הטיול שלי לתאילנד

רציתי לספר לכם על הטיול הפרטי שלי שעברתי לפני כשנה בתאילנד, את הטיול התחלתי בארגון וסידור החופשה בחברת נהורה טורס, שהינה חברת תיירות המתמחה בארגון וסידור חופשות וטיולים בתאילנד.

אז הטיול כפי שכבר הבנתם התחיל עוד הרבה לפני הטיסה, ביום בו החלטתי שאני נוסע לתאילנד עם חברתי שהיום היא כבר אשתי, לאחר הצעת נישואין מדהימה בחופי קוסמואי המדהימים.

אז לאחר בירורים קצרים ובחינת האפשרויות על איזו חברת תעופה תביא אותנו לתאילנד, החלטנו שאנו תופסים טיסה לתאילנד עם חברת רויאל ג'ורדנין דרך אמן, עם עצירה של כ 8 שעות בנמל התעופה הירדני, שבו הצלחנו להתפנק על חומוס ירדני משובח כמו שלא תטעמו לעולם.

ומסתבר שמתוך אלפי טיסות לתאילנד שקיימות בין עשרות חברות תעופה שונות בארץ ובעולם, רויאל ג'ורדנין הינה אחת החברות היותר טובות שקיימות שיודעות לתת שירות ולפנק את הנוסע כמו שבאמת צריך לפנק ולתת.

לאחר שנחתנו בנמל התעופה בבנגקוק, החלטנו שאנו נותנים לא יותר מיומיים לאזור, לאחר שראינו את הזוהמה והגועל שברחובות העיר, וכבר באותו היום בו נחתנו החלטנו להמריא לצפון תאילנד לאזור צנג' מאיי וצ'נג ראיי שם גילנו נופים עוצרי נשימה שתוכלו לראות רק בסרטים ובאגדות שכוללים, טיולי פילים למינהם, שבט ארוכות הצוואר המפורסמות, טיולי טבע וטרקים למיניהם, ושאר האטרקציות שמאפיינות את צפון תאילנד.

לאחר שבוע בצפון תאילנד, תפסנו טיסת קונקשיין לדרום תאילנד דרך בנגקוק, ותוך שלוש שעות, מצאנו את עצמנו בקוסמאוי, שם התפנקנו מחופים מפנקים, קוקוסים מעל הראש, מסאז'ים מפנקים מתאילנדיות שנראות מדהים ושאר הפינוקים אליהם שמעתם בסיפורים של המטיילים שחזרו משם.

הסיפור שלי וגדולת הסיפור שלי עוסק בנושא הצעת הנישואין שלי לאשתי הנוכחית, כאשר הצעת הנישואין  הייתה בקוסמאוי בתאילנד, ונראה שזו הייתה אחת מהבחירות הכי טובות בחיי שעשתה אותי מאושר עד עצם היום הזה.

רוצים להציע נישואין בתאילנד…? אני ממליץ לכם בחום, תהנו!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,