4 דברים שצריך לדאוג להם לפני הטיול הגדול

עומדים לצאת לטיול גדול? כדי שבאמת תזכו בחוויה חיובית ומוצלחת בראש שקט, ישנה רשימה של דברים שחשוב לדאוג להם. הרשימה כוללת בין היתר את ארבעת הדברים העיקריים הבאים:

  1. הכירו היטב את המסלול המתוכנן– כחלק מאופיו ההרפתקני של טיול יקרו לכם דברים לא צפויים העלולים להיות בעייתיים. כדי למזער את ההפתעות חשוב לאסוף כמה שיותר מידע אודות המסלול המתוכנן, לרבות מזג אוויר צפוי, רמת קושי ואורך של מסלול, אפשרויות לינה, אמצעי תקשורת, אורך המסלול, אופי התושבים בסביבה, כללי התנהגות באזור, למי ניתן לפנות במקרה של בעיה, ועוד. מידע כזה תוכלו לאסף ממטיילים מנוסים, בהדרכה של רשות מוכרת, להסתייע במדריך טיולים וכו'.
  2. היזהרו במיוחד בדרכים– הגורם העיקרי לתאונות בטיולים גדולים הוא לא בטרק עצמו אלא בדרך אליו, כלומר תאונות דרכים שמתרחשות בדרכים משובשות, ברכבים לא מתאימים או בגלל נהגים רשלנים. לכן חלק מהותי מהמידע שיש לאסוף הינו אודות דרכי גישה למסלולים שונים ומהו האמצעי הבטוח ביותר להגיע אליהם. כמו כן, למי שמתכנן להשכיר רכב בטיול כדאי להבין היטב את אופי הכבישים עליהם הוא ינהג, קוד התנהגות של הנהגים באותו חבל ארץ, כללי תחבורה מיוחדים למקום וכמובן לדאוג לביטוח מתאים לסוג הרכב בו מתכננים לנסוע, בין אם מדובר ברכב שטח, אופנוע, טרקטורון וכו'.
  3. העיקר הבריאות– בחבלי ארץ שונים יש מחלות וזיהומים שמאפיינים אותם. צריך להכירם ובמידת הצורך להתחסן. כמו כן חשוב לדאוג לביטוח בריאות מתאים שבאמת יספק לכם מענה שלם בעת הצורך, ולקחת עמכם תיק עזרה ראשונה עם תרופות לבעיות שכיחות שונות כמו פציעה, שלשול ועוד. בנוסף דאגו לקחת מלאי מספיק של תרופות שאתם נוטלים באופן קבוע ותרופות שאתם נוהגים לעשות בהן שימוש בטיולים כמו תרופות נגד אלרגיה, כאבי ראש וכו'. ובכל מקרה חשוב שיהיה לכם במקום זמין מספרי טלפון חירום במדינה בה אתם מטיילים ובישראל על כול צרה של תבוא.
  4. 4. על כל צרה שלא תהיה– בכדי להיות מכוסים בטיול חשוב לאתר מראש בישראל חברת איתור וחילוץ מקצועית בדומה לחברת מגנוס. מדובר בחברה מוערכת וותיקה באיתור וחילוץ מטיילים בחו"ל, שיש לה ידע מעמיק ועדכני בנושא, צוותים מקצועיים מסורים, ורשת בינלאומית של קשרים. כל זאת מוביל ליכולת לספק מענה לכל בעיה בכל מקום ברחבי העולם, לרבות במצבים של אובדן קשר, פעולות של איתור וחילוץ גם במקומות קשים לגישה, וכן חילוץ ממוקדי אסונות טבע או משברים ביטחוניים, חילוץ של נפגעי נפש וסמים, אספקה של ציוד תקשורת לוויני מעולה למקומות שאין בהם קליטה סלולארית, ועוד.

 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,