת בתי המלון וכמובן בעת בחירת החברה בה תבצע את ההזמנה של הטיול.

תאילנד כפי שידוע לרבים מאיתנו הינה הבירה של המזרח הרחוק וכיום נחשבת לאחת מהפופולאריות והטובות ביותר אצל הישראלים המגיעים לבקר ביעדים שונים בחו"ל, להלן מספר דברים שחשוב שתדעו בטרם תצאו לטיול הגדול בתאילנד הקסומה.

טיסות

ההחלטה על הטיול מתחילה קודם כל בטיסות, כי אחרי הכל מדובר בשירות היקר והיוקרתי ביותר שחייב להיות בשבילנו הטוב ביותר שיש, כיום ישנם מספר חברות תעופה המבצעות טיסות לתאילנד מישראל, כאשר ישנם חברות המבצעות טיסות ישירות וישנם כאלו המבצעות טיסות המשך, את טיסות הקונקשיין מבצעות במרבית המקרים חברות התעופה הזרות, אך חשוב לציין ולהדגיש שכיום הבחירה חייבת להתבצע בשיקול דעת ובצורה נכונה, ישנם כאלו שיעדיפו לרכוש טיסות זולות במיוחד ולעשות זאת אצל חברות התעופה הפחות טובות, ויהיו כאלו שיעדיפו לרכוש טיסות לתאילנד בחברות תעופה איכותיות יותר כמו אל על שיגבו לכם מחיר של 150$ בממוצע יותר על הכרטיס, בסופו של דבר חשוב מאוד שהבחירה של הטיסה תהיה בידיים שלך ושתדע לעשות את הבחירה הנכונה והטובה ביותר עבורך, מומלץ להתייעץ בנושא עם סוכן הנסיעות שיכול לעזור לך רבות בנושא.

מלונות ואירוח

אז כרטיס טיסה יש ועכשיו מה שנותר זה לדאוג לכל הנושא של לינה ואירוח, אז קודם כל חשוב מאוד שתדע מהו מסלול הטיול שלך, במידה ואתה מתחיל כמו מרבית מהאנשים בבנגקוק, חשוב מאוד לדאוג לסידורי הלינה הראשוניים, בשאר היעדים בתאילנד אפשרי להסתדר כבר במקום, אך חשוב מאוד לדעת מהם התקופות, כי ישנם כאלו שיש בהם עומס אדיר וגדול במיוחד ויכול להיות מצב בו לא יהיו לכם חדרים זמינים בבתי המלון השונים ולכן, מומלץ מאוד לעיין באתרי האינטרנט השונים כמו למשל באתר האינטרנט של מאקו הנותן סקירה קצרה ומהירה על עשרה בתי מלון בתאילנד שישראלים אוהבים ומכירים.

טיולים מאורגנים בתאילנד

אחד מסוגי הטיולים הפופולאריים ביותר כיום אצל הישראלים הם הטיולים המאורגנים כאשר גם לא מעט מהם הם הטיולים המאורגנים היוצאים מדי יום ביומו לתאילנד הקסומה.

כיום ישנם בישראל עשרות ספקי תיירות המוציאים טיולים מאורגנים לתאילנד עם מדריכי טיולים דוברי עברית, כמובן שישנם חברות שונות אשר יכולות לבנות עבורכם במידה ואתם קבוצה המעוניינת בטיול, טיול ייחודי משלכם, כאשר אחת מהחברות הינה החברה הגיאוגרפית המתמחה בטיולים מאורגנים לתאילנד.

בנוסף כמובן שאצל כל סוכן נסיעות כזה או אחר תוכלו למצוא טיולים מאורגנים לתאילנד שנמכרים בכל סוכנות וסוכנות, כמובן שההבדל היחיד בין סוכנות X לבין סוכנות Y זה המחיר, כאשר גם כן יש תמיד על מה לדבר ותמיד אפשר לקבל הנחות במידה ויודעים קצת להתווכח ולעשות מניפולציות.

המחיר של החופשה

המחיר הוא אחד מהדברים שפחות תלויים בגורמים המקצועיים ויותר תלויים בכל ורק בכם, כמה שתרצו להוציא אתם תוציאו וכמובן שכמה שתרצו לבזבז אתם תבזבזו, חשוב מאוד לקחת זמן ולעשות בדיקות מקיפות בשביל לתכנן את הטיול בצורה נכונה וטובה ובשביל שתוכל לדעת בצורה טובה שאתה בכיוון הנכון ואתה חוסך כמה שיותר, אחרי הכל במידה ואפשר לחסוך כסף גם בטיול אז למה לא לעשות זאת, אחרי הכל כסף לא צומח על העצים כמו שכולם אומרים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

תגובה 1

  1. אם אתם מחפשים לעשות קניות בתאילנד אני ממליצה בחום על הסרטון הזה. הוא מסביר איפה שווה לקנות בבנגקוק ‬