במרחק נגיעה מכאן – טיסות ישירות לקרפטוס

הקיץ מתקרב ואתו גם עונת הטיסות לחו"ל. איי יוון הם מבין היעדים הפופולריים אצל הקהל הישראלי שצמא לשמש, אוכל טוב וחופים שלווים. רגע לפני שתסגרו עוד פעם דיל ברודוס, הרשו לנו להציג אי פסטורלי שהישראלים עוד לא שמעו עליו, האי המופלא קרפטוס.

כשעה טיסה ואתם שם

אין ספק למה האיים של יוון הפכו להיות יעד נחשק אצל התייר הישראלי. עם חופים מטריפים, אוכל מעולה וטיסות קצרות וזולות מדובר במיקום האידיאלי לחופשה הבאה שלכם.

מה שלא ברור הוא איך עדיין לא שמעו בישראל על קרפטוס, אי יפהפה בין רודוס לכרתים שמהווה ממש סוד תיירותי שמור ליודעי דבר. מחפשי "הקאטצ'" יאמרו ודאי שזה מקום שקשה להגיע אליו, אבל האמת היא שההפך הוא הנכון. בעונה החמה יש שפע טיסות לקרפטוס מישראל וחזרה, האורכות כשעה ורבע. עם מפרצים יפהפיים, מסעדות דגים מעולות ושלל פינוקים, מדובר ממש על "תאילנד במרחק נגיעה".

איך טסים לקרפטוס?

עמוס סרי-לוי, מנהל פיתוח עסקי באיילה נסיעות ואחראי על חבילות הנופש לקרפטוס מסביר שטיסה לאי היא עניין בכלל לא מסובך: "זאת טיסה קצרה מאוד. שדה התעופה בקרפטוס קטנטן כך שאין מי יודע מה תהליכים מורכבים. אם יתמזל מזלכם יהיו שלושה שוטרי מכס ועוברים ממש במהירות. אם לא, אז יש שניים וייקח עוד רבע שעה להמתין אבל עדיין זה עסק מאוד פשוט."

צריך לזכור שבשונה מיעדי תיירות אחרים, באי הארוך והצר קרפטוס הכל קרוב או לפחות הרוב. לא רק שיש טיסות לקרפטוס, ההגעה עצמה מנמל התעופה לבית המלון בו תשהו יכולה להתבצע באמצעות הסעה מאורגנת, כחלק מחבילת הטיסה שלכם.

 

אל תשכחו לארוז כל מה שצריך

אז דרכון יש, בגד ים יש ומקווים שגם ספר טוב להעביר את זמן הטיסה (ואם לא, אז לא נורא, בכל זאת טיסות לקרפטוס אורכות שעה ורבע). מה עוד כדאי לארוז לאי הפסטורלי? על פי עמוס: "בעונת המעבר כדאי לארוז מכנסיים ארוכים וחולצה ארוכה, אולי אפילו סוודר קל, מכיוון שבאי לפעמים יש רוחות".

בנוסף, כדאי לדעת שלמסעדות במלונות חמישה כוכבים יש קוד לבוש לגברים. מה זה אומר? חשוב לארוז מכנסיים ארוכים, נעליים סגורות (אפשר גם ספורט) וחולצה עם שרוולים בשביל להיכנס באופן מכובד למסעדה.

חוץ מזה, אל תשכחו להביא מצב רוח טוב ואת החיוך הכי יפה שלכם, לכבוד האי הכי אותנטי ביוון 😊

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,