בחרתם בטיול קרוואנים? הנה כמה דגשים בשבילכם

טיולי הקרוואנים הפכו בשנים האחרונות לאחד ממוצרי התיירות האהובים ביותר על הקהל הישראלי, כאשר יותר ויותר משפחות, זוגות וחבר'ה בכל הגילאים, בוחרים לקיים טיולי קרוואנים ברחבי הארץ. טיולים אלו מתאפשרים בין היתר באמצעות שירותי השכרת קרוואן של חברת נבו קרוואנים המעמידה לרשותכם מגוון רחב של דגמי קרוואנים שונים המאובזרים היטב.

במידה וגם אתם בחרתם לקיים טיול קרוואנים ברחבי ישראל, חשוב שתקפידו על הדגשים הבאים:

  • בדקו את רמת האבזור בקרוואן המוצע לכם וודאו שהוא כולל בתוכו את כל האבזור הנדרש לצרכי האירוח והשהות בתוכו, לרבות, תשתיות גז וחשמל, מטבחון, מקלחת ושירותים, מיטה נוחה עם מזרן מפנק, כמו של מזרוני פולירון, מסך טלוויזיה ופריטי אירוח נוספים.
  • בדקו מה כוללת ערכת הקמפינג המוצעת לכם לצרכי השכרה בתוספת תשלום- השכרת הקרוואנים תאפשר לכם לשכור גם ערכות קמפינג שונות המשלבות בתוכם ציוד קמפינג איכותי. בדקו מה כוללת ערכת הקמפינג המוצעת לכם והאם היא מותאמת לצרכי הקמפינג במהלך הטיול.
  • בדקו מה הן העלויות הנלוות לטיולי קרוואנים בישראל, החל מהעלות הכספית לצרכי השכרת הקרוואן, דרך עלויות הכניסה לכל אחד מחניוני הקרוואנים הפועלים באזורים שונים בארץ ועד לעלות הכספית של כל הוצאה הנלווית לטיול, לרבות, רכישת מזון וציוד קמפינג, כרטיסי כניסה לאטרקציות ואתרים בהם תבקרו במהלך הטיול וכדומה. תכנון מקדים של העלויות יאפשר גם לכם לתכנן בצורה הטובה ביותר את מרכיבי הטיול השונים ולנצל בצורה הנכונה ביותר כל "שקל אחד" של הוצאה.
  • בדקו האם רכבכם הינו בעל כושר גרירה – השכרת קרוואנים מתאפשרת בין היתר באמצעות שירותי השכרה לרכבים בעלי כושר גרירה של 1,000 ק"ג ואילך. במידה ולא עומד לרשותכם רכב כזה ואם אתם לא מתכוונים לשכור רכב כזה לצרכי הטיול, תוכלו ליהנות משירות הצבת קרוואנים באחד מהחניונים המיועדים לכך, כאשר הקרוואן יעמוד לרשותכם לאורך כל תקופת השהייה שלכם במקום.
  • בדקו את נושא הביטוח- חשוב לבדוק את נושא ביטוחי הקרוואן לאורך תקופת הטיול, לרבות, ביטוחי צד ג'. כאשר אתם שוכרים קרוואן מחברות מובילות בענף אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מכוסים בכל היבט ביטוחי.

בדקו האם הקרוואן מותאם לצרכי לינה – במידה ואתם מתכננים לשלב בטיול לינת שטח בתוך קרוואן, חשוב לבדוק האם הקרוואן מותאם לצרכי הלינה שלכם בהתאם למספר המטיילים. שינה בתוך קרוואן היא אומנם לא שינה מפנקת כמו על מזרוני פולירון אך היא חייבת להיות נוחה ומספקת ולכן חשוב לבדוק שהקרוואן אותו אתם שוכרים מותאם לצורך כך.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,